Gå til innhold

Livet i dalen med mann, barn og pus

Superlilje

Anbefalte innlegg

Silverdoe: :klemmer: Det er 6 dager igjen, tickeren viser to dager for lite. Men det kan skje når som helst ja! :jepp: Det er spennende dette her!

Pusla: :klemmer: Ja, jeg tror nok det var utflod, for om det hadde vært fostervann hadde det nok lekt litt hele tiden, og det har ikke kommet noe siden jeg stod opp nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært på shopping med mamma og fått meg tørketrommel :nigo: (Får den ikke før i morgen da) Det skal bli fint å ha, det har jeg aldri hatt før! Og så kjøpte jeg meg en støvsuger, og et tisselaken til babysengen, og mamma kjøpte et sett med bukse, jakke og body i rosa. Sånn ta 3 betal for 2 på lindex :jepp: Og så fant jeg en fin sånn dress man kan bruke i bilsete og sånn, der beina er bare en pose, men den kjøpte jeg ikke i dag. Må huske å ta med meg 40% rabatt-lappen jeg har liggende når jeg skal på lindex neste gang, så blir den billig :ler:

Men nå tror jeg at jeg må spise en skive og teste ut støvsugeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med shopping! Grattis med tørketrommel ;) Vi kjøpte også det i sommer og det kommer vi garantert ikke til å angre på.

Pose til å ha på i bilen ja, det har ikke vi, men det haster vel kanskje ikke. Tror ellers vi har det meste egentlig, også er det greit å minne seg sjøl på at butikkene holder åpent etter vi har født også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?? Stopper ikke hele verden opp fordi at JEG blir mamma? Det trodde jeg virkelig :ler:

Tenker litt sånn jeg også, at om vi mangler noe kan det jo kjøpes etterhvert. Men jeg er litt isolert da, så jeg er litt avhengig av at noen kan kjøre meg til butikker. For her går det bare busser om morgenen og ettermiddagen. Jeg tror det går fire-fem busser inn til nærmeste tettsted, og 3-4 tilbake hver dag. Og ingen i helgene :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror slimproppen er begynt å gå :nigo: den hadde en veldig fin rosafarge :ler:

Merkelige ting man blir glad for nå på slutten altså :fnise: Men det betyr jo at det skjer ting ihvertfall. Selv om det fortsatt kan mange dager før det blir fødsel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for slimpropp på vei ut! Det trenger jo ikke si noe om når fødselen kommer i gang da, men det er nå et tegn på at kroppen gjør seg klar. Og alle tegn tas vel i mot med takk :)

Jeg er også litt isolert her siden jeg ikke har lappen, men jeg skal nok få handla det vi trenger likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sånne småting som skjer som kan bety at det i det minste nærmer seg litt tas imot med takk ja! Synd at mannen er blitt så forkjølet, for da orker han vel ikke :sengekos: i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kroppen min tuller med meg! Fikk faktisk noe slags rier i natt. Det holdt på fra tre-tiden til litt før ni, og da jeg satt med rieteller var det 8-12 minutter mellom og de varte i 40 sekunder til litt over et minutt. Vondt var det også. Men så sluttet det :snurt: Så da var det vel bare modningsrier da. Jeg vil ha skikkelige rier! NÅ! :fnise:

Men jeg har jo ikke termin før mandag da, og man kan jo gå i flere dager med modningsrier. Så det blir sikkert ikke baby før neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det kan ta tid dette her. Hadde vonde tak som ofte varte i over ett minutt med 10-15 minutters mellomrom hele ettermiddagen og kvelden i går, men det gav seg litt på natten. Så sov egentlig ganske godt, men husker jeg hadde noen vonde tak i halvsøvne. Det begynte igjen litt i formiddag, med ca 20 minutter mellom. Og nå er jeg fryktelig utålmodig! :sukk: Nei, i kveld slipper ikke mannen unna, for jeg vil føde! :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ må det nesten være i gang her syns jeg. Har hatt ganske vonde rier siden klokken to. Og den siste timen har jeg hatt åtte rier som har vart i ca ett minutt hver. Har ikke sovet noe, og tviler på at jeg får sove heller, med mindre det gir seg igjen da. Så jeg er litt trøtt :natti:

Sitter og håper og håper på at neste rie skal komme, for jeg er så redd for at det skal gi seg :ler: Men jeg blør litt også, så det burde vel tyde på at det skjer ting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:sukk: Jeg er her fremdeles! Og jeg er sliten.. Har ikke sovet i det hele tatt. Men nå virker det som det har gitt seg litt igjen, så kanskje jeg skal prøve å sove litt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...