Superlilje Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #301 Del Skrevet 14. juni 2010 Hmm, fikk plutselig lyst på vafler og fiskepinner. Sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. juni 2010 #302 Del Skrevet 15. juni 2010 Hørtes ut som en herlig kombinasjon! Man får jammen mye rart for seg når man er gravid Fikk lyst på vafler nå jeg og, men fiskepinnene kan du ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #303 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hørtes ut som en herlig kombinasjon! Man får jammen mye rart for seg når man er gravid Fikk lyst på vafler nå jeg og, men fiskepinnene kan du ta Hehe, det var bare noe som falt meg inn i hodet helt plutsleig, så jeg begynte å le av meg selv. Mannen trodde jo jeg var blitt gal I går skulle mannen egentlig innom eiendomsmegleren og levere budskjema, men hun var gått for dagen. Heldigvis! For da han kom hjem gikk han på finn.no bare på gøy, og da var det lagt ut et hus som var større og finere og som vi har råd til! Litt lenger vekke, så om vi kjøper det blir jeg litt isolert siden jeg ikke har lappen, men det overlever jeg. Så da ringte han megler siden det ikke stod noen visningsdato, og han skulle ordne privat visning for oss. Og han sa omtrent at hvis vi gav prisantydningen etter vi hadde sett på det var det vårt! Men vi er enda litt i tvil om vi tør å kjøpe før jeg har fått meg ny jobb til neste sommer. Men jeg tror vi har råd egentlig, jeg bare liker å spare mange tusen hver måned (Og så vil jeg ha råd til bryllup om et år eller to ) Hadde forresten et par ganske vonde kynnere i natt.. Den ene begynte når jeg var på do, var såvidt jeg kom meg opp i sengen for det var så vondt! Men den gav seg når jeg la meg ned. Og har ikke hatt noe mer vondt i dag, så er ikke bekymret egentlig Oi! Syyykt! Jeg er kommet til tredje siste blomsten på tickeren! Endret 17. juni 2010 av Superlilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. juni 2010 #304 Del Skrevet 17. juni 2010 Så spennende med visning på hus!! Høres ut som det er noe som kan passe dere da, så får håpe det er fint i virkeligheten også jeg har heller ikke lappen og vi bor sånn til at jeg nok bør ta den når vi får barn. Hvis dere ender med å flytte litt usentralt, så er det jo bare å sette i gang! Kynnere høres ikke noe kjekt ut, håper du slipper for mange sånne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #305 Del Skrevet 17. juni 2010 Ja, nå har jo til og med pappa lovet at han skal betale lappen for meg, så da er det ihvertfall bare å sette i gang! Men jeg synes det er litt skummelt.. Men vi skal på visning på lørdag ihvertfall Huff, nå har kollegaen til mannen født. En liten gutt på 700 gram. Håper det går bra med han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. juni 2010 #306 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvordan går det med den lille gutten? Så bra at pappan din sponser lappen Det er garantert en mening med at megleren ikke var på kontoret den dagen, og at dere skal ha huset som er litt utafor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #307 Del Skrevet 18. juni 2010 Det går foreløpig bra med han, men det er jo ingenting som er sikkert. Men Haukeland er jo et veldig bra sykehus, så vi får håpe at det ordner seg Hehe, ja, men han kunne jo bestemt seg for å sponse den for fire år siden da, istedenfor å vente til jeg ble gravid og ikke har mulighet til å ta den før termin Det er jo nesten skjebnen dette her. Tenk om vi får kjøpt hus i morgen! Men det går veldig lite busser der det ligger, og det er ti minutters kjøring fra "sentrum" som er her vi bor nå. Men da kan jeg gå laaaange trilleturer på butikken og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. juni 2010 #308 Del Skrevet 18. juni 2010 det er bare å begynne å ta lappen og kjøre opp når den lille er et par måneder, regner med du klarer det uten problemer Aldri så galt at det ikke er godt for noe, med et hus hvor man må gå litt for å komme til butikken Krysser fingre og tær for den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #309 Del Skrevet 18. juni 2010 Ja, mannen må bare ha tid til å øvelseskjøre litt med meg først. I kveld skal vi passe nevøen vår igjen. Håper det går bedre enn de to forrige gangene, da har han skreket masse fordi mammaen ikke var der. Men sist gang var han syk også, så var nok litt derfor. Men han er veldig skjønn selv om han er litt mammadalt :rødme: I morgen kommer broren min på 13 på besøk. Merker jeg gruer meg litt til å ha han her helt til søndag, for han er ganske slitsom. Han er autist, så han er ikke akkurat som andre 13-åringer. Men han gleder seg sånn og han har mast så lenge, så han må nesten få lov å komme på besøk nå. Mannen og han deler en interesse for biler, så mannen er jo den store helten hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #310 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg er så utrolig trøtt i dag at jeg føler meg helt dårlig rett og slett. Kom sent hjem i går, og da ble det sent i seng. Ca klokken to tror jeg. Og så ble vi vekket i syvtiden i dag morges av en racerbåt som ruste motoren noe voldsomt! Og den holdt på flere ganger frem til jeg sovnet igjen i ni-halv ti-tiden Så det er ikke alltid positivt å bo med sjøen.. Og så var det opp klokken 11 for å se på hus, som virker veldig bra! Bortsett fra at det ikke går busser der i det hele tatt. SÅ hvis vi kjøper det blir jeg isolert til jeg får tatt lappen. Men det skal være visning på det på mandag, så det kan jo komme flere interesserte. Nå venter jeg på at mannen og lillebror skal komme hjem med pizza De har kost seg med å skyte på blink med luftgevær og spilt bilspill på PS3, mens jeg har ligget her som et slakt Og så har jeg fått meg FINE Bher som PASSER i posten i dag! Det er det lenge siden jeg har hatt! Ikke lett å finne når man er brystfager som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #311 Del Skrevet 21. juni 2010 Mannen skal jammen være glad for at han ikke har en superhormonell kjæreste, for han tenker ikke alltid over hva han sier På lørdag hadde jeg på meg en av de nye bhene mine, og når vi skulle legge oss tok jeg av meg singleten og stod der i bh og bukse og sa: "Se, den passer, var den ikke fin?" Og da presterer han å svare: "Du ser rar ut." Heldigvis for han syntes jeg det var morsomt og bare lo av han. Han syns visst bare det er litt uvant og rart å se meg med så stor mage. Søte mannen min :rødme: I dag har jeg brukt hele dagen på å strikke babytøfler. Jeg ble ferdig med den ene, og på den andre mangler bare ankelremmen. De blir søøøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 22. juni 2010 Det er spennende med budrunder altså! Hvis vi er heldige er det ingen andre som legger inn bud de neste fire timene, og da er huset vårt! Men jeg tviler egentlig på at vi har sånn flaks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. juni 2010 #313 Del Skrevet 22. juni 2010 innom for å heie for huskjøp og at ingen andre legger inn bud :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #314 Del Skrevet 22. juni 2010 Takk for heiing Vi har akseptert et motbud fra selger, så om ingen andre sniker seg inn i budrunden før klokken seks blir det flytting før babyen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #315 Del Skrevet 22. juni 2010 Mannen hadde ikke akseptert motbudet enda når han kom hjem, så da ringte han og aksepterte, og da viste det seg at siden selger hadde kommet med motbud er det bindende, og da er huset vårt!!! VI HAR KJØPT OSS HUS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. juni 2010 #316 Del Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #317 Del Skrevet 22. juni 2010 Takk Det er rart å tenke på at vi eier et hus altså! Blir nok litt trangt med penger fremover da, men det skal vi alltid klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. juni 2010 #318 Del Skrevet 22. juni 2010 Oi, jeg kom på at jeg er huseier jeg også... Det har ikke gått opp for meg enda, og jeg har vært det siden april.. får ikke flyttet inn før neste år da Man klarer det meste bare man er innstilt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. juni 2010 #319 Del Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer!! Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. juni 2010 #320 Del Skrevet 22. juni 2010 Grattis med huskjøp! Når tar dere over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå