Superlilje Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #201 Del Skrevet 25. mars 2010 Fri fra jobb i dag, jobber i morgen istedenfor Litt deilig å komme hjem fra skolen og spise middag og så kunne slappe av. Sov i nesten to timer etter skolen faktisk. Og så har jeg bakt skillingsboller Mannen var godtesyk og jeg hadde lyst å bake, så da ble det sånn Begynner å føle at jeg ser veldig gravid ut nå egentlig. Det meste er sikkert bare fleskemagen min, men den har liksom sånn rund fin form. Men liker ikke å vise den frem enda da, for jeg føler liksom at det ikke er lov å ha mage så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #202 Del Skrevet 28. mars 2010 Det har vært en slitsom helg. Skole og kjempetravel dag på jobb på fredag, og kjempetravel dag på jobb i går. Og så var vi på vorspiel hos en kompis av mannen etterpå. Jeg hadde det egentlig ikke så veldig gøy, ville egentlig bare hjem og ligge på sofaen. Men i dag sov jeg lenge, i tillegg til at jeg har sovet noen timer på sofaen i løpet av dagen, og det har hjulpet masse Det skjedde noe rart med ryggen min på jobb på fredag, det var så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå en stund. Det er fremdeles litt vondt, men mye bedre. Bare håper tirsdag og onsdag på jobb ikke gjør det værre igjen, for da blir det travelt! Alle skal jo handle masse til helligdagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. mars 2010 #203 Del Skrevet 28. mars 2010 Nå må du passe på ryggen din da, Superlilje! Det er i den fasen vi er nå, vi må passe på så vi ikke gjør det verre. Jeg har begynt å kjenne litt i hoftene og ryggen, så forsøker så godt jeg kan å forebygge så jeg ikke får bekkenløsning for tidlig. Jeg tenker også mest på å sove for tida, det er visstnok helt normalt. Ha en fin ukestart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #204 Del Skrevet 30. mars 2010 Prøver å passe på ryggen, men lider litt av "flinkpike-syndromet". Klarer ikke sette så mye grenser for hva jeg ikke bør gjøre på jobb. I går hadde jeg fri, så da lagde jeg kjøttboller av 1,5kg kjøttdeig. Det var litt slitsomt, siden jeg ikke har noen kjøkkenmaskin. Men satser på de ble bra likevel, skal ha til middag i dag Og i dag er det jobb igjen.. 16-23. Samme i morgen. Kjenner at jeg virkelig ikke har lyst, det eneste jeg har lyst til er å ligge på sofaen Lurer på om jeg kjente babyen i formiddag? Stod og smurte meg en skive da jeg plutselig kjente to små dult litt til venstre akkurat ved trusekanten. Kjentes ikke ut som sånn vanlig bobling i magen ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. mars 2010 #205 Del Skrevet 30. mars 2010 Lurer på om jeg kjente babyen i formiddag? Stod og smurte meg en skive da jeg plutselig kjente to små dult litt til venstre akkurat ved trusekanten. Kjentes ikke ut som sånn vanlig bobling i magen ihvertfall. Så herlig :rødme: Det kan godt ha vært bebisen, inne på forumet jeg er på er det iallefall stadig folk som er ca like langt som oss som merker liv. Jeg er veldig usikker, for jeg vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Men jeg har sånn kiling/kløing av og til, som noen sier at det godt kan kjennes ut som så tidlig, men jeg tør ikke tro at det er bebisen riktig enda. Hørtes slitsomt ut å jobbe kveldsvakter ja, skjønner godt at du heller vil ligge på sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 31. mars 2010 #206 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Så koselig med bevegelse jeg synes det er kjempevanskelig å vite om jeg kjenner det eller ikke,vet jo ikke hva jeg kjenner etter...men har kjent bevegelser som jeg tror ikke er magen min.. HUsk å passe på deg selv og den lille i magen. flink pike kan du være når du ikke er gravid. Håper du får en fin dag Endret 31. mars 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #207 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er vanskelig å vite om det er babyen, ja. Men velger å tro at det var den :gjeiper: Ja, merker jeg må bli flinkere til å begrense meg selv på jobb, er ganske øm i bekkenet etter jobb i går. Men det er jo påske, og kaos, så det er vanskelig å få tid til å ta det litt med ro. Dagen har vært bra så langt. Vi har vært på sesongåpning av den lokale veikroen der de har verdens beste hamburgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 2. april 2010 Forfatter #208 Del Skrevet 2. april 2010 Da har vi vært på en liten båttur fra torsdag til fredag. Det var koselig selv om det var litt kaldt. Vi dro til innover til foreldrene til en kompis av mannen, så mannen fikk dykket med kompisen. Det begynte å blåse litt i natt, og jeg liker ikke bølger, men jeg overlevde hjemturen likevel. Vi dro hjem i formiddag, sånn at morfaren til mannen (som eier båten) kunne ta båten på land. Det ble observert spekkhoggere i det området vi var på tur i på onsdag, så det var litt skuffende at de ikke viste seg når vi var der. Nå er mannen dratt for å dykke med en annen kompis, så da sitter jeg her med pusen min Nå kan jeg forresten kjenne livmoren som en tydelig kul når jeg ligger på rygg. Det er så koselig. Den går helt opp til navlen nå også, så begynner å merke at det vokser der inne. Når jeg ligger i sengen ligger jeg ofte bare og stryker meg over magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. april 2010 #209 Del Skrevet 2. april 2010 Nå kan jeg forresten kjenne livmoren som en tydelig kul når jeg ligger på rygg. Det er så koselig. Den går helt opp til navlen nå også, så begynner å merke at det vokser der inne. Når jeg ligger i sengen ligger jeg ofte bare og stryker meg over magen Å, så koselig :rødme: Det blir jammen spennende framover, når det skjer ting både med magen og i magen. Jeg er sikker på at jeg har kjent liv i dag, men jeg tør liksom ikke tro det helt... Kan jo være kroppen/hodet mitt som spiller meg et puss og... Jeg er også alene i kveld - turnusenke i helga jeg Kos deg med pusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 5. april 2010 Forfatter #210 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg er så vanvittig sliten! Nå har vi vært i familiebesøk i hele går og i hele dag. Og det er slitsomt. Spesielt siden jeg har en bror som er forferdelig vanskelig å ha med å gjøre. Han er 12 år og har diagnosen barneautisme. Han klenger sånn på meg hele tiden, og så plager han søsteren vår på 10 hele tiden. Skjønner at hun er utrolig lei av han. Det er jo selvfølgelig koselig å være med familien, men jeg blir bare så utrolig sliten av han.. Jeg merker at jeg virkelig ikke har energi for tiden. Skjønner egentlig ikke helt hvordan jeg skal overleve nå som ferien er slutt. Men har bestemt meg for å holde ut til neste legetime om tre uker i det minste. Men hvis jeg blir sykemeldt da er jeg redd folk vil tro at jeg sykemelder meg bare fordi jeg har eksamen. Det ble visst litt mye syting i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. april 2010 #211 Del Skrevet 5. april 2010 Du har lov til å skrive ut litt frustasjon her inne Jeg har jammen syti mye i det siste jeg og! Forstår godt at du blir sliten av å være sammen med familie og særlig når du har en bror med ekstra behov. Jeg har hatt besøk av foreldre og søster i to timer i dag og var helt utslitt bare av det. Du får kjenne litt på det de nærmste dagene med jobb nå; synes ikke du skal presse deg i tre uker til legetimen hvis du blir veldig sliten. Og hva andre folk tenker om en evt. sykmelding er jo demses sak- det er DU som vet hvorfor du evt. ikke kan jobbe nå! Jeg på deg iallefall og håper du får en god uke videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 5. april 2010 Forfatter #212 Del Skrevet 5. april 2010 Takk for heiing Ja, jeg bør jo ikke presse meg for mye, for da kommer jeg sikkert til å få svi for det senere. Men har så lyst å klare å jobbe lenge! Men hvis jeg blir sykemeldt nå snart så kan jeg jo kanskje begynne å jobbe igjen i juni, siden jeg er ferdig med skolen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 5. april 2010 Forfatter #213 Del Skrevet 5. april 2010 Haha, fant nettopp ut at jeg faktisk ikke har skole hele denne uken!! Da skal det jobbes med mappeeksamen, som jeg ikke har begynt på engang, som skal leveres om litt over fem uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. april 2010 #214 Del Skrevet 6. april 2010 Viktig å høre på kroppen nå,husk for en hard jobb den gjør om dagen så deilig å ikke ha undervisning denne uka da! bra å ha litt ekstra tid til oppgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 12. april 2010 Forfatter #215 Del Skrevet 12. april 2010 Lenge siden jeg har skrevet her nå visst. Er så sliten i hodet, så orker ikke tenke ut noe å skrive :gjeiper: Men helgen har vært fin. På fredag var jeg på shopping med en venninne som bor i england. Koselig å se henne igjen. Lørdagen var jeg på jobb hele dagen, litt kjipt når det var så fint vær ute, og ble skikkelig kvalm på slutten av dagen, men det overlevde jeg I går og i dag har det også vært kjempefint vær. Det er så deilig med vår! Og i dag har jeg kjent babyen! Var ikke i tvil engang! Kjente masse små dunk i akkurat samme område når jeg satt på skolen. Tror jeg satt og smilte litt for meg selv Og bare en uke til ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. april 2010 #216 Del Skrevet 12. april 2010 Og i dag har jeg kjent babyen! Var ikke i tvil engang! Kjente masse små dunk i akkurat samme område når jeg satt på skolen. Tror jeg satt og smilte litt for meg selv :rødme: Så herlig!! Jeg tør fortsatt ikke tro at det er babyen jeg kjenner, men jeg kjenner mye i magen; det skjer mye for tida! Tenk, bare en uke til ultralyd, det går jo kjempefort da Kos deg med våren, jammen er det deilig ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. april 2010 #217 Del Skrevet 14. april 2010 Herlig med tydelige babyspark. Det finnes ikke noe bedre. Etterhvert blir de så kraftige at du skvetter til. litt for UL som kommer snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. april 2010 Forfatter #218 Del Skrevet 18. april 2010 Har kjent babyen hver dag denne uken, og det er så deilig :rødme: Og i dag er jeg 18 uker, og nytt bilde på tickeren! Og ultralyd i morgen! Håper jeg ikke blir satt tilbake, det virker så kjedelig Merker egentlig jeg gruer meg litt til i morgen. Sannsynligvis er jo alt som det skal, men det kan jo være noe galt. Og så liker jeg ikke situasjoner jeg ikke har vært i før, og at jeg ikke vet nøyaktig hvor jeg skal gå og sånne ting. Men har heldigvis mannen med, hjelper i det minste litt Føler meg så usikker på kroppen min for tiden. Har lagt på meg ca tre kilo, og jeg veide jo mer enn nok fra før. Og puppene er blitt gigantiske! Og de var altfor store fra før de også.. Og mannen klarte å si en gang han var full at han ikke liker gravidmager.. Og jeg vet at han egentlig liker best små pupper. Lå våken i natt og tenkte på dette Jeg er redd han ikke kommer til å ha lyst på meg i det hele tatt etterhvert. Og så føler jeg meg helt dum som i det hele tatt tenker sånn, for jeg vet jo at han elsker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. april 2010 #219 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Så herlig at du kjenner babyen hver dag Jeg kjenner meg veldig godt igjen i tankene dine, det er det som er så genialt med et forum som dette hvor man treffer andre i samme situasjon Jeg har også litt skrekkblanda fryd i forhold til ultralyden, tror det er helt normalt. Men de aller fleste har gode opplevelser og alt er helt sikkert i orden. Tenk, snart har du fått se junior i magen og så fint at dere får oppleve det sammen, du og mannen Jeg har også lagt på meg 3 kg og tror nesten 1 kg hver av dem er på puppene Jeg stoler likevel 1000% på at samboeren min er glad i meg som jeg er og det synes jeg du også skal gjøre. En uttalelse slengt i fylla kan sette seg, det forstår jeg, men jeg er helt sikker på at han elsker deg for den du er og tenk, nå bærer du fram en del av han :rødme: Lykke til i morra, skal tenke på deg Endret 18. april 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. april 2010 Forfatter #220 Del Skrevet 18. april 2010 Takk for gode ord Jeg vet jo egentlig at han er glad i meg akkurat som jeg er, men jeg har ikke den beste selvtilliten. Savner puppene jeg hadde da jeg var 18 jeg. Da var de en perfekt c-cup, akkurat passe. Nå har jeg kommet til 75G, og det virker ikke som det stopper der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå