Gå til innhold

Livet i dalen med mann, barn og pus

Superlilje

Anbefalte innlegg

Var i 5-årsdag til nevøen min i går ettermiddag. Da fortalte vi alle at jeg er gravid, og de ble kjempeglad! Broren min og konen hans sendte hverandre noen rare blikk før hun forsvant ned trappen. Så kom hun opp igjen med en liten gave til meg. En kjempesøt bitteliten body :rødme: Og den har de visst hatt liggende en stund med tanke på oss :fnise:

Så nå er første klesplagget i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom å hilser på deg og :hallo:

:hallo:

Æsj, har vondt etter jobb i dag. Jeg prøver å si til alle at jeg virkelig ikke kan løfte tunge ting, og at det derfor er vanskelig for meg å fylle på i frukten. Men i dag fikk jeg beskjed om å gjøre det, men da sa jeg at hun som satt i kassen kunne ta frukt og jeg kunne sitte i kassen. Men da fikk jeg beskjed om at hun skulle bare sitte i kassen, så jeg måtte ta frukten. Men jeg skulle få hjelp til å løfte de tunge tingene. Men det fungerer ikke i realiteten! Skal jeg liksom gå rundt og lete etter noen som kan løfte epler, appelsiner og bananer for meg? Så jeg fyllte på med epler og appelsiner selv, og jeg angrer :snurt:

Har jo til og med snakket med sjefen, men han har ikke sagt noe til noen andre om hva jeg skal få slippe å gjøre, og nå er han på ferie..

Syteinnlegg i dag gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på shopping i dag :jepp:

Kjøpt meg to mammabukser, en tunika, en babypysj og noen bodyer :rødme:

Men har funnet ut at vi må vite kjønn på ultralyd, for det finnes jo nesten ikke kjønnsnøytrale klær jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj,så håpløst når du ikke får hjelp tl tunge ting på jobben!7

Vet de at du er gravid?

Å,har du handlet babytøy :rødme:

lyst jeg og,men tenkte å vente til etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet, og jeg har sagt at jeg ikke kan løfte tungt. Men de fleste er heldigvis grei da :)

Ja, klarte ikke motstå :rødme: Og tenkte som så at om det ikke skulle gå bra denne gangen kommer vi jo uansett til å prøve igjen. Men kommer nok ikke til å kjøpe noe mer før etter ultralyd. Håper den lille ikke er for sjenert da, så vi får vite hva det er inni der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så vannvittig sulten i dag! Og når jeg er sulten er jeg kvalm. Så i dag bare ligger jeg på sofaen og spiser. Men nå må mannen komme hjem snart sånn at vi kan handle, for har snart ikke mer mat i huset :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jo plutselig helg igjen! Denne uken har bare flydd forbi.. og det gjør nok helgen også, for i dag jobber jeg 12-21. Og i morgen får jeg besøk av venninner jeg ikke har sett på leeeenge! :rødme:

Har prøvd å kjenne om jeg kan kjenne livmorkanten, men er ikke sikker på om det er den jeg kjenner. Men hvis det var den jeg kjente i går kveld er den allerede nesten oppe ved trusekanten. Men det kan jo ha vært noen muskler eller noe sånt noe da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hørt den beste lyden i verden! Hjertet til min lille baby :hjerter:

Fikk angelsounden min i posten i dag, og klarte ikke å vente med å prøve å finne den. Og jeg fant den nesten med en gang! 158 slag i minuttet :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så koselig i går kveld! Når vi hadde lagt oss ville mannen prøve om han kunne finne hjertelyden. Så da lå vi der ved siden av hverandre mens han leitet rundt på magen, og han klarte å finne den helt selv :rødme:

Og når han kommer hjem fra jobb skal vi se på hus! Et stort hus med fem soverom og to bad. Og kjempestor tomt, sånn at vi kan selge deler av den. Huset må pusses opp en del, men tror det er mye å tjene på det. Men vi får det sikkert ikke, siden prisantydningen er på akkurat det vi får i lån. SIkkert noen som byr over.

Og vi skal kanskje se på ringer en dag også :hjerte:

Jeg har det fint for tiden altså :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vært på visning på det huset vi så på på tirsdag. Og det var MASSE folk der! Men vi håper de ble skremt av at det er masse å gjøre i huset. Vi har ihvertfall lagt inn et bud, så får vi se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Vi har virkelig lyst på det huset. Men vi har ikke råd til å gå høyere enn det budet vi har gitt nå. Så tviler på vi får det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var med i budrunden en stund, takket være penger fra pappa, men huset gikk for 70 000 mer enn vi hadde råd til. Men vi fortsetter letingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tenkte jeg skulle spore opp noen gravide her inne som har termin til høsten, sånn som meg :) Hørtes koselig ut å høre hjertelyden :rødme: Jeg har også lyst på sånn apparat, men samboeren mener det er en dårlig ide, han er nok redd for at jeg skal bli stressa hvis jeg en dag ikke finner hjertelyden.

Så dumt at dere datt av budrunden på det huset, det er klart det er litt nedtur når man ønsker seg det så veldig. Men jeg er sikker på at dere finner et bedre hus tilslutt :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig med nye folk :)

Ja, det er jo lett å bli stresset hvis man ikke finner hjertelyd, men jeg prøver alltid å tenke på forhånd at jeg sikkert ikke kommer til å finne den. Men har funnet den hver gang jeg har prøvd. Man må gjerne lete litt da.

Vi fortsetter å lete etter hus. Men det meste vi finner som vi vil ha er litt for dyrt for oss. Vi er litt kresne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det flotteste hus er godt nok nå som dere får en arving vet du ;)

Vi var heldig og fikk drømmehuset til 250.000 under takst for drøyt tre år sida, samtidig som vi solgte hver vår bynære to-roms. Dere får nok klaff tilslutt dere og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...