Superlilje Skrevet 8. november 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 8. november 2009 Kanskje jeg skal teste i morgen tidlig? Men har egentlig ingen symptomer. Har hatt litt kort lunte de siste dagene, men det er sikkert fordi jeg har vært hjemme i en uke og ikke snakket med andre enn mannen. Eller det kan være PMS. Har bittelitt ømme pupper også, men ikke så veldig. Har så lyst å være gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 9. november 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 9. november 2009 Tok en test i dag. Og den var negativ. Så da får jeg bare vente og se om jeg får tantebesøk, og så får vi prøve igjen Det haster jo egentlig ikke, det er bare jeg som er så utålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. november 2009 #83 Del Skrevet 9. november 2009 Er det lenge før ikm? Skremmer vekk tanta!! Jeg er også ekstremt utålmodig 10 dpo, negativ billigstrips :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 9. november 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 9. november 2009 Tror jeg er 13dpo, hvis jeg hadde eggløsning når jeg tror. Så da er jo IKM en av de neste dagene tenker jeg. Hvis jeg får mensen skal jeg bestille eggløsningstester ihvertfall! Men 10 dpo er vel litt vel tidlg å teste? Håper du får positiv om noen dager da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 10. november 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 10. november 2009 Hehe, tantebesøket kom i dag, akkurat som bestilt Men det beviser jo ihvertfall at jeg merket når jeg hadde eggløsning, for det er jo nøyaktig 14 dager siden jeg tror jeg hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. november 2009 #86 Del Skrevet 11. november 2009 Hehe, tantebesøket kom i dag, akkurat som bestilt Men det beviser jo ihvertfall at jeg merket når jeg hadde eggløsning, for det er jo nøyaktig 14 dager siden jeg tror jeg hadde det. Det er jo faktisk veldig positivt når man er prøver! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 13. november 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 13. november 2009 Har akkurat fått vite at et vennepar av oss prøver å få et barn til. De har en datter på snart to år. Dette er jo selvfølgelig kjempekoselig, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kommer til å takle det hvis de får det til før oss. Da jeg fikk vite at søsteren til samboeren var gravid i februar begynte jeg å gråte, fordi jeg var så lei meg for at det ikke var meg. Og da prøvde vi ikke engang.. :dåne: Men jeg ble jo etterhvert glad på deres vegne. Selv om jeg alltid var litt lei meg etter at vi hadde vært med de. Føler meg som en sjalu tulling altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. november 2009 #88 Del Skrevet 14. november 2009 Har akkurat fått vite at et vennepar av oss prøver å få et barn til. De har en datter på snart to år. Dette er jo selvfølgelig kjempekoselig, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kommer til å takle det hvis de får det til før oss. Da jeg fikk vite at søsteren til samboeren var gravid i februar begynte jeg å gråte, fordi jeg var så lei meg for at det ikke var meg. Og da prøvde vi ikke engang.. :dåne: Men jeg ble jo etterhvert glad på deres vegne. Selv om jeg alltid var litt lei meg etter at vi hadde vært med de. Føler meg som en sjalu tulling altså.. Det er jo sånn vi kvinnfolk er når vi er verpesjuke! dte er i vårt DNA! Det er ikke til å komme unna! Du har bare såvidt begynt å prøve, du skal se det løser seg innen noen mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. november 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 14. november 2009 Hehe, sant det. Men tingen er at jeg har ventet så lenge på at mannen skulle bli klar, i nesten to år. Så nå er jeg veldig utålmodig. Men det ordner seg nok ja. Og det skjer nok når det er meningen at det skal skje Og jeg synes selvfølgelig det er fint når andre blir gravid, selv om jeg er misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. november 2009 #90 Del Skrevet 14. november 2009 Hehe, sant det. Men tingen er at jeg har ventet så lenge på at mannen skulle bli klar, i nesten to år. Så nå er jeg veldig utålmodig. Men det ordner seg nok ja. Og det skjer nok når det er meningen at det skal skje Og jeg synes selvfølgelig det er fint når andre blir gravid, selv om jeg er misunnelig. Jeg synes ikke det var fint i det hele tatt jeg.. Blir så lett misunnelig... Jeg var veldig klar for barn leeenge, men ting lå ikke til rett, hverken for han, med bolig eller økonomi.. Så han hadde jo rett. Da han var klar hadde vi alt som trengtes, og så løste det seg! Det ordner seg når ting faller på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. november 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 14. november 2009 Det gjør litt vondt, men det er jo koselig å holde andre sine babyer også :happy: Jeg synes faktisk det er verst når andre er gravid, når babyen er født er det ikke så ille lenger Egentlig burde vi ventet til jeg er ferdig med utdannelsen og har fått meg jobb, men nå er det ingen vei tilbake! Kan ikke bare plutselig begynne å bruke prevensjon igjen nå, det hadde jeg aldri klart. Men vi hadde aldri prøvd å få barn om vi ikke trodde vi kom til å klare det økonomisk. Jeg jobber jo 50% i butikk nå, så får jo litt foreldrepenger ihvertfall Men håper jeg er gravid innen jul ihvertfall! Har så lyst å bli mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. november 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 14. november 2009 Får så vondt av pusen min som har så vondt! Han var ute i et og et halvt døgn, så kom han hjem i går morges og haltet. Og det gjør han fortsatt. Tror han har veldig vondt Han har nok slåss med den store, stygge nabokatten! Den har jeg også slåss med en gang! Og det var IKKE gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. november 2009 #93 Del Skrevet 15. november 2009 Får så vondt av pusen min som har så vondt! Han var ute i et og et halvt døgn, så kom han hjem i går morges og haltet. Og det gjør han fortsatt. Tror han har veldig vondt Han har nok slåss med den store, stygge nabokatten! Den har jeg også slåss med en gang! Og det var IKKE gøy! på store, stygge nabokatter!!! En sånn en løp etter hunden min for å krangle en dag. Og den er like stor som voffen min, så han ble ganske redd! (Nei, det er ikke en Hilton-hund. ) Liker ikke katter generelt jeg da, hvertfall ikke! Innekatter kan være kos, og kattunger da... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 15. november 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg er veldig glad i katter, men ikke nabokatten. Den bet meg i vår, og jeg har fortsatt arr etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. november 2009 #95 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg er veldig glad i katter, men ikke nabokatten. Den bet meg i vår, og jeg har fortsatt arr etter det. Kattejuling!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. november 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 18. november 2009 Hmm.. Lurer på om det begynner å nærme seg eggløsning igjen? Har litt vondt i eggstokkområdet, et slags trykk på en måte. Og det var akkurat det jeg hadde sist. Og så lurer jeg på om jeg har litt eggløsningsslim. Men det er ganske tidlig da, hadde ikke forventet eggløsning før den 26. Men vi får bare ivei og håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 18. november 2009 #97 Del Skrevet 18. november 2009 Innom og sniker Skjønner deg veldig godt med misunneligheten.. Har det på akkurat samme viset, men det er sant som du sier, det er værre når de er gravide, når babyen er her blir det noe heelt annet! Og jeg som har ALLE mine nærmeste som er , ikke bare én liksom.. hele 3 stk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. november 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 18. november 2009 Velkommen skal du være Nei det er ikke lett. Men nå har de jeg kjenner født heldigvis. Så er det forhåpentligvis min tur neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 18. november 2009 #99 Del Skrevet 18. november 2009 Får krysse fingrene for det Jeg går bare å håper på at jeg også kan bli gravid nå for at jeg kan gå samtidig som dem og ha baby samtidig som dem.. Hadde vært veldig kjekt det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 21. november 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 21. november 2009 Da var det helg igjen! Og jeg skal på fest Gleder meg! Må jo drikke mens jeg fremdeles kan Tror ikke jeg har hatt eggløsning enda, men vet jo ikke helt. Det var mye lettere å tolke kroppen forrige prøveperiode. Og gjett hva som nesten er det beste med å ikke gå på p-piller? Jeg har nesten aldri ømme pupper lenger Før var de konstant ømme, nå blir de bare litt ømme rundt IKM, og aldri ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå