Anamelona Skrevet 25. oktober 2009 #61 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nå har jeg hatt eggløsningsslim siden fredag, og det føles som det er mer i dag. Så da har jeg vel sikkert eggløsning i dag eller i morgen håper jeg. Vi har nå ihvertfall både fredag og lørdag, så nå blir det spennende å se om vi er så heldig at vi har lykkes med en gang. Kanskje det hjelper på fruktbarheten å holde en nyfødt baby? Det gjorde vi i går nemlig. Bitteliten var han! Og så utrolig skjønn! :rødme: Jeg får si at IKM er om ca to uker da, 8. november kanskje? Rasler i eggstokkene da ja, nok til å få to-tre egg til å løsne! Så da er det opp til han å befrukte en av de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #62 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hehe, det var akkurat det jeg tenkte da jeg satt der med babyen i armene! "Nå rasler det i eggstokkene ja!" Håper svømmerne hans gjør jobben sin! Da blir alle overrasket. Vi har fått mange spørsmål og kommentarer de siste dagene om ikke det er vår tur snart, og vi bare svarer at vi har lyst på barn, men jeg har en utdannelse å bli ferdig med først. Så tror ikke de forventer at det skal skje noe før om et års tid på den fronten. Men jeg håper det skjer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. oktober 2009 #63 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hehe, det var akkurat det jeg tenkte da jeg satt der med babyen i armene! "Nå rasler det i eggstokkene ja!" Håper svømmerne hans gjør jobben sin! Da blir alle overrasket. Vi har fått mange spørsmål og kommentarer de siste dagene om ikke det er vår tur snart, og vi bare svarer at vi har lyst på barn, men jeg har en utdannelse å bli ferdig med først. Så tror ikke de forventer at det skal skje noe før om et års tid på den fronten. Men jeg håper det skjer snart Her lagde vi første barnebarnet på hans side, noen mnd etter fødselen kom nyheten om at broren skulle få æren av å gi dem det andre. Nå kommer vi muligens med nr 3. Mye står på søstra hans nå! Endret 25. oktober 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #64 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nå har jeg nettopp spist altfor masse hjemmelaget chili con carne. Det ble kjempegodt! Brukte en oppskrift jeg fant på matprat, så det var superenkelt også Det skulle fantes en "altfor-mett-smiley" Og nå skal jeg snart skrive en oppgave som skal leveres på fredag. Må bli ferdig med den til onsdag, for på torsdag er det skole og jobb heeeelee dagen. Og så skal jeg prøve å la vær å tenke på babylaging! Men ikke lett akkurat. Aner ikke om jeg har hatt eggløsning i helgen, eller om jeg får snart eller om kroppen bare lurer meg.. Har hatt noe jeg tror er eggløsningsslim siden fredag, men har det i dag også, så vet ikke hva som skjer. Og har i tillegg vært litt øm/støl nederst i magen siden i går. Men skal prøve å ikke tenke på det på to uker, og da tar jeg en test om jeg ikke får mensen. Og hvis jeg ikke er gravid skal jeg bestille eggløsningstester, sånn at jeg har litt kontroll på ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Lenge siden sist jeg har skrevet her nå. Har vært så opptatt med skole, jobb og oppgaveskriving hele uken. Men i dag skal jeg på halloweenfest Og når det gjelder prøving tror jeg at jeg hadde eggløsningpå tirsdag. Så det vil si at IKM er ca 10. november. Spennende! Jeg har funnet en side på internett der de har så sinnsykt masse fine lys! Masse forskjellige luktelys. Men så skulle jeg sjekke hvor mye frakten kom på, og den kom på 150$!!!! Og da hadde jeg lys for 30$ i handlekurven! Veldig synd, for de hadde så mye fint Masse fine lys Noen som vet om noen lignende sider som er bra? Endret 30. oktober 2009 av Superlilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. oktober 2009 #66 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Lenge siden sist jeg har skrevet her nå. Har vært så opptatt med skole, jobb og oppgaveskriving hele uken. Men i dag skal jeg på halloweenfest Og når det gjelder prøving tror jeg at jeg hadde eggløsningpå tirsdag. Så det vil si at IKM er ca 10. november. Spennende! Jeg har funnet en side på internett der de har så sinnsykt masse fine lys! Masse forskjellige luktelys. Men så skulle jeg sjekke hvor mye frakten kom på, og den kom på 150$!!!! Og da hadde jeg lys for 30$ i handlekurven! Veldig synd, for de hadde så mye fint Masse fine lys Noen som vet om noen lignende sider som er bra? typiiiisk... Derfor jeg ikke gidder å rote meg innpå utenlandske handlesider... Masse fine norske lys! Men vet ikke om de sender varer da.. Eller om man må i butikk. :klø: Endret 30. oktober 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 2. november 2009 Forfatter #67 Del Skrevet 2. november 2009 Det så ut som man må i butikk for å få tak i de. Men det var mye fint ja! Æsj, nå har jeg klart å bli syk. Hoster og har sinnsykt vondt i hodet, nakken og ryggen. Men tror ikke jeg har noe særlig feber da, men jeg føler meg veldig dårlig. Var jo på stor fest med jobben på lørdag, 900 mennesker, så sikkert blitt smittet der . Det er et par andre på jobb som er blitt syk i dag også. Har det ikke så gøy akkurat nå, for det verker sånn! Liker ikke å være syk jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. november 2009 #68 Del Skrevet 2. november 2009 Det så ut som man må i butikk for å få tak i de. Men det var mye fint ja! Æsj, nå har jeg klart å bli syk. Hoster og har sinnsykt vondt i hodet, nakken og ryggen. Men tror ikke jeg har noe særlig feber da, men jeg føler meg veldig dårlig. Var jo på stor fest med jobben på lørdag, 900 mennesker, så sikkert blitt smittet der . Det er et par andre på jobb som er blitt syk i dag også. Har det ikke så gøy akkurat nå, for det verker sånn! Liker ikke å være syk jeg.. Jeg har sjekket. De sender pakker! Så da er det bare å bestille! Håper du ikke har fått svineinfluensa nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 2. november 2009 Forfatter #69 Del Skrevet 2. november 2009 Kanskje jeg må se om de har noe fint til julegaver da. Nei, håper virkelig ikke det er svineinfluensa. Har jo ikke tid til å holde meg hjemme i en uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. november 2009 #70 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Kanskje jeg må se om de har noe fint til julegaver da. Nei, håper virkelig ikke det er svineinfluensa. Har jo ikke tid til å holde meg hjemme i en uke.. Hvis du har svineinfluensa har du å holde deg hjemme! Ikke noe smitting av andre eller forverring av deg selv! Verken jeg eller Babymelona kan vaksineres, og jeg kjenner jeg blir litt sur på de som bevisst raver rundt med smitten sin. Endret 2. november 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 2. november 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 2. november 2009 Er klar over det. Men vi har et prosjekt på skolen som må gjøres ferdig på torsdag og fredag.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre om jeg ikke får gjort det Men skal selvfølgelig ikke gå rundt og smitte andre folk, det er ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. november 2009 #72 Del Skrevet 2. november 2009 Er klar over det. Men vi har et prosjekt på skolen som må gjøres ferdig på torsdag og fredag.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre om jeg ikke får gjort det Men skal selvfølgelig ikke gå rundt og smitte andre folk, det er ikke bra! Sånt løser seg lett! En liten sykemelding fikser skoleproblemer. Tror uansett helsa di er viktigere enn en innlevering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 2. november 2009 Forfatter #73 Del Skrevet 2. november 2009 Det er et formingsprosjekt, som må gjøres siden det skal være med i eksamensinnleveringen. Men det ordner seg sikkert, kan sikkert sitte litt etter skolen og gjøre det ferdig neste uke. Alt ordner seg for snille piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. november 2009 #74 Del Skrevet 2. november 2009 Det er et formingsprosjekt, som må gjøres siden det skal være med i eksamensinnleveringen. Men det ordner seg sikkert, kan sikkert sitte litt etter skolen og gjøre det ferdig neste uke. Alt ordner seg for snille piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 3. november 2009 Forfatter #75 Del Skrevet 3. november 2009 Det ser heldigvis ut som det bare er en forkjølelse jeg har fått Har nesten ikke feber i dag, og føler meg myyyyye bedre Bortsett fra hosten.. Det gjør vondt! Og en uke til IKM! Men tror ikke egentlig at jeg er gravid. Jeg har aldri flaks, så hvorfor skulle jeg være så heldig å bli gravid med en gang liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. november 2009 #76 Del Skrevet 3. november 2009 Det ser heldigvis ut som det bare er en forkjølelse jeg har fått Har nesten ikke feber i dag, og føler meg myyyyye bedre Bortsett fra hosten.. Det gjør vondt! Og en uke til IKM! Men tror ikke egentlig at jeg er gravid. Jeg har aldri flaks, så hvorfor skulle jeg være så heldig å bli gravid med en gang liksom? Nettopp fordi du aldri har flaks ellers.. God nok grunn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 3. november 2009 Forfatter #77 Del Skrevet 3. november 2009 Hehe, ja det var jo en god grunn det Og hvis jeg får positiv test om en uke ligger jeg jo bare en uke bak deg! Men er jo ikke engang sikker på om jeg hadde eggløsning, det kan jo hende det bare var kroppen som lurte meg. Men det er jo lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. november 2009 #78 Del Skrevet 3. november 2009 Hehe, ja det var jo en god grunn det Og hvis jeg får positiv test om en uke ligger jeg jo bare en uke bak deg! Men er jo ikke engang sikker på om jeg hadde eggløsning, det kan jo hende det bare var kroppen som lurte meg. Men det er jo lov å håpe! Spennende da.. Julibarn er sikkert flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 8. november 2009 Forfatter #79 Del Skrevet 8. november 2009 Lenge siden jeg har skrevet noe her! Det er liksom ikke så mye å skrive om når man bare ligger på sofaen helt alene i en uke ensomt har det vært! Men nå er formen bedre endelig! Og så har jeg så lyst å teste! Men skal prøve å vente å se om jeg får tantebesøk først, så jeg slipper å sløse en test på ingenting. Men det er jo farsdag i dag da. og tenk om jeg er gravid? Men jeg tror egentlig ikke jeg er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. november 2009 #80 Del Skrevet 8. november 2009 Lenge siden jeg har skrevet noe her! Det er liksom ikke så mye å skrive om når man bare ligger på sofaen helt alene i en uke ensomt har det vært! Men nå er formen bedre endelig! Og så har jeg så lyst å teste! Men skal prøve å vente å se om jeg får tantebesøk først, så jeg slipper å sløse en test på ingenting. Men det er jo farsdag i dag da. og tenk om jeg er gravid? Men jeg tror egentlig ikke jeg er det. Alt er mulig, lov å teste... Tenk for en flott farsdagsgave med positiv test! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå