Gå til innhold

Livet i dalen med mann, barn og pus

Superlilje

Anbefalte innlegg

Haha, må jammen si at det føles rart å :sengekos: samtidig som man vet at man kan ende opp gravid av det :fnise:

Hmm.. har virkelig slitt med å få sove de to siste nettene. Håper ikke det er på grunn av pilleslutt. Husker jeg sov veldig dårlig en periode før, men da var jeg en smule deprimert, og det er jeg jo ikke nå. Men plagsomt er det ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, må jammen si at det føles rart å :sengekos: samtidig som man vet at man kan ende opp gravid av det :fnise:

:ler: Ja, det er litt skummelt, ikke sant?? ;) Selv om du er forberedt, så slår hjertet skikkelig brutalt når du har positiv test foran deg! :jepp:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt og samtidig veldig spennende!

Har hatt en fantastisk dag i dag! Har gått rundt og smilt for meg selv i hele dag, fordi vi endelig er i gang. Og min elskede mann som hele tiden har vært litt skeptisk, fordi han er redd jeg ikke skal klare å fullføre dette skoleåret om jeg er gravid, sa i går at jeg måtte se til å spørre foreldrene mine om de vil hjelpe meg å dekke litt av billappen, for tenk om vi får barnehageplass langt vekke! :rødme: Jeg elsker han virkelig!

I dag når jeg var på vei fra skolen til bussen hadde jeg et movie-moment! Alt var liksom så perfekt! Det kom en kjempefin sang på i-poden, solen skinte, jeg var glad, jeg så en gammel dame, en dame med barnevogn, en mann som hadde det travelt og en mann som løftet sønnen sin høyt opp i luften. Akkurt da var verden perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt og samtidig veldig spennende!

Har hatt en fantastisk dag i dag! Har gått rundt og smilt for meg selv i hele dag, fordi vi endelig er i gang. Og min elskede mann som hele tiden har vært litt skeptisk, fordi han er redd jeg ikke skal klare å fullføre dette skoleåret om jeg er gravid, sa i går at jeg måtte se til å spørre foreldrene mine om de vil hjelpe meg å dekke litt av billappen, for tenk om vi får barnehageplass langt vekke! :rødme: Jeg elsker han virkelig!

I dag når jeg var på vei fra skolen til bussen hadde jeg et movie-moment! Alt var liksom så perfekt! Det kom en kjempefin sang på i-poden, solen skinte, jeg var glad, jeg så en gammel dame, en dame med barnevogn, en mann som hadde det travelt og en mann som løftet sønnen sin høyt opp i luften. Akkurt da var verden perfekt!

:hjerter_rundt:

Om du får mitt svangerskap har du ike sjans i havet å klare skolen. :roll: Men det er ikke mange som har det så hardt som meg. Og "heldigvis" er det folk som har det enda verre! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig tenkt å gjøre alt jeg kan for å klare å fullføre om jeg blir gravid. Heldigvis er det jo mange som har fine, lette svangerskap også, sånn som mamma hadde. Håper jeg er som henne!

I går var vi ute, og det ble jo selvfølgelig "litt" alkohol :fnise: Og mannen var så skjønn! Han snakket masse om at han gledet seg sånn til å få baby, og at han ville gifte seg med meg og alt :hjerter_rundt:

Han har sagt at han er redd for å gifte seg, sikkert fordi foreldrene hans hadde en vanskelig skilsmisse. Men kanskje det endelig går mot en forlovelse nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg blitt skikkelig forkjølet! Tett nese og får nesten ikke puste her jeg sitter.. Hva skulle jeg gjort uten nesespray? :forkjola:

Katten min har oppført seg merkelig i dag. Han pleier nesten aldri å ville ligge hos meg, og hvis den gjør det en sjelden gang tar det ikke lang tid før han forsvinner igjen. Men i dag har han ligget på magen min i timesvis og bare kost seg. (Ja, jeg er lat på søndager og ligger bare på sofaen :sjenert:)

Men det er jo koselig da :)

Jeg går bare rundt og venter på eggløsning jeg nå. Men aner jo ikke når den kan finne på å komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg blitt skikkelig forkjølet! Tett nese og får nesten ikke puste her jeg sitter.. Hva skulle jeg gjort uten nesespray? :forkjola:

Katten min har oppført seg merkelig i dag. Han pleier nesten aldri å ville ligge hos meg, og hvis den gjør det en sjelden gang tar det ikke lang tid før han forsvinner igjen. Men i dag har han ligget på magen min i timesvis og bare kost seg. (Ja, jeg er lat på søndager og ligger bare på sofaen :sjenert:)

Men det er jo koselig da :)

Jeg går bare rundt og venter på eggløsning jeg nå. Men aner jo ikke når den kan finne på å komme!

Bare kjør på, annenhver dag til evt TR kommer eller ikke. :fnise: Men går det en mnd uten TR så tester du.. Osv. :jepp:

Edit: Lass på med paracet og nesespray først. :ler:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det hadde jo vært greit om vi hadde fått til det! Men spørs om vi orker med sene kvelder og tidlige morgener på grunn av skole og jobb. Men vi har jo veeeeldig lyst på baby, så skal nå prøve :lur:

Og lurt med ihvertfall nesespray først, sånn at jeg får nok luft! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snill å fortelle meg at jeg sansynligvis ikke kommer til å bli gravid med en gang? Klarer jo ikke å tenke på annet..

Men en ting jeg gruer meg til når(hvis) jeg blir gravid er om puppene kommer til å vokse mye. For de er virkelig store nok fra før!! Og har ikke lyst å legge på meg mye heller, for jeg har allerede lagt på meg mesten 20kg(!) de siste tre årene. Men så var jeg jo veldig tynn før da. Men gikk da opp fra 75C til 75F/G i bh-størrelse. Og trenger virkelig ikke mer pupp enn det! :redd:

Jeg har allerede innstilt meg på at om kanskje ti år, når jeg har fått de barna jeg skal ha, kommer jeg til å operere puppene. Så kanskje folk kan begynne å se meg i øynene når de snakker med meg igjen :ler:

Jah! Det var dagens puppesnakk! :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snill å fortelle meg at jeg sansynligvis ikke kommer til å bli gravid med en gang? Klarer jo ikke å tenke på annet..

Men en ting jeg gruer meg til når(hvis) jeg blir gravid er om puppene kommer til å vokse mye. For de er virkelig store nok fra før!! Og har ikke lyst å legge på meg mye heller, for jeg har allerede lagt på meg mesten 20kg(!) de siste tre årene. Men så var jeg jo veldig tynn før da. Men gikk da opp fra 75C til 75F/G i bh-størrelse. Og trenger virkelig ikke mer pupp enn det! :redd:

Jeg har allerede innstilt meg på at om kanskje ti år, når jeg har fått de barna jeg skal ha, kommer jeg til å operere puppene. Så kanskje folk kan begynne å se meg i øynene når de snakker med meg igjen :ler:

Jah! Det var dagens puppesnakk! :sexy:

:ler:

Men egentlig kan jeg ikke si noe, om hverken pupper, mage/rompe/lår eller om du blir gravid nå eller om 10 år. Det er så ufattelig forskjellig fra persom til person. Kanskje om du vet historien til kvinnene i familien?? Det kan jo gi deg en pekepinn.. :Nikke:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, aner egentlig ikke om hvordan det var med mamma. Men hun har jo fem barn, så noe fruktbarhet må det jo ligge i familien :jepp:

Og kan ikke huske at hun var så veldig stor når hun var gravid, bare at hun hadde veldig stor mage. Og ingen av foreldrene mine har søstre, så der vet jeg ihvertfall ingenting, og ingen av søstrene mine har fått barn enda. Konklusjon: Jeg må bare vente å se! :fnise:

Jeg er et utålmodig menneske som tenker altfor mye! Dårlig kombinasjon :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester ikke nei. Har bare vært pillefri siden onsdag, så aner ikke hva som kommer til å skje her. Men skal prøve å bare ta det litt som det kommer, men det er jeg ikke flink til i det hele tatt :fnise:

Men hvis jeg skal regne ut fra TR (selv om det var pga p-pillene) Blir IKM 7. november. Lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang etter pilleslutt kom tanta etter 40 dager, denne gangen tok det 34. Så var det normal 29 dagers etter det :-)

Håper syklusen er kjapt på plass! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var enda en dag overstått! Har vært på skole og på jobb i dag, så dagen har gått fort. Men har hatt vond stikking nederst i magen/lysken i dag, spesielt når jeg løftet tunge ting på jobb, så kanskje det er eggløsning på gang? :lur:

Det er lov å håpe ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt tante i dag! :rødme:

Til en kjenpeskjønn liten gutt! Gleder meg til å se han på ordentlig! Og nå må vi bare skynde oss å lage en fetter eller kusine til han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har blitt tante i dag! :rødme:

Til en kjenpeskjønn liten gutt! Gleder meg til å se han på ordentlig! Og nå må vi bare skynde oss å lage en fetter eller kusine til han :fnise:

Gratulerer! :blomst:

Ja, lag en jevnaldring. Litt dumt de ikke blir av samme året, men uansett. Jevnaldrende er nest best! :Nikke:

Babymelona rekker akkurat å få en kusine av samme året. Termin 7 desember! :hoppe: Gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Ja, vi jobber jo med saken. Føles litt som jeg har eggløsning nå i helgen, men vet jo ikke med sikkert. Men best med litt ekstra :humpe: uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Ja, vi jobber jo med saken. Føles litt som jeg har eggløsning nå i helgen, men vet jo ikke med sikkert. Men best med litt ekstra :humpe: uansett :fnise:

Jepp! Peisa på! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt eggløsningsslim siden fredag, og det føles som det er mer i dag. Så da har jeg vel sikkert eggløsning i dag eller i morgen håper jeg. Vi har nå ihvertfall :humpe: både fredag og lørdag, så nå blir det spennende å se om vi er så heldig at vi har lykkes med en gang.

Kanskje det hjelper på fruktbarheten å holde en nyfødt baby? :fnise:

Det gjorde vi i går nemlig. Bitteliten var han! Og så utrolig skjønn! :rødme:

Jeg får si at IKM er om ca to uker da, 8. november kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...