Gå til innhold

Livet i dalen med mann, barn og pus

Superlilje

Anbefalte innlegg

Huff, det er kjedelig å sitte med oppgave og ha vondt.. Vet alt om det... :troest:

Men i dag tok jeg meg fri fra oppgaveskriving, så skriver jeg heller resten i morgen, for da skal jeg ikke på jobb sånn som jeg skal i dag.

Har forresten laget meg kjempegod pastasalat i dag! Med mager kesam, fullkornspasta, picnic kalkunskinke, mais og vårløk oppi. Og salt og pepper selvfølgelig. Den var jo til og med nesten sunn!

Bare 12 dager igjen til PP1 starter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en veldig usikker person, noe som er veldig irriterende. Og siden jeg og samboeren min er veldig travle mennesker ser vi hverandre veldig lite, noe som igjen fører til lite sex.. Og dette får jo meg til å føle at han ikke har lyst på meg, siden det alltid er jeg som "maser" på at vi skal ha sex. Så her en kveld spurte jeg han om han rett og slett bare har så lite lyst, men da sa han at det bare var han som var teit og prioriterte feil. Og da sa jeg at vi kommer aldri til å klare å bli gravid hvis vi har sex bare en gang i uken, og da svarte han at når vi begynner å prøve skal det bli andre boller!! Skjønne mannen min :rødme: Det er tydelig at han er like utålmodig som meg på å få barn

Og skjønne pusen min som kommer og vil sette seg oppå laptopen for å få kos :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en veldig usikker person, noe som er veldig irriterende. Og siden jeg og samboeren min er veldig travle mennesker ser vi hverandre veldig lite, noe som igjen fører til lite sex.. Og dette får jo meg til å føle at han ikke har lyst på meg, siden det alltid er jeg som "maser" på at vi skal ha sex. Så her en kveld spurte jeg han om han rett og slett bare har så lite lyst, men da sa han at det bare var han som var teit og prioriterte feil. Og da sa jeg at vi kommer aldri til å klare å bli gravid hvis vi har sex bare en gang i uken, og da svarte han at når vi begynner å prøve skal det bli andre boller!! Skjønne mannen min :rødme: Det er tydelig at han er like utålmodig som meg på å få barn

Og skjønne pusen min som kommer og vil sette seg oppå laptopen for å få kos :gjeiper:

Det er samme fakter her i huset også. Jeg er pådriveren. Men jeg spurte rett ut om han var klar for annenhver dag i prøveperioden, og da var han klar! :tommelopp:

Mannfolk!! Er det ikke det ene så er det det andre, men de kan hvis de vil! ;)

Men han var vel "heldig" med at den satt etter første runde da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme fakter her i huset også. Jeg er pådriveren. Men jeg spurte rett ut om han var klar for annenhver dag i prøveperioden, og da var han klar! :tommelopp:

Mannfolk!! Er det ikke det ene så er det det andre, men de kan hvis de vil! ;)

Men han var vel "heldig" med at den satt etter første runde da! :fnise:

Hehe, og folk påstår at det er menn som har størst sexlyst! Det tror jeg ikke noe på :gjeiper: Men ja, vi får se hva det blir til etterhvert! Håper jeg merker eggløsning sånn som jeg gjorde før jeg begynte på p-piller, så blir det litt lettere å vite når ting kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og folk påstår at det er menn som har størst sexlyst! Det tror jeg ikke noe på :gjeiper: Men ja, vi får se hva det blir til etterhvert! Håper jeg merker eggløsning sånn som jeg gjorde før jeg begynte på p-piller, så blir det litt lettere å vite når ting kan skje.

Neh, bruk den "annenhver dag hele PP" for alt den er verdt. :ler: Jeg hadde ikke syklus i det hele tatt, så det var skudd i blinde, men det gikk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, tror jeg skal gå for den :lur:

Kommer jo ikke nødvendigvis til å få noen syklus med en gang uansett..

Nå ligger jeg alene hjemme på sofaen med masse tente stearinlys og en katt på magen. Kjempekoselig :rødme:

Og snart kommer mannen hjem, og så skal vi lage lasagne. Yndlingsmaten min :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, tror jeg skal gå for den :lur:

Kommer jo ikke nødvendigvis til å få noen syklus med en gang uansett..

Nå ligger jeg alene hjemme på sofaen med masse tente stearinlys og en katt på magen. Kjempekoselig :rødme:

Og snart kommer mannen hjem, og så skal vi lage lasagne. Yndlingsmaten min :spise:

Nammenam. :Nikke: Jeg skal lage det når Pappamelona kommer hjem! Han jobber på sjøen og er borte tre uker. Synes det å lage lasagne til bare meg er litt avansert. ;)

Men jeg lagde meg biff med pommes frites, rosenkål og bearnaise. :sikle: Det er da søndag, og Babymelona sover! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes godt ut! Vi har i tillegg besøk av en kompis, så da er det litt ekstra kjekt å lage noe godt! Og jeg fikk ti av ti mulige poeng for maten :ler: Og den ble slukt, bokstavelig talt!

Høres kjedelig ut at mannen er så lenge borte om gangen da. Men du har jo i det minste den lille hjemme med deg da, og det er vel kos. Gleder meg til å bli mamma jeg også! :rødme: Men det skulle helst ha skjedd i morgen, og ikke om et år eller mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes godt ut! Vi har i tillegg besøk av en kompis, så da er det litt ekstra kjekt å lage noe godt! Og jeg fikk ti av ti mulige poeng for maten :ler: Og den ble slukt, bokstavelig talt!

Høres kjedelig ut at mannen er så lenge borte om gangen da. Men du har jo i det minste den lille hjemme med deg da, og det er vel kos. Gleder meg til å bli mamma jeg også! :rødme: Men det skulle helst ha skjedd i morgen, og ikke om et år eller mer..

Det er deilig at han er borte, skal jeg si deg. Og 3 uker er ikke lenge i det hele tatt! :riste: Før var det 6 uker!!! Huff.. :dåne: Glad det er slutt på det. Han er hjemme døgnet rundt i 3 uker når han først er hjemme, og jeg blir nyforelska hver gang han kommer hjem etter jobb. Så du skjønne kanskje hvorfor jeg synes det er fint med mann på sjøen?? ;)

Dagene flyr med baby, og vi koser oss bare oss to jentene! Han har på en måte permisjon hver gang han er hjemme også! :) Hjelper til med alt!

Ville ikke hatt det annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du trives med å ha det sånn da :) Jeg kan ikke helt se for meg hvordan det er. Men før jobbet min samboer opptil 18 timer om dagen i flere uker om gangen, og det likte jeg ikke spesielt godt. Mye alenetid for meg. Hadde ikke mulighet til å være med venner noe særlig heller, fordi enten jobbet de, eller så jobbet jeg. Og de bor en times busstur unna. Og å dra hjem til familien min tar nesten to timer fordi det er så dårlig bussforbindelse og jeg må bytte buss halvveis. Men nå har han en ny jobb der han slutter halv fire hver dag! Fantastisk! :danse: (bortsett fra at jeg aldri er hjemme selv lenger pga jobb og skole :murvegg: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener! Vi er også veldig travle, man er sliten etter en laang dag på jobb (han jobber mye overtid) og jeg både jobber (nattevakter som er veldig ugunstig på formeringen) og er fulltidsstudent - så føler ofte at det er jeg som "maser". Men er annerledes nå som vi virkelig prøver på nytt etter at vi mistet. Nå er vi like utolmodige begge to:) Håper det klaffer fort for dere når dere setter igang da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du trives med å ha det sånn da :) Jeg kan ikke helt se for meg hvordan det er. Men før jobbet min samboer opptil 18 timer om dagen i flere uker om gangen, og det likte jeg ikke spesielt godt. Mye alenetid for meg. Hadde ikke mulighet til å være med venner noe særlig heller, fordi enten jobbet de, eller så jobbet jeg. Og de bor en times busstur unna. Og å dra hjem til familien min tar nesten to timer fordi det er så dårlig bussforbindelse og jeg må bytte buss halvveis. Men nå har han en ny jobb der han slutter halv fire hver dag! Fantastisk! :danse: (bortsett fra at jeg aldri er hjemme selv lenger pga jobb og skole :murvegg: )

:fnise: Frem og tilbake er like langt..evt dobbelt så langt! ;)

Det er bare en fase med jobb og skole, det går over!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Frem og tilbake er like langt..evt dobbelt så langt! ;)

Det er bare en fase med jobb og skole, det går over!

:klem:

Vet!! Ferdig om åtte måneder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg gjort noe drastisk med håret! Jeg har faktisk ikke klippet håret på et år, og hadde hår ca til rett over puppene. Og i dag var jeg med to venninner, hun ene har jeg ikke kjent så lenge, så vet ikke alt om henne. Så snakket jeg om at jeg måtte klippe meg, og så sa hun at hun kunne gjøre det, for hun hadde vært frisørlærling.

Det endte med at jeg ble med henne hjem for å få klippet håret. Så nå er det kortere enn skuldrene og ganske oppklippet. Ble veldig fornøyd egentlig :danse: Nå mangler det bare å farge det litt mørkere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fri og har tenkt å gjøre absolutt ingenting hele dagen!! Bortsett fra litt husarbeid da, som jeg hater å gjøre. Men må overbevise mannen om at jeg er flink til å gjøre husarbeid, for ellers mener han vi ikke er klar for barn. Så jeg skal vise han at jeg kan være flink! :husarbeid:

I går kveld var jeg på John Cleese forestilling. Kjempemorsomt! Tenk at ekskonen tjente over 3000$ om dagen på å være gift med han!! :hakeslepp:

Endret av Superlilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble plutselig så utrolig godtesyk nå nettopp, og er alene hjemme. Så nå har jeg sjokolademuffins i ovnen! Gleder meg til å smake!

Nå venter jeg bare på at en viss tante skal dra sin vei, så er PP1 i gang! Tenker det blir på onsdag ca. Men aner ikke når jeg kommer til å få eggløsning da, siden det er første periode uten p-piller. Ikke sikkert at vi prøver så hardt helt med en gang, siden min samboer er bekymret for at jeg ikke skal klare å fullføre resten av skoleåret pga graviditet. Men det skal jeg klare uansett! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. vurderer å prøve å tempe. Føler det er greit å ha litt oversikt liksom. Og så er jeg jo veeeeeldig utålmodig, skulle helst vært gravid allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. vurderer å prøve å tempe. Føler det er greit å ha litt oversikt liksom. Og så er jeg jo veeeeeldig utålmodig, skulle helst vært gravid allerede..

:fnise:

Kjent problem... Plutselig sitter du der med positiv test mellom fingrene! ;)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja håper det!

Okei, får bestemme at IKM er den 7. november. Da er det fire uker siden første dag i siste mens.

( men kan hende jeg må ta en test den 31.oktober sånn for sikkerhets skyld, siden jeg skal på fest med jobben, og da må jeg drikke for at ryktene ikke skal begynne å gå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...