Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg så bare i et par minutter med hva faen var greien med hun jenten i dag. "Jeg røyka 5 røyk om dagen da jeg gikk gravid" og mente at det på et eller annet vis var en bragd? :klø:

herregud. prøvde hun å ta livet av ungen med vilje eller

Videoannonse
Annonse
Skrevet
herregud. prøvde hun å ta livet av ungen med vilje eller

:riste: Hun var visstnok veldig stolt over at hun klarte å røyke så lite under graviditeten. Da passet hun på ungen. :lete:

Gjest Bianca26
Skrevet
:riste: Hun var visstnok veldig stolt over at hun klarte å røyke så lite under graviditeten. Da passet hun på ungen. :lete:

såå liitee? syntes det hørtes kjempemasse ut

Gjest Gjest_hanna_*
Skrevet

så lite?haha jeg synes ikke det var så lite men. stakkars unge.

Skrevet
Jeg så bare i et par minutter med hva faen var greien med hun jenten i dag. "Jeg røyka 5 røyk om dagen da jeg gikk gravid" og mente at det på et eller annet vis var en bragd? :klø:

Kven var det då? Fikk ikkje med meg det. Vi snakkar om den nyaste sesongen sant? Den som går tirsdagar på FEM?

Skrevet

Det er snakk om de episodene som går på TV norge kl 19 på hverdager :) Tror det er en gammel sesong.

Skrevet
Kven var det då? Fikk ikkje med meg det. Vi snakkar om den nyaste sesongen sant? Den som går tirsdagar på FEM?

Jeg husker ikke hva hun het. Jeg har ikke FEM så jeg snakker om de episodene på TV Norge. Det er vel repriser. :)

Skrevet

Hvem var det som mistet barnet når hun var 3,5 mnd på vei?

Skrevet
Hvem var det som mistet barnet når hun var 3,5 mnd på vei?

Ida Andrea

• 3 uker senere...
Skrevet

hvorfor kommer det ikke opp nye episoder på Maxdome nett tv???!!

Skrevet
Sesongen er ferdig.

det var en kort sesong! kommer det en ny?

Skrevet

Jeg ble helt flau på hennes vegne. Og at hun i tilegg går med vogna og sitter på den lekeplassen, med røyken i hånda..

Skrevet
Ja, jeg ble litt lettere sjokkert der jeg satt jeg. Gå å fortelle sånt på TV? Hun virka jo helt blåst...

Og så hun på 17 som nettopp hadde fått barn nummer to? Med en mann på 29??? Snakk om å gå på barnerov! Hun kan jo ikke ha vært mer enn 15-16 da hun fikk den første.

Hvem da, hun Lene?

Skrevet

Jeg synes egentlig de tidligere sesongene var veldig okei, men for hver sesong som kommer, så blir folkene dummere og dummere. Det virker til og med som foreldrene deres gir f.

Hun ene blonde som var med.. med den ungen som het Leanna eller noe? Hun virket jo HELT borte.

Malin som var med i sesong 1 eller 2.. som ble gravid da hun var 15, hun likte jeg veldig godt. Virket moden og flink.

Hun ene som er med etter jul, er 16 år og faren til ungen er 28. Sykt, spør du meg.

Hun som har 2 unger som 18 åring er jo også gift..

Gjest Gjest_S_*
Skrevet
Jeg synes egentlig de tidligere sesongene var veldig okei, men for hver sesong som kommer, så blir folkene dummere og dummere. Det virker til og med som foreldrene deres gir f.

Hun ene blonde som var med.. med den ungen som het Leanna eller noe? Hun virket jo HELT borte.

Malin som var med i sesong 1 eller 2.. som ble gravid da hun var 15, hun likte jeg veldig godt. Virket moden og flink.

Hun ene som er med etter jul, er 16 år og faren til ungen er 28. Sykt, spør du meg.

Det er klart at foredrene ikke er de skarpeste knivene i skuffen de heller...Jeg hadde skammet med som bare faen om min 15-åring kjørte seg på tkjukka.For ikke sankke om min sønn var nesten 30 år gammel og sammen med en 16-åring.

Dette er kvisene på samfunnets rompe. Og sosial arv ( at trygdebruk, rusproblemer og rotete privatliv går følger slekters gang) er jo veldig tydelig å se i denne serien.

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

bare 18 år også har ho allerde 2 unger?? what? noen av de jentene virker veldig voksne og ansvarlige mens andre virker bare helt blåst!

syykt med en på 16 som får barn med en på 28! herregud sier jeg bare. lurer på hva foreldrene sa til det?

Skrevet
bare 18 år også har ho allerde 2 unger?? what? noen av de jentene virker veldig voksne og ansvarlige mens andre virker bare helt blåst!

syykt med en på 16 som får barn med en på 28! herregud sier jeg bare. lurer på hva foreldrene sa til det?

Man kan vel ikke akkurat gjøre annet enn å gi råd og støtte som forelder. Kjæreste og om man skal ha barn har 16-åringer rett til velge selv.

Skrevet

Moren sa ingenting, gjorde ingenting, synes det var koselig rett og slett.

Vet hvem hun er IRL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...