Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #61 Skrevet 14. oktober 2009 Er det noen som har kontaktet Fem? Det står ikke noe på nettsiden at de sendte feil episode, men gårsdagens nettprat med May Tove ble avlyst pga tekniske feil (eller hva det nå var)
linel Skrevet 20. oktober 2009 #62 Skrevet 20. oktober 2009 Noen som fikk med seg hvor hun rånedama kommer ifra?
Cuba Skrevet 20. oktober 2009 #65 Skrevet 20. oktober 2009 Tror kanskje episoden som ikke ble sendt sist bli sendt i dag. Jeg betalte for å se den på TVNorge sitt webtv, så da må jeg vel vente en uke til for å få sett neste episode
Gjest Gjest_amalie_* Skrevet 22. oktober 2009 #66 Skrevet 22. oktober 2009 når kommer den nyeste episoden ut på maxdome?
Cuba Skrevet 23. oktober 2009 #67 Skrevet 23. oktober 2009 når kommer den nyeste episoden ut på maxdome? Den "nyeste" har kommet ut, men de har ikke sendt den som egentlig skulle gå sist tirsdag enda så de legger den nok ikke ut før den har gått på tv.
Lola89 Skrevet 10. november 2009 #68 Skrevet 10. november 2009 Syns det er så trist med de mødrene som tror de har barnefarnen med på laget, heløt til han plutselig ikke gidder mer.. sånn som med hun malin.. 1
Gjest Gjest_isabella_* Skrevet 11. november 2009 #69 Skrevet 11. november 2009 jeg syns unge mødre er trist jeg. syns synd på disse unge jentene som har fått ødelagt ungdomstiden sin og har måttet bli bråvoksne på denne måten. det er jo denne tiden de skal feaste og drikke og reise og ha det kult, ikke bli etablerte. når barna deres er blitt voksne er jo de mødrene for gamle til å gjøre det de skulle ha gjort da de var tenåringer helt enig.flere av disse unge mødrene har jo kanskje 2 eller 3 unger. synes det er litt sykt.jeg kunne i hvert fall aldri blitt gravid nå. vil bli ferdig med utdannelsen før jeg i det hele tatt vil vudere å bli gravid.og som du sier ungdomstiden.den får man aldri igjen! man må nyte den så lenge man kan
Gjest Gjest_isabella_* Skrevet 11. november 2009 #70 Skrevet 11. november 2009 Syns det er så trist med de mødrene som tror de har barnefarnen med på laget, heløt til han plutselig ikke gidder mer.. sånn som med hun malin.. huff ja.trist at de ikke gidder å ta ansvar for sine handlinger. er jo gutten som gjorde ho gravid og da burde han søren meg ta ansvar og stille opp for ungen.
Gjest Bianca26 Skrevet 12. november 2009 #71 Skrevet 12. november 2009 huff ja.trist at de ikke gidder å ta ansvar for sine handlinger. er jo gutten som gjorde ho gravid og da burde han søren meg ta ansvar og stille opp for ungen. kjempedårlig gjort. bare gjøre jenta gravid og overlate resten av jobben til henne. kan ikke være lett for en ungjente.
Gjest Gjest_isabella_* Skrevet 12. november 2009 #72 Skrevet 12. november 2009 kjempedårlig gjort. bare gjøre jenta gravid og overlate resten av jobben til henne. kan ikke være lett for en ungjente. nei kan ikke være lett åvære ung alene mor..blir så irritert på slike gutter som bare overlater ungen til jenta og stikker av!man må ta ansvar for sine handlinger uansett om man vil eller ikke. vil han ikke bli far burde han ha vært mer forsiktig og brukt en kondom eller noe.
Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 15. november 2009 #73 Skrevet 15. november 2009 Jeg blir nesten litt lei meg av å sitte å lese dette. At det skal være vanskeligere å være ung alene mor enn gammel alene mor. er 17 år å alenemamma. Og jeg klarer meg helt fint. Tror de unge som får barn tar ting litt mer på sparket enn de eldre. det tror jeg er den eneste forskjellen. Når man blir mamma så er det barnet ditt som blir satt i fokus uansett hvor gammel du er. Og når du blir eldre og alenemamma tror jeg faktisk man sliter litt mer enn når man er ung, for de unge tenker kanskje ikke like mye på det å være alene og sånn som det de eldre gjør. Vi tenker kanskje ikke like langt som de eldre men uansett vi klarer oss, og vi får orden på ting akkurat som alle andre. Ikke se så ned på ting hvis dere ikke har opplevd det selv.....
Gjest Gjest_berit_* Skrevet 15. november 2009 #74 Skrevet 15. november 2009 er aldrig for gammal til og ha det gøy, jeg er 50 år selv og fikk barn da jeg var 16, ikke no problem det.. nå er barna mine voksene og nå er jeg i midtlivskrisa og har det gøy som bare det kos dere med barna deres unge mødre :D
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #75 Skrevet 15. november 2009 er aldrig for gammal til og ha det gøy, jeg er 50 år selv og fikk barn da jeg var 16, ikke no problem det.. nå er barna mine voksene og nå er jeg i midtlivskrisa og har det gøy som bare det kos dere med barna deres unge mødre :D Signerer denne, er 50+ og synes denne tiden er den aller beste! Er jammen glad jeg fikk barn tidlig. Nå nyter jeg livet!
Samantha Skrevet 17. november 2009 #76 Skrevet 17. november 2009 Var ein litt trist episode idag syns eg, sidan ho snella hadde mist ungen sin. 3,5 mnd på vei. Uff... Begynner den neste sesongen med ein gong? Nokon som veit? Gledar meg i alle fall
Gjest rutt Skrevet 18. november 2009 #77 Skrevet 18. november 2009 Jeg likte veldig godt hun på 17 som skulle bli billakkerer. Hun virket veldig smart synes jeg. Hadde mål i livet samtidig som hun skulle ta vare på barnet sitt. hva synes dere?
The Kitten Skrevet 18. november 2009 #78 Skrevet 18. november 2009 Jeg så bare i et par minutter med hva faen var greien med hun jenten i dag. "Jeg røyka 5 røyk om dagen da jeg gikk gravid" og mente at det på et eller annet vis var en bragd? :klø:
LilleSiri Skrevet 19. november 2009 #79 Skrevet 19. november 2009 Jeg så bare i et par minutter med hva faen var greien med hun jenten i dag. "Jeg røyka 5 røyk om dagen da jeg gikk gravid" og mente at det på et eller annet vis var en bragd? :klø: Av henne lyser det jo ADHD lang vei...
Beuwi Skrevet 19. november 2009 #80 Skrevet 19. november 2009 Dagens episode var den desidert pinligste jeg har sett! Pute-tv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå