Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Sitt å ser på reprisen av tirsdagens unge mødre. Blir lettere forskrekket over å høre en av mødrene snakke om sin fortid. Hun virker stolt og skryter av sin tid på gata, som langer, bodd i en container vinterstid, savner respekten hun hadde osv. Skulle tro en hadde et litt annet syn på slik når en har kommet seg vekk fra "gata", blitt mor osv.
Cuba Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Ja, er enig i det. Hørtes ikke helt bra ut.. I første episode syns jeg hun virket litt mer fornuftig i forhold til fortiden sin. Hun vil gjerne være rusfri og ta hånd om sønnen sin, men jeg syns det dreide seg litt for mye om rusmiljøet sist gang. Og det var ikke så mye negativt heller på en måte.
Gjest imli Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Ja, jeg ble litt lettere sjokkert der jeg satt jeg. Gå å fortelle sånt på TV? Hun virka jo helt blåst... Og så hun på 17 som nettopp hadde fått barn nummer to? Med en mann på 29??? Snakk om å gå på barnerov! Hun kan jo ikke ha vært mer enn 15-16 da hun fikk den første.
FruFryd Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Enig med ts. Men jeg synest hun på 17 år virker veldig voksen og reflektert.
Gjest imli Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Enig med ts. Men jeg synest hun på 17 år virker veldig voksen og reflektert. Joda, men hva slags 29-åring er det som får barn med ei så ung jente?
FruFryd Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Joda, men hva slags 29-åring er det som får barn med ei så ung jente? Hehe, sikkert en helt normal og grei gutt/mann
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Sitt å ser på reprisen av tirsdagens unge mødre. Blir lettere forskrekket over å høre en av mødrene snakke om sin fortid. Hun virker stolt og skryter av sin tid på gata, som langer, bodd i en container vinterstid, savner respekten hun hadde osv. Skulle tro en hadde et litt annet syn på slik når en har kommet seg vekk fra "gata", blitt mor osv. Man blir jo ikke nødvendigvis voksen fordi om man får en unge. Hun synes tydeligvis at hun har gjort det kjempebra...Var vel ikke den skarpeste kniven i skuffen. Og nå skal hun vel leve på overgangsstønad så lenge som mulig, før hun ender opp med å få enda en unge, og enda en... Det er en grunn til at stadig flere unge går på trygd i dette landet,og jeg tipper hun blir en av dem. Stakkars unge.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Man blir jo ikke nødvendigvis voksen fordi om man får en unge. Hun synes tydeligvis at hun har gjort det kjempebra...Var vel ikke den skarpeste kniven i skuffen. Og nå skal hun vel leve på overgangsstønad så lenge som mulig, før hun ender opp med å få enda en unge, og enda en... Det er en grunn til at stadig flere unge går på trygd i dette landet,og jeg tipper hun blir en av dem. Stakkars unge. Noen som vet når unge mødre kommer på podcast?
Gjest Marlo Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Gledet meg til denne sesongen, helt til jeg så reklamen ... har så ikke orket å se en eneste episode. Vet ikke om reklamen stemmer helt med mitt inntrykk da, så kanskje litt fordömmende, men noen av jentene virker bare rett ut Dumme!
Gjest imli Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 Hehe, sikkert en helt normal og grei gutt/mann Som får barn med ei jente på 15? For hun kan ikke ha vært stort eldre da hun fikk det første barnet... Jeg vil ikke tro det er normale menn på nærmere 30 år som finner seg kjærester på 15 og får barn med dem. Det er jo ikke lovlig en gang.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #11 Skrevet 21. september 2009 Som får barn med ei jente på 15? For hun kan ikke ha vært stort eldre da hun fikk det første barnet... Jeg vil ikke tro det er normale menn på nærmere 30 år som finner seg kjærester på 15 og får barn med dem. Det er jo ikke lovlig en gang. Hun kan være nesten 18 år når hun fikk unge nr to Tror nok hun var 16 år da hun fikk første ungen, den ser ikke så gammel ut. Om hun var 15, så var vel barnefaren 27. Om han da var nærmere 30, så var jo hun nærmere 18 Ikke alltid det er så viktigt med alderen. Om det går bra for de, så hvorfor lage noe problem ut av det. Hun på 17 år virker faktisk for å være mest voksen av alle mødrene hittil
Gjest imli Skrevet 21. september 2009 #12 Skrevet 21. september 2009 For å kverulere videre på det temaet, så synes jeg en 27-åring har lite å gjøre sammen med en 15-åring. Ikke synes jeg hun virket spesielt voksen heller... Men klart, sammenlignet med hun narko-dama virket hun jo super-ansvarlig
Gjest Iah Skrevet 21. september 2009 #13 Skrevet 21. september 2009 Hehe, sikkert en helt normal og grei gutt/mann Normale menn godt oppe i 20-årene setter ikke barn på fjortiser!
Gjest imli Skrevet 21. september 2009 #14 Skrevet 21. september 2009 Normale menn godt oppe i 20-årene setter ikke barn på fjortiser! Nemlig
FruFryd Skrevet 21. september 2009 #15 Skrevet 21. september 2009 Normale menn godt oppe i 20-årene setter ikke barn på fjortiser! Forsåvidt enig jeg også, men så vil jeg heller ikke sette den jenten her inn i fjortiskategorien
Gjest imli Skrevet 21. september 2009 #16 Skrevet 21. september 2009 Forsåvidt enig jeg også, men så vil jeg heller ikke sette den jenten her inn i fjortiskategorien Hun må jo ha vært 14-15 da hun ble gravid med den første.
Antoinette Skrevet 22. september 2009 #17 Skrevet 22. september 2009 Jeg styrer langt unna "Unge mødre" på FEM. Jeg synes hele konseptet er spekulativt og fordummende. Narkomane tenåringer er ikke skikket som mødre uansett hvordan man vrir og vender på det.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #18 Skrevet 22. september 2009 Poenget var jo ikke hennes alder, men alderen til barnas far! Han er 12 år eldre enn henne... Synes det blir for drøyt når jenta ikke kan ha vært mer enn 14-15 år i starten av forholdet/da hun ble gravid med sønnen. Jeg synes ikke det vitner om normal oppførsel fra mannens side. Normale 26-27-åringer finner seg vel ikke ungdomsskolejenter og gjør dem gravide??? Tidl. rusmisbruker-jenta MÅ jo ikke svare på alle spørsmåla hun får ang. fortida si. Virker som om hun fortalte mer enn villig, spør du meg. Og så presterte hun å si at "det er ikke alt dette jeg vil at sønnen min skal vite". Nei - da er det kjempelurt å si det på TV! Ikke vær så rask til å dømme. Nå står det jo også at jenta var 16 år da hun ble gravid første gang. Hva har ukjente med hva de gjør, og 12 års aldersforskjell er jo ikke noe stor sak. Når hun blir 18-20 år er det (nesten) ingen som tenker over det engang. Det er flere inne her som har gjort/gjør noe som mange reagerer på, det er noe med å sitte i glasshus
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #19 Skrevet 22. september 2009 Tilbake til et spm. som ble stilt tidligere i tråden - vet noen når det kommer på podcast? Har ikke FEM, og vi har ikke mulighet til å få det inn heller
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 22. september 2009 #20 Skrevet 22. september 2009 Tilbake til et spm. som ble stilt tidligere i tråden - vet noen når det kommer på podcast? Har ikke FEM, og vi har ikke mulighet til å få det inn heller Aner ikke.. Kommer vel ikke før etter at sesongen er ferdig kanksje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå