Gå til innhold

Id ul-Fitr, familien til samboeren kommer i morgen!


Gjest stresset

Anbefalte innlegg

Hjelp meg!!! Kjempe krise!

Familien til mannen min har bestemt seg for å komme til oss på middag i morgen kveld. koselig det, men siden det er Id føler jeg presset. må lage noe spesielt, gjerne kurdisk mat... eller fra midtøsten i allefall.. Men lager altid det samme, trenger noe nytt.. Har noe å bevise! hehe.. må imponere litt..

Hjelp meg! noen.. Er takknemlige for alle råd og innspill.. alt fra kaker til middag, forrett og dessert!! Vil vise at jeg kan jeg også!! :tristbla: Vanligvis kommer de å hjelper meg med alt( noe som jeg ikke lærer mye av), men det hadde de ikke mulighet til i morgen derfor er dette min sjanse... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SmallTalk
Hjelp meg!!! Kjempe krise!

Familien til mannen min har bestemt seg for å komme til oss på middag i morgen kveld. koselig det, men siden det er Id føler jeg presset. må lage noe spesielt, gjerne kurdisk mat... eller fra midtøsten i allefall.. Men lager altid det samme, trenger noe nytt.. Har noe å bevise! hehe.. må imponere litt..

Hjelp meg! noen.. Er takknemlige for alle råd og innspill.. alt fra kaker til middag, forrett og dessert!! Vil vise at jeg kan jeg også!! :tristbla: Vanligvis kommer de å hjelper meg med alt( noe som jeg ikke lærer mye av), men det hadde de ikke mulighet til i morgen derfor er dette min sjanse... hehe..

Hvorfor ikke spørre mannen din om hva du kan lage? Han bør jo kjenne til noen retter, og sånn ca hva som er i dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...