Gå til innhold

Gutter/menn ville fått mye mer sex hvis...


Miss Undercover

Anbefalte innlegg

Saken er vel heller at du er en lukket person som ikke klarer å åpne deg seksuelt.

:fnise: Hvor dum går det ann å være? Man er ikke en lukket person sexuelt sett, bare for at man ikke knuller alt og alle, og ikke liker å knulle ukjente mennesker. Grow up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, elsker du å ha sex med ukjente menn, 20 minutter etter du har møtt de, så er ikke seksualiteten og kroppen din mye eksklusiv og spesiell nei. Det viser du jo bare med hvor ukrtisk du deler med deg av den til alt og alle. Er jo helt uintressant å få slike svært godt brukte rester som kjærestemateriale. :arwen: I alle fall uinteressant når man ikke selv er slike svært godt brukte rester. :arwen:

Det er jo selvfølgelig DU som vet akkurat hvor grensen går for hva som er for mange partenere. Du er vel klar over at i store deler av verden er seksualiteten din absolutt null verdt om du har hatt sex med mere enn en person. Hvordan kan du være så sikker på at disse menneskene tar feil i sin vurdering av når noens seskualitet mister verdi og at det er DU som har rett og ikke de som legger listen ved dobbelt så mange partnere. I store deler av den arabiske verden ville du verdt en verdiløs hore. I den vestlige verden er det ingen problemer å finne haugevis av mennesker som ikke synes det er noe problem om du har ligget med 40 stykker. Hvordan vet DU at gresne går akkurat der du synes den skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Du er det mest motbydelige og fordømmende mennesket jeg noensinne har støtt på på kvinneguiden.

Vel, da kan du gjerne få ta meg med i samme slengen, for jeg er helt enig med "kristian82"... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke noe om at sexen ble værre eller bedre for din egen del. Jeg sa bare at du er helt uinteressant å ha sex med/forhold med om du er en løsluppen berte med 30 partnere. Sikkert flink i senga du, det skulle vel bare mangle om man f.eks. har sugd 34 menn. Poenget mitt er jo at slike folk er HELT UINTERRESANT FOR MEG!

Ja men du klarer ikke gi en meningsfull begrunnelse for at seksualiteten deres objektivt sett er "oppbrukt" slik du hevder i innlegget over der du ser på mennesker med mange partnere som oppbrukte og verdiløse rester. Hvis ikke man blir avstumpet av det og hvis man ikke mister evne til intimitet og å føle at sex med partneren er spesielt så har man altså ikke mistet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når ble det å ligge med alle du møter det samme som å være seksuelt frigjort?

Ikke sant, er så latterlig å mene på at det ikke er ord. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da kan du gjerne få ta meg med i samme slengen, for jeg er helt enig med "kristian82"... :jepp:

Så du er også blant de som liker å bruke søndagen på å få folk til å føle seg som oppbrukte horer bare fordi de har hatt sex de har hatt glede av og som har føltes riktig for dem der og da og i ettertid. Ja da tar jeg deg gjerne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da kan du gjerne få ta meg med i samme slengen, for jeg er helt enig med "kristian82"... :jepp:

Ta med meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men du klarer ikke gi en meningsfull begrunnelse for at seksualiteten deres objektivt sett er "oppbrukt" slik du hevder i innlegget over der du ser på mennesker med mange partnere som oppbrukte og verdiløse rester. Hvis ikke man blir avstumpet av det og hvis man ikke mister evne til intimitet og å føle at sex med partneren er spesielt så har man altså ikke mistet noe.

Jeg sa at for min del, så ser jeg på de som for "velbrukte" kvinner eller menn. Altså jeg ønsker ikke å dele intimitet og min kropp med en kvinne, som jeg føler er svært velbrukt/godt brukt - av 20-30-40 talls andre menn. Hun er rett og slett for ulik meg i holdninger, og rett og slett ikke en person som appelerer til meg på noen som helst måte. Syns personen bare blir frastøtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er også blant de som liker å bruke søndagen på å få folk til å føle seg som oppbrukte horer bare fordi de har hatt sex de har hatt glede av og som har føltes riktig for dem der og da og i ettertid. Ja da tar jeg deg gjerne med.

Føles det riktig for deg der og da, og i ettertid, SÅ BRYR DU DEG VEL IKKE OM AT NOEN ER UENIG MED DEG! Men innerst inne vet du med deg selv at du ikke klarer å stå for det, det viser du TYDELIG med utsagnet som jeg har sitert her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er også blant de som liker å bruke søndagen på å få folk til å føle seg som oppbrukte horer bare fordi de har hatt sex de har hatt glede av og som har føltes riktig for dem der og da og i ettertid. Ja da tar jeg deg gjerne med.

Søndagen?? Vi snakker hele uka her :fnise:

PS: Du virker noe desillusjonert i måten du ordlegger deg på, så jeg tror virkelig innerst inne ikke du synes dette knullet har gjort så mye gjevt med deg likevel, beklager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du er også blant de som liker å bruke søndagen på å få folk til å føle seg som oppbrukte horer bare fordi de har hatt sex de har hatt glede av og som har føltes riktig for dem der og da og i ettertid. Ja da tar jeg deg gjerne med.

Hvis du føler deg som en oppbrukt hore etter å ha lest noen innlegg på kg, så sier kanskje det noe om hva du egentlig mener om slik oppførsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som vokste opp før krigen, har skjønt at det er ut å håndhilse, og at det er bakstikk eller busksug, som er høflig måte å hilse på hverandre i dag...

Jeg ønsker meg et pulepoliti, som tatoverer et kryss på venstrearmen hver gang noen bytter partner, enten etter one-night-sex eller langvarig ekteskap. Så kan potensielle nye partnere velge ut i fra hva de finner appetittlig.

:opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg et pulepoliti, som tatoverer et kryss på venstrearmen hver gang noen bytter partner, enten etter one-night-sex eller langvarig ekteskap. Så kan potensielle nye partnere velge ut i fra hva de finner appetittlig.

:opplyser:

:klappe::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har vel diskusjonen utartet seg på en måte som ikke var meningen til trådstarter. Kristian82, greit at du har dine bestemte meninger om ditt sexliv, men ikke så relevant for denne tråden. Og dere som skal angripe han tilbake, drit nå i hva han mener, men diskuter heller ut fra startinnlegget. Jeg savner noen litt mer reflekterte, nyanserte debattanter her, som for eksempel Cuckold eller KateW. Trådstarter startet med et veldig bra innlegg, og fortjener bedre svar enn de fleste av dem som er kommet til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler deg som en oppbrukt hore etter å ha lest noen innlegg på kg, så sier kanskje det noe om hva du egentlig mener om slik oppførsel?

Jeg har ingen problemer med hvor mange partnere jeg har hatt. Problemet mitt er at jeg ser Kristian82 i tråd etter tråd skrive innlegg hvor han sier til folk at de har ligget med for mange, at de er oppbrukt etc. etc. Å rakke ned på andre på den måten for at de gjør noe som føles bra for dem synes jeg bare er kvalmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles det riktig for deg der og da, og i ettertid, SÅ BRYR DU DEG VEL IKKE OM AT NOEN ER UENIG MED DEG! Men innerst inne vet du med deg selv at du ikke klarer å stå for det, det viser du TYDELIG med utsagnet som jeg har sitert her.

Som sagt jeg har ingen problemer med mitt eget anntall partnere, men jeg har store problemer med at du gjentatte ganger trakaserer andre i trådene her og stempler dem som løse og oppbrukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles det riktig for deg der og da, og i ettertid, SÅ BRYR DU DEG VEL IKKE OM AT NOEN ER UENIG MED DEG! Men innerst inne vet du med deg selv at du ikke klarer å stå for det, det viser du TYDELIG med utsagnet som jeg har sitert her.

Det som vel er langt mere sannsynlig er at Kristain82 føler seg horete og utbrukt fordi han ikke har klart å spare seg til ekteskapet og gjennom å stemple folk her inne som løsaktige så får det ham til å føle seg mere ren og mindre utbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...