Gå til innhold

Er pæreformede kvinner turn-off?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anette_*
Skrevet
Vi er garanter forskjellige, uten tvil.

Ut fra meg selv og min egen vennekrets er ditt skjønnhets ideal ikke representativt - tilhenger av silikon pupper og små hofter.

Det handler ikke om å slutte å bruke sminke, men det handler om å skifte fokus. De fleste jenter har et primært fokus på ytre-, og et sekundær fokus på indre velvære. De forstår ikke at det ytre er en direkte avspeiling av det indre. Alle attraktive mennesker har god indre velvære, noe som resulterer i gutter som ikke har problem med å holde synlig mage-muskulatur (opprettholde naturlig fine muskelproposjoner); og jenter som ikke har problem med å opprettholde sine naturlige kvinnelige former.

Har du noen gang lurt på hvorfor enkelte personer får en automatisk respekt utelukkende på grunn av deres naturlige fremtoning; og hvorfor folk snur seg etter enkelte personer på gata?

Det blir vel litt selvmotsigende å hevde at man ikke er opptatt av jenters utseende når man i andre innlegg her skriver rett ut at man foretrekker bestemte kroppsfasonger (timeglass- og pære). For mange er smale hofter og små bryster slik de er skapt fra naturens side. For andre er eplefasong naturlig. Naturen rommer alle slags fasonger både blandt kvinner og menn.

Slik er det jo med kroppstyper blandt menn også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Det blir vel litt selvmotsigende å hevde at man ikke er opptatt av jenters utseende når man i andre innlegg her skriver rett ut at man foretrekker bestemte kroppsfasonger (timeglass- og pære). For mange er smale hofter og små bryster slik de er skapt fra naturens side. For andre er eplefasong naturlig. Naturen rommer alle slags fasonger både blandt kvinner og menn.

Slik er det jo med kroppstyper blandt menn også.

Det er strengt tatt vitenskapelig bevist at definisjonen på ei jente er hennes hormonelle forhold (østrogen/testosteron). Dette forholdet gir en karakteristisk kroppsfasong, hvis og bare hvis kroppen blir gitt den riktige næringen. Hvis ei jente undertrykker kroppen, ved f.eks. en spiseforstyrrelse, vil hun kunne utvikle en hormon ubalanse som blir avspeilet som avvik fra normalen (f.eks. mannlige karakteristiske trekk: smale hofter, økt kroppslig hårvekst).

Uansett, jeg dropper diskusjon her, det gir meg ikke så veldig mye å diskutere seriøst på et Internett forum. Jeg foretrekker helst å prate om fitte. Men jeg ber dere reflektere over hvorfor enkelte personer får en initiell respekt på grunn av deres utseende. Tror dere at de er født slik? Genetikk (arv) er en faktor, men deres unike tolkning på hvordan man skal leve livet (kosthold og stress håndtering) skiller dem fra "resten" av samfunnet.

Konkulsjon:

Så lenge dama er naturlig, er hun knullbar. Ufruktbare (underernærte) damer, eller kunstige damer med silikon hooters, utgår med skyhøye kneløft.

Skrevet (endret)
Klassisk perfekt timeglass er jo 90-60-90, og da er det brystene, midjen og hoftene, og jeg regner med at pærefasong måles på samme måte..

Men da er man 75-60-90 f.eks..

Hm. Dette er jo misvisende. Man trenger ikke nødvendigvis å ha brede hofter om man får stor omkrets rundt der, man kan jo faktisk ha "tutræv" og smale hofter.

Ville det ikke blitt mer riktig å ta målene tvers over i stedet for rundt? :klø:

Endret av Guriane
Skrevet
Det er strengt tatt vitenskapelig bevist at definisjonen på ei jente er hennes hormonelle forhold (østrogen/testosteron). Dette forholdet gir en karakteristisk kroppsfasong, hvis og bare hvis kroppen blir gitt den riktige næringen. Hvis ei jente undertrykker kroppen, ved f.eks. en spiseforstyrrelse, vil hun kunne utvikle en hormon ubalanse som blir avspeilet som avvik fra normalen (f.eks. mannlige karakteristiske trekk: smale hofter, økt kroppslig hårvekst).

Uansett, jeg dropper diskusjon her, det gir meg ikke så veldig mye å diskutere seriøst på et Internett forum. Jeg foretrekker helst å prate om fitte. Men jeg ber dere reflektere over hvorfor enkelte personer får en initiell respekt på grunn av deres utseende. Tror dere at de er født slik? Genetikk (arv) er en faktor, men deres unike tolkning på hvordan man skal leve livet (kosthold og stress håndtering) skiller dem fra "resten" av samfunnet.

Konkulsjon:

Så lenge dama er naturlig, er hun knullbar. Ufruktbare (underernærte) damer, eller kunstige damer med silikon hooters, utgår med skyhøye kneløft.

Påstår du at du diskuterer seriøst, samtidig som du hevder at hvis man bare gir kroppen riktig næring, så får man en feminin kroppsfasong?

Gjest brutal_mann
Skrevet
Til mennene:

Synes du pæreformede kvinner er turn-off? Altså, at hun har små bryster og litt breiere hofter.

Bør ha brede hofter og pupper som matcher bredden.

Dog, fasittsvar her finnes ikke...

Skrevet
Bør ha brede hofter og pupper som matcher bredden.

Dog, fasittsvar her finnes ikke...

Ja, det bør jeg vel ha (desverre ville genene mine det annerledes). Eneste måten jeg kan få det på er ved å legge inn silikon, og det bør jeg jo ikke ha ettersom jeg har forstått.

Vanskelig det her...

Skrevet
Ja, det bør jeg vel ha (desverre ville genene mine det annerledes). Eneste måten jeg kan få det på er ved å legge inn silikon, og det bør jeg jo ikke ha ettersom jeg har forstått.

Vanskelig det her...

Avvist av Brutal_mann blir du uansett, men du ender likevel opp med skylda, fordi du er kvinne og derfor bare er interessert i pengene han ikke har.

Skrevet
Javel, sånn ser du det, men jeg mener altså pæreform i betydningen Små bryster, breiere hofter (og skuldre i proporsjon med hofter).

Herregud, du kan ikke basere en framtidig silikon-operasjon på hvorvidt menn ikke tenner å pærefasong, og så dikter du bare opp din egen pærefasong? Det funker ikke det.

Her er en grei link til kroppsfasonger og sånt...

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-...types--you.html

Gjest GjesteCronos
Skrevet
At menn tror det kan godt hende, og at en kvinne med brede hofter og store bryster OPPFATTES som mer fruktbare; kan godt hende!! (menn er enkle, så jeg tviler ikke. ;) )

Men du Aline?

Er det ikke slik at på samme måte som gutter "sikler" over perfekt fruktbarhetsform, leter jenter etter en som har bredere skuldre enn hofter, og gjerne er litt handy også. Slik at han kan bygge et rede, og klarer å beskytte det også?

Selv om en liten, tynn kar kan være en jævel til å bygge, og har hagle på soverommet. En hagle beskytter mye bedre enn store armmuskler ;)

Jammen er jenter enkle ;)

Innlegget over er satirisk, og bør ikke overføres det virkelige liv.

Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet

jeg syns alt er fint utenom jenter med enorme pupper, stor mage og små hofter.

Ser rett og slett ridiculous ut.

Skrevet
jeg syns alt er fint utenom jenter med enorme pupper, stor mage og små hofter.

Ser rett og slett ridiculous ut.

Ja, jeg synes det ser merkelig ut med damer som har bred overkropp, gedigne bryster, ingen midje, flat rumpe og flate lår. Altså at de ser ut som en mann bortsett fra de digre muggene. Og dette er damer som er så lite jålete at jeg vet de ikke har tatt silikon. Ja, naturen er merkelig.

Skrevet (endret)

Hva er pæreform?

Jeg ser mer på helheten og tenner på det feminime jeg ser.

Endret av Ket
Skrevet

Foretrekker i utgangspunktet timeglass over pærefasong. Men jeg er såpass enkel at en betydelig men fastog velformet rumpe overskygger det meste av andre betraktninger. Og en vakker kvinne er en vakker kvinne uansett ...

På brasilianske strender ser man mange utrolig vakre pærformede damer, virket som om det er regelen for de som ikke har tatt silikon. De er reelt pæreformede, store og brede rumper, små pupper smale skuldre. De er også veltrente og slanke ellers, og ikke noe problem med å finne dem attraktive, for å si det slik. Dessverre(?) er det også veldig vanlig med silikon i puppene i Brasil, men fra eget ståsted er det ikke nødvendig i det hele tatt.

For prisen av et par silikonpupper kan du betale et par år med treningsstudio og kjøpe deg fine klær, samt finne på noen hyggelige ting som gjør deg til et gladere menneske. Dette vil gjøre deg langt mer attraktiv enn det du kan oppnå med en operasjon :biggrin:

Skrevet
Jeg har alltid regnet med at det hadde med proporsjoner å gjøre. Hvis man har pupper som passer til hoftene så er det timeglass.

Det stemmer :)

• 2 måneder senere...
Skrevet
Det stemmer :)

Pære formede eller ikke... Ingenting er så sexy som en dame med hofter. Samt denne berømte svingen i ryggen dere har.. Helt fantastisk ;)

Gjest Badabing
Skrevet

Hvis bredden på skuldrene har betydning for om man er pære - eller timeglassformet, skulle jeg jammen ønsket å være pære. Og i så fall er vel idealet timeglass fra den gangen skulderputer var trendy.

*ønsker seg smale skuldre*

Skrevet
Jeg var ingen av dem i alle fall...

Øhhhhh. Akkuratt nå sliter jeg. Hmmm hvis det der er typiske eksempler på former, favoriserer jeg ingen akkuratt nå... *blæh*

Gjest Gjest_Johan_*
Skrevet
Til mennene:

Synes du pæreformede kvinner er turn-off? Altså, at hun har små bryster og litt breiere hofter.

Ja, skulle vært forbudt

Skrevet

Hvorfor så opptatt av fasong, alle menn liker ikke samme fasongen - de er ikke kloninger som må ha den samme dama og alt annet får være. Se deg rundt, det er menn og kvinner i alle størrelser, farger og fasonger der ute i verden og utrolig mange av dem har funnet noen å være sammen med.

Det en mann ikke tenner på kan en annen mann fint tenne på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...