Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Til mennene: Synes du pæreformede kvinner er turn-off? Altså, at hun har små bryster og litt breiere hofter.
Gjest Tjodalv Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Nei, mener ikke det. Smale hofter er i hvertfall ikke veldig feminint. Men selvsagt er store bryster veldig digg. Så fremt de ikke er helt vanvittig silikonstore da....
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Til mennene: Synes du pæreformede kvinner er turn-off? Altså, at hun har små bryster og litt breiere hofter. Tror ikke det betyr så mye... De fleste synes nok at timeglass-figuren er idealet, men en vakker kropp er en vakker kropp - uansett. Dessuten er det umulig å se forskjell noen ganger.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Nei, mener ikke det. Smale hofter er i hvertfall ikke veldig feminint. Men selvsagt er store bryster veldig digg. Så fremt de ikke er helt vanvittig silikonstore da.... Helt enig.
Barskstudent21 Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Til mennene: Synes du pæreformede kvinner er turn-off? Altså, at hun har små bryster og litt breiere hofter. Turn-off er helt feil å si... Er jenta pen, har utstråling og er hyggelig er det turn-on, enten hun er pære, timeglass eller lyspære! Men må likevel si at timeglass-form er det som er mest tiltrekkende av forklarlige grunner. Dette er jo også instinktivt: Store bryster og brede hofter er jo et tegn på fruktbarhet. Brede hofter betyr at hun lettere kan føde barn, og at hun har større sjanse for å overleve fødselen. Bryster betyr at hun kan fø barnet med morsmelk, og selv om vi i dagens samfunn har løsninger for begge deler, og legevitenskapen har nærmest fjernet risikoen for dødsfall ved fødsler er det slik vi er programmert! Dette er jo mye det samme som at høye menn med brede skuldre er mer tiltrekkende for kvinner: Han har lettere for å kunne oppdage og beskytte kvinnen (og hennes barn) mot fiender og råvdyr.
Gjest ts Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 okei.. jeg kommer til å ta silikon om noen år hvertfall.. (men ikke så mye)
firewater Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Jeg synes ikke noe om jenter med pæreform.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 Turn-off er helt feil å si... Er jenta pen, har utstråling og er hyggelig er det turn-on, enten hun er pære, timeglass eller lyspære! Men må likevel si at timeglass-form er det som er mest tiltrekkende av forklarlige grunner. Dette er jo også instinktivt: Store bryster og brede hofter er jo et tegn på fruktbarhet. Brede hofter betyr at hun lettere kan føde barn, og at hun har større sjanse for å overleve fødselen. Bryster betyr at hun kan fø barnet med morsmelk, og selv om vi i dagens samfunn har løsninger for begge deler, og legevitenskapen har nærmest fjernet risikoen for dødsfall ved fødsler er det slik vi er programmert! Dette er jo mye det samme som at høye menn med brede skuldre er mer tiltrekkende for kvinner: Han har lettere for å kunne oppdage og beskytte kvinnen (og hennes barn) mot fiender og råvdyr. Man har da melkekjertler selv om puppene er små, og de vokser når man blir gravid. Så størrelsen på puppene sier ikke noe om man er istand til å fø et barn. At menn synes det er penere med store pupper er en annen sak. Hilsen pæreformet
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 Jeg tenner noe inni SATAN på jenter med store rumper (pæreformet). Det er det som skiller gutter fra jenter - jenter skal ha pupper og hofter. Siden jenter selv tenner på gutter med smale hofter (v-form), oppstår det ofte misunnelse jenter i mellom når de ser andre jenter med smale hofter.
Gjest Gjest_Puppeguri_* Skrevet 19. september 2009 #10 Skrevet 19. september 2009 Turn-off er helt feil å si... Er jenta pen, har utstråling og er hyggelig er det turn-on, enten hun er pære, timeglass eller lyspære! Men må likevel si at timeglass-form er det som er mest tiltrekkende av forklarlige grunner. Dette er jo også instinktivt: Store bryster og brede hofter er jo et tegn på fruktbarhet. Brede hofter betyr at hun lettere kan føde barn, og at hun har større sjanse for å overleve fødselen. Bryster betyr at hun kan fø barnet med morsmelk, og selv om vi i dagens samfunn har løsninger for begge deler, og legevitenskapen har nærmest fjernet risikoen for dødsfall ved fødsler er det slik vi er programmert! Dette er jo mye det samme som at høye menn med brede skuldre er mer tiltrekkende for kvinner: Han har lettere for å kunne oppdage og beskytte kvinnen (og hennes barn) mot fiender og råvdyr. Hvis du mener "jo større bryster jo større melke-produksjonevne",så er det ikke riktig. Det er ingen sammenheng mellom størrelse på brystene evnen til å produsere melk. Man kan ha store bryster og likevel ikke produsere en eneste dråpe,mens en annen som har små bryster kanskje produserer masse. Melk er tross alt "ferskvare" som nydannes hele tiden. Brystene er ikke et lagringssted, så størrelsen har ingenting å si når det gjelder dette.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #11 Skrevet 19. september 2009 Jeg tenner noe inni SATAN på jenter med store rumper (pæreformet). Det er det som skiller gutter fra jenter - jenter skal ha pupper og hofter. Siden jenter selv tenner på gutter med smale hofter (v-form), oppstår det ofte misunnelse jenter i mellom når de ser andre jenter med smale hofter. Jeg er helt enig i at store pupper og hofter er helt digg, men hvorfor i all verden skulle de vært misunnelige på jenter med smale hofter? Den skjønte jeg ikke. En gutt med smale hofter er naturlig, men de fleste kvinner er jo ikke formet slik...
Gjest white tiger Skrevet 19. september 2009 #12 Skrevet 19. september 2009 Visste ikke at man måtte ha små pupper for å være pæreformet Trodde pæreform var at overkroppen var slankere enn underkroppen, og visste ikke det hadde noe med puppene å gjøre.. Så siden jeg har pupper blir jeg altså timeglass da? Sånn det funker?
firewater Skrevet 19. september 2009 #13 Skrevet 19. september 2009 Jeg har alltid regnet med at det hadde med proporsjoner å gjøre. Hvis man har pupper som passer til hoftene så er det timeglass, hvis enten hoftene eller puppene er for store/små så er det en av de andre formene. Når jeg høre pæreform så tenker jeg automatisk på mindre pupper enn det som hadde vært ideelt.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #14 Skrevet 19. september 2009 Trodde pæreform var at overkroppen var slankere enn underkroppen, og visste ikke det hadde noe med puppene å gjøre.. Pæreform er smal overkropp og smale skuldre kombinert med brede hofter. Du har rett i at bryststørrelsen ikke har noe å si.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #15 Skrevet 19. september 2009 Jeg tenner noe inni SATAN på jenter med store rumper (pæreformet). Det er det som skiller gutter fra jenter - jenter skal ha pupper og hofter. Siden jenter selv tenner på gutter med smale hofter (v-form), oppstår det ofte misunnelse jenter i mellom når de ser andre jenter med smale hofter. Jeg har stor rumpe, men er da ikke pæreformet. Har pupper og brede nok skuldre også, så det blir timeglass.
Gjest ts Skrevet 19. september 2009 #16 Skrevet 19. september 2009 Klassisk perfekt timeglass er jo 90-60-90, og da er det brystene, midjen og hoftene, og jeg regner med at pærefasong måles på samme måte.. Men da er man 75-60-90 f.eks..
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 19. september 2009 #17 Skrevet 19. september 2009 (endret) Personlig liker jeg ikke store pupper, men jeg elsker store rumper. For meg er velformet (kvinnelig) rumpe et tydelig tegn på fruktbarhet ( http://www.tube8.com/teen/kyla-cum-on-hairy-beaver/3081 se eksempel her ). Ei jente med store pupper og smale hofter tenner meg ikke overhode. Link endret. Skya (mod) Endret 20. september 2009 av Skya
firewater Skrevet 19. september 2009 #18 Skrevet 19. september 2009 Jeg har sex med mange, mange flere jenter enn jeg har tenkt å få barn med, så fruktbarhet er ikke akkurat kritisk.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 19. september 2009 #19 Skrevet 19. september 2009 Jeg har sex med mange, mange flere jenter enn jeg har tenkt å få barn med, så fruktbarhet er ikke akkurat kritisk. Enkelte bytter ut onani med sex, så da vil man nok fyre over litt av hvert. Men instinktivt knuller vi ut fra fruktbarhet, og optimal videreføring av gener.
aline Skrevet 19. september 2009 #20 Skrevet 19. september 2009 Store bryster og brede hofter er jo et tegn på fruktbarhet. Brede hofter betyr at hun lettere kan føde barn, og at hun har større sjanse for å overleve fødselen. Bryster betyr at hun kan fø barnet med morsmelk, Det kan godt hende menn har den oppfatningen, men det er ikke en sannhet. Brede hofter trenger ikke bety NOE om hvor lett en kvinne føder barn eller om hun lettere overlever, dette kommer an på bekkenet, ikke på størrelsen på hoftene. Kjenner flere med smale hofter som har født lett, og venninder med runde hofter som har slitt i timesvis. Så hoftens størrelse har ikke noe å si, bekkenet derimot, har noe å si. Store bryster og melk til barnet er heller ikke korrekt, som flere har påpekt påvirker det ikke melkeproduksjonen, da ikke melkekjertlene er det som gjør puppen stor eller liten. At menn tror det kan godt hende, og at en kvinne med brede hofter og store bryster OPPFATTES som mer fruktbare; kan godt hende!! (menn er enkle, så jeg tviler ikke. )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå