Gå til innhold

jeg trenger sex/nærhet med en kvinne


Gjest enda en av de "frustrerte&q

Anbefalte innlegg

Gjest enda en av de "frustrerte&q

hei

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har bare så utrolig lyst på å ha sex med en vakker kvinne. Jeg har aldri vært sammen med en kvinne/jente og har kun hatt sex engang(var en katastrofe)

Jeg merker at det går sikkelig nedover med meg for tiden pgr av dette temaet. Jeg klarer ikke å fokusere på ting jeg burde fokusere på, som studiene osv. Jeg er med andre ord deprimert siden jeg ikke får noe sex og nærhet:(

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg er utrolig dårlig til å sjekke jenter og har nesten gitt opp totalt. Jeg er langt ifra stygg, men jeg mangler mest sansynlig sjarm og jeg vet rett og slett ikke åssen jeg skal klare å få jenter til å bli interessert i meg

Jeg lurer derfor på om det er noe jeg kan gjøre for å føle meg bedre. Kan kanskje runke mye, men blir nesten litt lei av det også og det blir jo aldri det samme som å ha sex.

Jeg har tydeligivs et stort sex behov, og når man ikke får tilfredstilt dette behovet, så bli man nesten gal. Det er jo visst at nærhet og sex er jo en av de største behovene et menneske har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har bare så utrolig lyst på å ha sex med en vakker kvinne. Jeg har aldri vært sammen med en kvinne/jente og har kun hatt sex engang(var en katastrofe)

...

Er du åpen for at vakker kan være så mangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Er du åpen for at vakker kan være så mangt?

Vell, jeg har vell en litt dårlig egenskap med at jeg kanskje er litt for opphengt av utseende. Men jeg har hatt sjansen til å sjarmere mange pene jenter, men det går alltid veldig dårlig. Jeg er vell egentlig ikke alt for kresen, så lenge jeg er seksuelt tiltrukket av jenta

Greia er at jeg er ikke så flink til å holde en samtale og har en tedens til å si feil ting. Men jeg er slik jeg er og det er ikke så lett å forandre personligheten sin lissom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ordner seg greit. Gå til charismaarts.com. Der finner du en side laget av puas (pickup artists) som vil kunne lære deg å sjekke veldig bra. Alt pua stoff er ikke like sympatisk men dette er veldig bra. Du vil lære sinnsykt mye om konversasjonskunst der og med øvelse ut fra deres prinnsipper vil problemet med mange samtaler som går i stå forsvinne.

Om du er usikker på selve det å ha sex så les dette jeg skrev i en annen tråd:

Les the lod down on going down, der lærer du øvelser som gir sinnsinykt kontrll over tungen. Les også she comes first. Lær deg seksuell massasje via videoene til new school of erotic touch, det gir de fleste kvinner større orgasmer enn de noensinne har hat ved samleie. Lær hvor både a og g-punktet sitter. Søl på deep spot (apunktet) og david shade så finner dere en artikkel som forklarer hvor det ligger. Stimulans av de tom med fingrene og målbevist stimulans av g-punktet med en kort penis gir massivt med nytelse. Studer hvilke stillinger som gir best mulighet for g-punktstimulans og lær å treffe det presist. Det gjør de færreste menn og en kort penis som treffer g-punktet godt gir mere nytelse enn en lang som ikke sikter spesielt mot g-punktet. Lær dere ordentlig støteteknikk. Søk på taoist thrusting techniqeus, shalow and deep og screwing. Inkorporer disse og en pikk på 12cm vil gi mere orgasmer enn en på 20cm som bare går inn og ut. Lær dere å bli skikkelig uthodlende i senga, gjør masse pc.øvelser/kegels for å styrke muskulaturen i underlivet. Det gir mye hardere ereksjoner og lengre utholdenhet. De fleste samleier er for korte til å gi kvinner orgasme uansett hvor velutstyrt mannen er. Bli i stand til å holde på i opp til 45 min om du og hun føler for og du skårer igjen masse poeng gjennomsnittsmannen ikke gjør. Les bøkene til David Shade om mental stimulans av kvinnen og det å hypnotisere kvinner til orgasme.

Det har også mye å si hva du ellers gjør ut av livet ditt. Er du fokusert på jobb, hobbyer etc. og har noen lidenskaper og tar var på deg selv har det mye å si. Tren skikkelig, ta vare på utseendet ditt, kjøp deg bra klær, tren kampsort for selvtiilittens skyld og gjør gjerne litt yoga for psykens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...