Gå til innhold

torarin sin

torarin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Humlen¤

hei!!

gratulerer så masse med dagen! :bursdag: (ikke kjempe fin..,men..)

Håper du får den beste dagen man kan ha.. Og glem ikke å drikke rødvin i dag, det er viktig med 30 års dager! eller... jo i dag har du stor grunn til å feire. hurra for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Thorarin! Gratulerer med vel overstått dag :blomst: Det er en stund siden jeg har fått tid til å lese i boka di. Men ser at det skjer positive ting i livet ditt hele tiden. BRA.

Tror ikke du skal være redd for å "miste" faren din. Han virker som en som virkelig stiller opp for deg i tykt og tynt. Hadde nok ikke valgt bort deg til fordel for en kjæreste. Og hun vet nok helt sikkert hva du står for- og hva du betyr for faren din. Slik har i hvertfall jeg oppfattet ditt forhold til pappaen din.

Er selv mamma til en gutt som var litt utpå kjøret. Han brukte amfetamin,spiste fleinsopp,røyka hasj. Det er det jeg vet i hvertfall. Han er nykter idag. Ville bare si at for meg var-og er- han den som sto i første rekke. Klarer ikke å forestille meg å "vrake" han til fordel for noen annen. Hvis det skulle kommet en ny mann inn i mitt liv måtte det være på de forutsetninger at sønnen min var en naturlig del av dette livet. Ble det mye rot i dette?

Stå på videre Thorarin. Du er ei kjempejente :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag.

Unnskyld at jeg ikke har vært innom på noen dager. Lå et par pm i inboksen hvor noen lurte på om jeg var på kjøret igjen, og det er jeg altså ikke. :) Bare veldig sliten.. det skjer så mye hele tiden. Først og fremst dagsenteret og 1-2 psykologbesøk i uka. Det er slitsomt å ha noe å gjøre nesten hver dag, men jeg tror det er bra for meg. Så møter jeg mennesker og har blitt kjent med noen som nesten kan sees på som venner(?) og får brukt litt energi på ting som er fornuftige. Men når jeg kommer hjem er jeg helt pumpa. Jeg er rett og slett i jævlig dårlig form, både fysisk og psykisk. 4 timer med folk rundt meg og jeg er helt utmattet både i kropp og sjel.

Takk for bursdagshilsener! :) Kjempeglad for å komme tilbake og lese dem! :) Og vivi - glad for å høre at sønnen din klarer seg bra og det du skriver om at man ikke svikter barna sine for noen andre.. vet jo det.. tror ikke faren min ville gi meg opp på grunn av noe sånt. Men følelser er rare.

Fatter har holdt igjen om den kjæresten ganske lenge før jeg fikk vite det. Det blir jeg ganske sur over. Men han har vel ventet på rette øyeblikk da.. jeg skal møte dama til helga, og det blir jo spennende. Håper hun er ok. Hun er bare noen få år eldre enn meg, 35 år visst. Nå er ikke fatter så gammel heller for de fikk meg så tidlig, så han ikke 50 enda.

Jeg har ihvertfall bestemt meg for å oppføre meg pent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Torarin. :)

Faren din er jo rene ungdommen, bare tolv år eldre enn meg... og JEG ER ung, og har tenkt å være det når jeg fyller femti også... :wink:

På samme tid er jeg "på din alder" - i trettiårene. Kan være en fordel med unge foreldre, man kan slite litt mer på dem... :briller:

(Mine begynner å bli vel utslitte, kanskje... det jeg mener, er at de går gradvis over i den eldre garde, og man betror seg ikke like mye om ting, som tidligere - man skåner jo de eldre i større grad... men nå prater jeg meg bort her...)

Fint å se at det går bra med deg.

Klem fra Vega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn du

Jeg forstår godt at du er sliten med et sånt program, men jeg tror også du har rett i at det er lurt å ha et program.

Klart du kan få venner på dagsenteret. De har jo samme mål som deg, samtidig som alle som er der vet hva dette dreier seg om og derfor både kan støtte og "avsløre" hverandre. Nytter liksom ikke å lure en som har vært på kjøret selv.

Det er også hardt arbeid å jobbe med seg selv, å ta fram alle såre følelser og - etterhvert erstatte dem med positive tanker. Det er hardt arbeid, og det er langsiktig arbeid, og det er arbeid med tilbakeslag. Men det nytter - garantert. Så nå som du våger, er du garantert å lykkes, særlig hvis du tillater deg selv å bruke tid.

Ha en riktig fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Torarin -

det høres ut som det går stadig bedre med deg. Duverden så ung pappa du har da? Han er jo bare en fem år eldre enn meg.. og jeg er kjempeung! :ler::ler::ler:

Det er bra for deg det at de fikk deg så tidlig, for da har han krefter til å stå på for deg fremdeles. En av fordelene ved ikke å vente til man kommer i overgangsalderen før man får barn - som mange nesten gjør i dag.

Lykke til videre - blir spennende å høre hvordan kjæresten hans er da. Det må jo være rart for henne å skulle møte en datter som er omtrent på hennes egen alder også...... Hun var nok minst like spent som deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Torsdag i dag.. dvs. nå er det nesten fredag.

Jeg hadde faktisk klart å glemme hele dagboka mi nå! Har vært litt på nettet, chatta litt her en dag blant annet og det var veldig hyggelig, men glemte å skrive noen ord i dagboka som egentlig var planen. Men nå er jeg her.

Takk til dere som har kommet med en hilsen! Hyggelig. :)

Jeg har møtt dama til pappa to ganger nå. Hun er kristen. Det er litt rart synes jeg, hadde ikke sett for meg at han skulle finne en som var religiøs, men hun er det. Ordentlig også, ikke bare sånn som står i statskirken uten å mene noe med det. Pen er hun også, men det er ikke noe bombe. Han liker pene damer, den gamle gubben! :D Hun er hyggelig også, veldig rolig virker det som, snakker litt lavt og forsiktig liksom, men jeg har på følelsen av at hun er veldig bestemt og sterk likevel. Tror jeg liker henne. Faren min ga meg noen kartonger røyk igjen, han gjør det ofte, og det skjedde på kjøkkenet. Tror ikke han ville at hun skulle se det. Lurer på hva det betyr. :-?

Ellers går det fint med meg. Tidligere i uka var jeg på fest. Det var helt tilfeldig, var en nabo som spurte om jeg ville bli med og det gjorde jeg. Festen tok helt av og varte til langt på dag. Til slutt var det bare meg og to andre igjen, en dame og en mann. Vi satt i en sofa og de drev og sjekka på meg begge to. Vi satt i en sofa under et ullpledd og jeg syntes jeg kjente hender både her og der hele tiden. Selv var jeg mest opptatt av å drikke. Jeg følte meg litt mellom barken og veden kan man si. :)

Men til slutt gikk hun hjem og jeg gjorde et helhjertet forsøk på å knulle han fyren, men han fikk den ikke opp! :o Til slutt gikk det opp for meg at han var speeda. Da er det vanlig for menn at de ikke klarer å få den opp.. Jeg spurte han og han bekreftet mistanken. Så, det var jo hyggelig at det ikke var meg det var noe "feil" med, men litt ekkelt at han var speeda.. jeg ble litt usikker da, kjente at jeg så gjerne skulle vært det jeg også. Men jeg gikk hjem. Flinke Tora! Jeg hadde gitt han telefonnummeret mitt tidligere på kvelden og før jeg gikk ba jeg han ikke ringe og sa at jeg ble skremt av at han brukte dop.

Da jeg kom hjem sov jeg lenge og rakk ikke timen hos psyk.. Pinlig. Men det går egentlig fint, der også. Har klart å sette ord på et par ting som jeg aldri har sagt høyt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for praten på Lørdag!

Godt å lese at det fortsatt går bra med deg. Hold ut!!

Å tenk at du ikke nevnte bursdagen din når vi chattet!! Fy deg!!

Grattis med dagen som var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser ut som en ganske normal kropp, ganske fin egentlig. Smal i livet, normalt store bryster, flat mage.. Menn pleier å si at den er fin. Jeg ser det selv også. Kroppen min ser fin ut. Jeg har aldri vært flau over hvordan den ser ut. Det som er feil med kroppen min syns ikke utenpå.

For når noen ser meg naken tenker jeg nesten alltid - jeg lurer deg! Jeg lurer deg, mann! Du aner ikke hvor skitten og brukt jeg er. Noen ganger tenker jeg at hvis jeg revner så vil det renne ut dritt og verk og snørr. Det er så mye som er feil med kroppen, men bare jeg vet det.

Noen arr har jeg. Jeg har levd hardt og kroppen min har merker etter det. Noen har brent meg med en sigarett, mellom bena, på innsiden av lårene. Det er stygge, rødblå merker etter gamle brannsår. Da jeg fikk dem var jeg mest fortvilet over at det ble jævlig vanskelig å jobbe som hore med slike sår. Noen har brukket nesa mi også, men etter at jeg etset bort halve nesebeinet på kokain betyr det ikke så mye mer. Nesa skal opereres, ikke av kosmetiske grunner, men fordi det er plagsomt. Andre sår, brudd og skrammer jeg fikk av menn jeg møtte har leget seg helt med tiden. Bare en lillefinger er skjev etter et brudd som aldri ble skikkelig behandlet fordi jeg ikke fikk lov å søke lege av han som hadde skadet meg.

Jeg har arr på ene armen også, fra jeg var ung og kuttet meg. Det slutta jeg med da jeg begynte å selge meg, de to tingene gjorde omtrent samme nytten. NÅ har jeg slutta å selge meg og strever hardt med å ikke kutte meg igjen. Jeg tror jeg trenger å ødelegge kroppen min. Jeg vil at det jeg ser når jeg ser på den skal vises for andre også. Jeg vil at de skal vite hvor brukt og skitten og verdiløs denne kroppen er.

Hjertet mitt er slitent. Legen sier at jeg ikke kunne holdt på i mange år til. Men det synes heller ikke utenpå..

Jeg lurer deg, mann! Jeg ser så frisk og normal ut, du gjetter aldri hvor motbydelig jeg er. For det synes ikke utenpå. Kroppen min er fin å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Torarin :) - Ja - det hjelper å skrive - å få det ut- og jeg ser du gjør det samme. Må si som mange andre at jeg synes du er sterk som har greid å komme deg så langt!! du har opplevd mer enn mange kan forestille seg- og likevel er du på beina ! men vær så snill ...ikke skad deg selv .......huff ......... :trøste: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...