Gå til innhold

torarin sin


torarin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag.

Unnskyld at jeg er så fryktelig treig med å skrive. Jeg har ikke så mye å skrive om akkurat nå. Den siste uka hadde jeg nok med å komme igang igjen på dagsenteret. Og jeg har fått ut mye hos psyk, og har ikke hatt så mye igjen etterpå.

Og så har pappa og dama begynt å planlegge å gifte seg, noe som går litt innpå meg egentlig. Jeg synes alt skjer så fort! Det er lett for dem som har hatt et år til å venne seg til hverandre, men jeg har bare møtt henne noen få ganger og synes det er veldig rart at alt er så seriøst allerede. Men det er jo ikke noe jeg kan si på det, så jeg smiler og nikker og ønsker dem lykke til. Har vært innom og besøkt pappa i uka, og følte at jeg var veldig på "besøk". Men det går seg sikkert til.

Og det er sikkert på tide at jeg begynner å drite i hva faren min driver med. Jeg har jo egentlig gjort det i årevis.. men akkurat nå trenger jeg han liksom så mye og er litt redd for hva han driver med.

Ellers var jeg og svømte i helga igjen. Fornøyd med meg selv etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vel ikke unskylde deg for å ikke skrive så mye her. Du har jo så mye å bruke krefter på.

Fint at du har kommet i gang med dagsenteret igjen. Og jeg er kjempeimponert over at du forsatt holder på helgesvømminga.

Det er litt rart det der, at man oppdager at foreldene lever sine egne liv, uavhengig av en selv. Foreldre skal på en måte alltid være foreldre.

Det er klart du trenger tid til å venne deg til tanken på en "stemor". Du har jo nettopp møtt henne, og du har ikke hatt mulighet til å bli kjent med henne. Og det tar tid å bli kjent ot fortrolig med et nytt menneske som kommer så tett inn i familiesirkelen.

Tror du at du kan få faren din til å se at du ikke er ute etter å bryte båndene mellom dem, men at du trenger litt ekstra støtte nå. Vil han kunne forstå det, og kunne forholde seg til det?

Jeg kjenner jo ikke situasjonen, men hvis det hadde vært en mulighet, så ville du kanskje kunne føle deg litt mer ivaretatt.....

Ha en god uke, og stå på hos psyken.

Husk at drager må ha motvind for å kunne fly......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Jeg ville bare si at jeg titter innimellom hver dag og håper du har det fint!

Hi hi!! Håper du har en god dag! Kveld er det vel nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Går det bra med deg?

Har slappheten sluppet litt taket?

Blir borte en liten stund nå, men skal tenke på deg.

Masse lykkeønskninger til deg på veien videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener dere som har vært her! Bettie, stine, Kid-a.. :) Glad for litt oppmuntring. Jeg trenger det om dagen.

Jeg doper meg ihvertfall ikke, men ellers er ting litt på skjeva. Dvs. doper meg ikke er kanskje ikke helt sant, for jeg har røyka hasj en gang den siste uka. Jeg liker visst ikke hasj mer, så det ble med den ene gangen. Men jeg denger meg selv litt for at jeg gjorde det likevel. Jeg vil helst helt vekk fra alle miljøer der folk bruker noen slags stoffer, fordi jeg er så svak rundt det. Men jeg har visst en egen evne til å dumpe tilfeldig borti det likevel.

Men jeg har gjort andre "synder" som er verre enn hasj. Har vært her inne flere ganger uten å orke å skrive noe om det, men i går var jeg hos psyk og fikk ryddet litt igjen.. Det begynte med at jeg så brennpunkt på tv, og så tåpelig som det kan høres ut så er det noe som drar meg så sinnsykt mot prostitusjonen. Det er vanvittig vanskelig å slutte! Jeg logget meg på en nettside de omtalte der (eskorteforum) og ble sittende å lese innlegg der. Det er mest kunder som diskuterer, men noen arbeidende jenter også. Det føltes som ren reklame å sitte der og lese om de syke anmeldelsene disse mennene kom med om de forskjellige jentene. Som om de anmeldte et måltid på en restaurant. Jeg skjønner ikke at det går an å føle seg så splittet! Jeg elsker og hater det, eller elsker er feil ord, men jeg "trenger" det på en måte.

Alt jeg driver med nå - jeg er så "flink" og får så mye ros og folk jeg kjenner tror sånn på meg - jeg holder på å bli gal av det! Jeg trenger å nedverdige meg litt tror jeg, bare føle at jeg ikke mister meg selv helt. For det er jo sånn jeg er, selv om så mange ikke ser det nå mer. Jeg er ikke flink og dydig og verdig på noen måte. Jeg trenger bare å få det bekreftet innimellom at jeg er et null og en hore og alt det der. Det føles godt og riktig, når jeg ikke selger meg føler jeg bare at jeg lurer alle sammen, for jeg er jo sånn selv om det ikke synes.

Det ser veldig dumt ut når jeg skriver det.

Uansett tok det meg ikke lange tiden å gjøre en avtale med en fyr som kom hit. Han hadde også sett brennpunkt og var nysgjerrig, første gang hos en hore, sa han ihvertfall. Siden jeg ikke egentlig driver med sånt mer tok jeg meg litt god tid og han var veldig fornøyd tror jeg, enda jeg følte at jeg overspilte hele greia ganske mye i iver og desperasjon. Med 2000 kroner i hånda tenkte jeg selvsagt på å kjøpe cola med en gang men det klarte jeg å la være.

Jeg ble så frustrert over de pengene som ga meg så mange vanskelige tanker at jeg kasta dem i dass isteden.

Men det ble enda en kunde og enda en dagen etter og de pengene beholdt jeg. Så klarte jeg endelig å bremse.

Etterpå følte jeg ikke skam, bare ro.. Jeg kjøpte julegave til venninna mi i dag. Altfor dyr gave, hun blir sikkert flau. Men nå har jeg jo kjøpt den.

Angående å skrive her så er det litt rart. Det er nesten så jeg føler at jeg kjenner noen av dere som er faste gjester i dagboka og er redd for å skuffe dere. Dere er sikkert ikke så engasjert at dere får depresjoner over mine dumheter, men likevel så føler jeg litt ansvar for at "historien" får en lykkelig slutt. Men det er liksom ikke så mye vits i å skrive om jeg skal dikte opp historien om mitt lykkelige liv. Da blir jeg bare falsk et sted til.. jeg er så falsk ellers, overfor venner og pappa smiler jeg og er "på bedringens vei". Det er jo det alle tror.

Alle tror at så lenge jeg ikke doper meg så er alt bra, men det er jo ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo torarin.

Du trenger ikke være redd for å skuffe oss som føller med deg

via dagboken din.Den du vel egentlig i tilfelle skuffer er nok deg selv.

Vi andre(tror jeg kan si vi)ønsker deg bare en fin ferd vidre på veien

tilbake til livet og ønsker nok bare å bakke deg opp så godt vi kan.

Ha en fin kveld vidre.

Klem fra Skarv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei torarin

Alt som er kjent, virker trygt, uansett hva det er. Hvis man er vant til utrygghet og nedverdigelser, virker dette tryggere enn stabilitet og omtanke. Ulogisk som dette enn synes, er det slik det fungerer for de fleste mennesker.

Klem fra Lady Heather

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Synes du klarer deg meget bra jeg!

Det er ikke bare bare å gå vekk fra et miljø helt!

Ta en og en dag, så ordner det seg nok!:)

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Fint å lese at du fortsetter kampen din.

Psyken din er sikkert mye flinkere til å hjelpe deg med å sortere tanker og følelser enn jeg, men jeg synes ikke det er så rart at du går inn i et spor du kjenner.

Du har jo kontroll der, ikke sant?

Og kontroll er det ellers vanskelig å ha når man går inn i et så stort arbeid som de er inne i - å forandre livet man lever.

Du har beveget deg ut på en arena du mester godt, ikke sant. Om det er fornedrelse eller ikke - det vet ikke jeg. Hvorfor skulle du føle skam, forresten?

Hvis du begynner å telle seierene dine i stedet for nederlagene, vil du få et veldig høyt antall seiere. Hver stoff-fri time er en seier. Hver dag uten prsotitusjon er en seier. Hver gang du, hvis du sprekker på en eller annen måte, haler deg inn igjen - det er en seier.

Og da blir seiersrekka veldig lang.

Stå på videre, du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Ser det er noen som har lurt på hvor jeg ble av. Takk for hyggelige hilsener i boka! :)

Jeg har faktisk vært i syden en uke! Gran Canaria. Skikkelig deilig var det! Fikk en idé og hoppet på en tur. Det begynte med at venninna mi ble oppsagt fra jobben sin. Hun måtte gå på dagen, men får lønn i et halvt år fremover. Så da tenkte vi at for å muntre oss opp litt (noe vi trenger begge to!) skulle vi ta en tur til varmere strøk, vekk fra mørke og kulde.

Vi har hatt det kjempegøy! Har festa og herja mye, men har klart å stå opp om dagen og få oss litt sol også. Ikke var turen særlig dyr heller. Og jeg hadde jo en del tusen ekstra etter mine utskeielser (det ble enda noen flere enn jeg skrev om sist..). Men det var verdt det, synes jeg nå da.

Er litt døgnvill akkurat nå, derfor sitter jeg oppe, men ellers har jeg det kjempefint akkurat nå. Tenkte jeg bare skulle si fra. Meld fra hvor du går og sånt står det i fjellvettreglene, men det glemte jeg selvsagt da vi dro avgårde. Alt gikk veldig raskt fra vi bestemte oss til vi satt på flyet. Men nå er jeg ihvertfall tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Har du hoppet på enda en tur? Går det bra med deg?

Får nesten dårlig samvittighet til å bidra til "maset" og "presset for å bli vellykket". Samtidig sitter jeg og håper på at du skal ha det bra. (Hva som er "bra" får du definere selv..)

Har du noen ålreite planer for jula?

mvh

Fløyel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du

Håper du har hatt en ok julehelg. Vet at slike høytider kan være vanskelig å komme gjennom......

Ønsker deg en fin romjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...