Gå til innhold

torarin sin


torarin

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hei Torarin -

vil bare ønske deg et godt nytt år - uten å legge press på deg om å oppfylle mine oppfatninger om hva det nye året skal bringe.

Jeg synes bare du er beintøff og håper jeg kan være like tøff hvis jeg trenger det. Men jeg er nok en større gi-opper enn deg er jeg redd, så jeg får bare håpe at jeg kan skli videre uten å havne i trøbbel.

Lykke til videre - og du vet, det er bare du og du alene som kan bestemme hva som er din definisjon på å lykkes med livet ditt. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig at du fikk en tur til sol og varme - og nogot attåt.

Velkommen hjem til snø og slaps og vinter.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Thorarin :D Bare en tur innom for å se om noe nytt har skjedd. Lenge siden du har skrevet noe nå. Håper alt er bra med deg :P Og kanskje litt sent, men jeg ønsker deg godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. lenge siden sist nå! Det går ikke så veldig bra med meg. Er vel mer eller mindre tilbake der jeg var for et år siden.

Dumt. Sånn går det når man driter seg ut.

Pappa har omsider gitt opp tror jeg. Men jeg klarer meg da selv, jeg..

Jeg sitter her og tar meg en pils og skal snart sove litt. I helga er det masse som skjer. Litt godt å være tilbake igjen også, tross alt, være med på det som skjer, ikke bare sitte og råtne bort alene.

Takk til alle som har vært innom dagboken i det siste. Jeg tror det er på tide å avslutte den snart, men fikk det for meg at jeg skulle gi et lite livstegn i det minste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte at veien framover går gjennom tilbakeskritt. Du kommer uansett ikke til å være der du var for et år siden, for du har gjort en del erfaringer som kan være kjekke å ha seinere.

Ønsker deg lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Torarin. Tilbakefall er vanlig. Husk at veien blir til mens du går, og at du ikke vil være der du var for ett år siden når du prøver på ny. Du har dratt med deg erfaringer i den nyktre perioden du har hatt, selv om det ikke føles slik i dag.

Klem fra Vega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...