Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny dagbok ja :ler: Ammetåka som har gjemt den for meg kanskje :fnise:

Men nå skal jeg følge med i alle fall :klemmer:

Her er det ny dagbok ja og den vokser med forrykende fart. Så hyggelig at du vil følge med Tussi!.

----------------------------------------------------------------------

Da har jeg kommet hjem fra jobb, er trøtt og sliten i bekkenet. Tror kanskje det ble litt mye aktivitet i helgen for å si det sånn. Gjorde jo ting jeg ikke er så vant til. Men, men moro var det uansett.

Så langt har jeg satt på vaskemaskinen, vasket opp det lille som var, lagt sammen og ryddet bort det rene sengetøyet, spist litt mat og drikker nå en kopp varm sjokolade mens jeg smurfer rundt på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med så kranglete bekken da :( Har du prøvd akupunktur mot det?

God tur til ikea :)

Nei akupunktur har jeg ikke prøvd mot det, har ikke penger til noe annet enn det vi MÅ ha tak i for tiden - så det er litt sånn at da venter jeg heller litt. Er jo aktivt sykemeldt og gjør ikke så mye, så da prøver jeg å slappe av når det er vondt. Har jo ikke så vondt at jeg er handikappet som andre dessverre blir. Jeg fungerer jo i hverdagen.

Blir ingen tur på IKEA i dag, Mannen er ekkel i magen så da tar vi det i morgen i stedenfor og bekkenet mitt synes egetnlig det er helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hjelper nok godt på å være sykemeldt ja :) Den jobben vi har kan fort knekke et bekken ja ;)

Kose dere hjemme i kveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke bare jeg som er bitt av ryddebasillen. :fnise: Nå har Mannen gjennomgang av filmene sine og rydder bort de vi kan kvitte oss med. Litt moro at han er flink og rydder der - er jo ikke alle filmene som er særlig bra eller noen vi vil se igjen etter å ha sett de. Blir "litt" bedre plass i hvertfall når 12 filmer er fjernet.

Ellers har jeg sovet nesten 2 timer, vasket to vaskemaskiner med klær og hengt de til tørk og spist middag. Nå slapper jeg av i sofan med laptopen og prøver å finne ut av noe strikketing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg gitt opp å hekle en kant rundt babyteppet jeg har strikket, jeg har funnet en strikkeoppskrift på en blondekant istedenfor så jeg prøver meg på det. :nigo: Synes faktisk den blir veldig fin, håper bare jeg har nok garn til den. :fnise: Har jo tross alt brukt garn som har gått ut av produksjon.

Dagens fine:

Fint vær :sol:

Gjort litt husarbeid :husarbeid:

Strikker blondekant

Spark i magen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får saker og ting til å hende

Noen registerer hva som hender

og noen undres på hva som hendte

ukjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg stått opp og faktisk gjort litt i huset. :fnise: Tror virkelig jeg LEKER husmor for tiden. Jeg har dusjet, vasket opp, laget frokost og lunsj allerede. Nå skal jeg spise litt, mens jeg koser meg med te og internett - tenkte også jeg skulle strikke litt før jeg drar på jobb. :dåne: Lurer på hva som går av meg??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet et stykke på blondekanten jeg begynte på i går, har faktisk strikket mellom 20 og 30 cm bare siden i går. Moro å se at det går fremover. :fnise: Nå skal den bli nærmere 3 meter da - håper jeg har nok garn for å si det sånn. Burde kanskje ta meg en runde og se om jeg finner noe lignende garn for å være på den sikre siden. :klø:

Nei nå er det bare å avslutte og komme seg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du er flittig! Her venter jeg på at G skal bli frdig å spise, slik at jeg kan putte han i sjalet, og så fyre i ovnen. Er bare 16 grader inne! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har man vært på jobb, var heldig og ble hentet av Mannen. Han er dessverre ikke i form, magen har virkelig slått krøll på seg, så han dro tidlig fra jobben. Han hentet meg og vi dro på IKEA, fikk tak i kommode og madrass. Nå må vi (les: jeg) bare gjøre litt om på soverommet slik at jeg får tømt det kommodeskapet vi har der og puttet i nye kommoden + få flyttet på ting (les: be Mannen flytte ting) for å få det slik det skal være. Ergo må jeg rydde i kottet også. Et aldri så lite prosjekt her altså. Lurer på om jeg skal begynne på det i morgen når jeg ikke skal på jobb før på kvelden. :klø:

Vi var også en tur på Maxbo og fikk kjøpt lakk/beis og rulle til taket på barnerommet, så nå skal det bli lyst og fint. Det og maling av kommodeskapet har vi planer om å gjøre til helgen. Sett på gulv- og taklister til barnerommet fikk vi også sett på og er nå "litt" klokere. :fnise:

Nå sitter jeg i sofan og sløver, skal snart strikke litt tenker jeg - blondekanten vokser stadig her, moro å se. Og Mannen har jeg sendt i badekaret for å slappe av litt. Liker ikke at han ikke er i form. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med blondekant. Eg held også på med ein blondekant til eitt av mine mange babyteppe, men det blir lite strikking på den. Det er jo så kjeeeedelig. :ler: Men det blir jo fint, då.

Det var litt av ei arbeidsliste du hadde for kvelden! Imponerande om de får gjort alt! :jepp:

God bedring til mannen. Eg kjenner eg er litt haustforkjøla sjølv, så eg synst veldig synd på han. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med blondekant. Eg held også på med ein blondekant til eitt av mine mange babyteppe, men det blir lite strikking på den. Det er jo så kjeeeedelig. :ler: Men det blir jo fint, då.

Det var litt av ei arbeidsliste du hadde for kvelden! Imponerande om de får gjort alt! :jepp:

God bedring til mannen. Eg kjenner eg er litt haustforkjøla sjølv, så eg synst veldig synd på han. :klem:

Nå er det særdeles lite av det som skal gjøre som skal gjøres i dag. Rydde i kott og på soverom begynner jeg med i morgen. Og maling skjer ikke før til helgen, da skal Mannen male taket på barnerommet og jeg male kommoden som skal inn dit. Ellers er det kun strikking og kos som er på planen for min del i dag, og Mannen skal ta det med ro han også. Ikea og Maxbo er jo unna gjort og godt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra. Eg blei rett og slett litt bekymra for alt du skulle foreta deg i kveld. :ler: (Der får du igjen for å skumlesa, dreia. :scorpis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Eg blei rett og slett litt bekymra for alt du skulle foreta deg i kveld. :ler: (Der får du igjen for å skumlesa, dreia. :scorpis:)

Nei da tror jeg nok at bekkenet hadde knela lenge før viljen min for å si det sånn. Har gjort nok bekkenmessig i dag. Men skal ikke på jobb før kl 17 i morgen, så da tenkte jeg at før og etter fysio kan jeg rydde og ordne litt. Kan si at jeg gleder meg faktisk til å rydde. Lurer litt på om jeg har ting jeg kan kvitte meg med. :klø: Hadde vært greit å bli kvitt ting som jeg ikke bruker. BLir spennende å se hva jeg finner ut i morgen. Noen sko burde jeg klare å "miste". :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Ikkje jobb før kl 17? Herlig med litt god tid til rydding. Rydding er faktisk ikkje så aller verst aktivitet når ein set i gong på ordentlig. :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Ikkje jobb før kl 17? Herlig med litt god tid til rydding. Rydding er faktisk ikkje så aller verst aktivitet når ein set i gong på ordentlig. :jepp:

Skal kun på personalmøtet i morgen, siden jeg er aktivtsykemeldt og bare "jobber" 3 timer 4 dager i uka. Og det er viktig at jeg er tilstede på det møtet når det skal være avdelingsvis og jeg er pedagogisk leder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...