Nótt Skrevet 6. november 2009 Forfatter #921 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg savner Mannen og han skal være borte til i morgen ettermiddag/kveld. Hadde vært mye lettere om jeg ikke hostet sånn. Da hadde jeg nok orket å gjøre litt, men sånn som det er nå så vet jeg ikke om jeg orker å være med venninne J og hennes venner på alternativ messen i morgen. Tror heller jeg vil være alene og se om jeg kan ordne et par ting i by'n. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 #922 Del Skrevet 6. november 2009 mente ikke at du skulle gråte da jeg vet hva du kan gjøre i kveld hvertfall, henge på KG med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. november 2009 #923 Del Skrevet 6. november 2009 Får håpa du klarar å sova skikkelig igjen snart. Du klarar ikkje å sova delvis sitjande, støtta opp av puter? Det einaste som fungerer på meg når eg er skikkelig på "hoster'n". Sjølv om det ikkje er kvalitetssøvn, er det iallfall ei midlertidig løysing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 Forfatter #924 Del Skrevet 6. november 2009 mente ikke at du skulle gråte da jeg vet hva du kan gjøre i kveld hvertfall, henge på KG med meg! Jeg er her jeg vettu, selvom jeg ser litt på film og sånn. Får håpa du klarar å sova skikkelig igjen snart. Du klarar ikkje å sova delvis sitjande, støtta opp av puter? Det einaste som fungerer på meg når eg er skikkelig på "hoster'n". Sjølv om det ikkje er kvalitetssøvn, er det iallfall ei midlertidig løysing. Jeg prøver alt nå, har bygget opp med et par puter - siden Mannen er borte tenkte jeg å stjele hans også i natt så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 Forfatter #925 Del Skrevet 6. november 2009 Og der prøvde jeg å sette fyr på hele leiligheten. Jeg skulle varme suppen Mannen laget i går til meg og jeg skrur på platen og gå inn i stua, skjønner ingenting når brannvarsleren begynner å pipe. Så ser jeg jo at platen jeg skrudde på var platen ved siden av der kjelen sto og oppå den platen lå nå en forkullet korkplate (sånn til å sette under varme kjeler). Føler meg ikke mislykket i det hele tatt. MEN jeg forhindret at det begynte å brenne og jeg fikk reddet komfyren. Nå derimot sitter jeg i en relativt kald leilighet fordi jeg må jo lufte ut all røyken som dannet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. november 2009 #926 Del Skrevet 6. november 2009 Det der høyrest ut som noko eg også kunne gjort. Godt du oppdaga det i tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 Forfatter #927 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg pleier ikke å være så sløv og nå er jeg ganske så skjelven. Fikk meg til å savne Mannen ennå mer egentlig. Var helt rolig inntil nå, men nå kommer tårene og pulsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 6. november 2009 #928 Del Skrevet 6. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. november 2009 #929 Del Skrevet 6. november 2009 Den der har jeg også prøvd men bytt ut korkplate med koppehåndkle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 Forfatter #930 Del Skrevet 6. november 2009 Må innrømme at det er godt å høre at jeg ikke er alene om å gjøre sånne ting . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. november 2009 #931 Del Skrevet 6. november 2009 Har svidd korkplate jeg og, og smeltet smokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 Forfatter #932 Del Skrevet 6. november 2009 Har svidd korkplate jeg og, og smeltet smokk. Må innrømme at det er litt trøst at jeg ikke er alene, men ble skikkelig skremt av dette. Det gikk så sinnsykt fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. november 2009 #933 Del Skrevet 6. november 2009 Er skummelt, ja, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 Forfatter #934 Del Skrevet 6. november 2009 Og all den røyken gjorde virkelig underverker for hosten min... NOT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. november 2009 #935 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke rart å bli stressa og skjelven etter en sånn opplevelse. Men så bra du handlet raskt og alt gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 Forfatter #936 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke rart å bli stressa og skjelven etter en sånn opplevelse. Men så bra du handlet raskt og alt gikk bra Ganske fornøyd med at jeg reagerte så raskt og effektivt uten å få en reaksjon før etterpå. Vil vel egentlig si at jeg da ikke får panikk i en krisesituasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 #937 Del Skrevet 6. november 2009 E kom borti komfyren i den tomme leiligheten vår uten å vite det han,, skrudde på den ene platen og oppå den lå det 3 sofaputer stablet, med noen bøker oppå.. og så gikk han neste dag ringte naboen og sa at det luktet grusom fra leiligheten vår og da hadde de tre putene som heldigvis var av sånn super syntetisk stoff smeltet helt vekk og lagd en grusom lukt. hadde det stått lenger hadde nok bøkene tatt fyr.. så du er def. ikke alene. håper du får varmen fort igjen, det er fælt å fryse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 Forfatter #938 Del Skrevet 6. november 2009 E kom borti komfyren i den tomme leiligheten vår uten å vite det han,, skrudde på den ene platen og oppå den lå det 3 sofaputer stablet, med noen bøker oppå.. og så gikk han neste dag ringte naboen og sa at det luktet grusom fra leiligheten vår og da hadde de tre putene som heldigvis var av sånn super syntetisk stoff smeltet helt vekk og lagd en grusom lukt. hadde det stått lenger hadde nok bøkene tatt fyr.. så du er def. ikke alene. håper du får varmen fort igjen, det er fælt å fryse Fryser ikke så mye nå heldigvis, har lukket verandadøren og kjøkkenvinduet og sitter under fleeceteppet mitt. Det er jo ennå mer skummelt enn det jeg klarte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. november 2009 #939 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg vil også være med og klemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 Forfatter #940 Del Skrevet 6. november 2009 Dagens fine: Bassengtrening Mange fra folk her inne God middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg