dreia Skrevet 3. november 2009 #861 Del Skrevet 3. november 2009 Har Cosylan som er sånn hostesaft med morfin, men det skal jeg absolutt IKKE ta. Kan ta litt Solvipect og det er det eneste. Nei, det er nok ikkje lurt. Eg var liiiivredd for å bli gravid i sommar nettopp pga. cosylaninntaket. Godt me hadde prøvepause, for å seia det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #862 Del Skrevet 3. november 2009 Bare å tenke i vei det, Nôtt! Bæresela ligger nå bare her i en skuff... Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 3. november 2009 #863 Del Skrevet 3. november 2009 Hva sier Sondre nå da???? Nå synes han bare jeg er søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #864 Del Skrevet 3. november 2009 Nå synes han bare jeg er søt Han er søt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #865 Del Skrevet 3. november 2009 Nei, det er nok ikkje lurt. Eg var liiiivredd for å bli gravid i sommar nettopp pga. cosylaninntaket. Godt me hadde prøvepause, for å seia det slik. Jeg var livredd i fjor høst pga coslyaninntaket for å si det sånn og vi hadde ikke prøvepause. Takk og lov for at det ikke klaffet da jeg gikk på cosylan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. november 2009 #866 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg var livredd i fjor høst pga coslyaninntaket for å si det sånn og vi hadde ikke prøvepause. Takk og lov for at det ikke klaffet da jeg gikk på cosylan. Ja, som om ein ikkje har nok å bekymra seg for når ein går gravid, om ein ikkje skal ha slike ekstra bekymringar. Neste gong me prøver, skal eg gjera alt riktig (igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #867 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, som om ein ikkje har nok å bekymra seg for når ein går gravid, om ein ikkje skal ha slike ekstra bekymringar. Neste gong me prøver, skal eg gjera alt riktig (igjen). Ja det er nok å bekymre seg for her i verden, enten på den ene eller den andre måten. Men nå skal jeg avslutte her, det er nemlig tid for NCIS og strikking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. november 2009 Forfatter #868 Del Skrevet 4. november 2009 TIDEVANNET Når det blir trangt rundt deg, og alt går mot deg - inntil du synes du ikke holder ut et minutt lenger - da skal du aldri gi opp, for da er du nettopp på stedet og tiden der tidevannet snur. H.B.Stowe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. november 2009 Forfatter #869 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har sovet noe bedre i natt, hostingen har ikke vært så krampeaktig og det er deilig. Så langt i dag har jeg: - stått opp - dusjet - satt på vaskemaskin med fleecetepper - laget og spist frokost Nå skal jeg snart på badet og tørke håret slik at det blir en ordning på det før jeg skal til fysio'n. Merker at formen ikke er helt på topp, så tror nok at jeg har gjort lurt i å holde meg hjemme denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. november 2009 Forfatter #870 Del Skrevet 4. november 2009 Nå har jeg hengt opp fleecteppene til tørk så da er dagens klesvask unnagjort. Deilig faktisk. Blir ikke å vaske noe mer før på søndag tror jeg - er jo begrenset hvor mye klær jeg bruker når jeg bare tusler hjemme. Ellers har jeg gått gjennom utstyrslisten vår og det ser ut til at vi har det meste i hus, vi mangler vogn og klær stort sett. Barnestol får Mannen av en på jobb, så det slipper vi å tenke på. Vippestol og babygym fikk han kjøpt billig av en på jobben også - der er det mange som plutselig vil kvitte seg med babyting og vi sier da ikke nei takk når det er ting vi trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. november 2009 #871 Del Skrevet 4. november 2009 Alltid greit med gode bruktkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 4. november 2009 #872 Del Skrevet 4. november 2009 Du er nå så flittig selv om du ikke er i form god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. november 2009 Forfatter #873 Del Skrevet 4. november 2009 Alltid greit med gode bruktkjøp! Det er alltid greit med gode bruktkjøp ja eller som når vi faktisk får en del ting. Fikk jo senga uten å betale og får nå altså en barnestol. Nøyaktig lik barnestol som Mannen og jeg hadde da vi var små. Du er nå så flittig selv om du ikke er i form god bedring Føler meg faktisk ikke så særlig flittig, men blir gal om jeg kun skal sitte stille i sofan hele dagen. Gjorde jo det i går og det var ikke moro. ------------------------------------------------------------------------- Har vært hos fysio'n, der hadde jeg fått en liten låsning i bekkenet i tilliegg til løsningen. Hun løsnet på den uten problemer, men det var grunnen til at jeg har vært litt stiv i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. november 2009 #874 Del Skrevet 4. november 2009 Godt fysio fikk bukt med låsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. november 2009 Forfatter #875 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, men samtidig var den ikke så ille for jeg har jo ikke tenkt nevneverdig over den. Kan nok ha noe med det å gjøre at jeg har tatt det veldig med ro de siste dagene - kun gjort det jeg måtte gjøre liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 4. november 2009 #876 Del Skrevet 4. november 2009 Så signaturen din i en annen bok og ble overrasket over hvor langt du er på vei! Og så kom jeg på at vi har jo termin på samme dag... Fy, som tida går! Kjekt at utstyret begynner å komme i orden. Du får ha god bedring, Nótt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. november 2009 Forfatter #877 Del Skrevet 4. november 2009 Så signaturen din i en annen bok og ble overrasket over hvor langt du er på vei! Og så kom jeg på at vi har jo termin på samme dag... Fy, som tida går! Kjekt at utstyret begynner å komme i orden. Du får ha god bedring, Nótt! Tida løper av gårde faktisk - nesten litt skummelt å tenke på at det nå faktisk er 12 uker igjen til termin. Og nesten verre er det å tenke på at jeg skal bli større enn det jeg er nå. Magen er allerede i veien som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. november 2009 #878 Del Skrevet 4. november 2009 Så bra at fysio fekk retta på saker og ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. november 2009 Forfatter #879 Del Skrevet 4. november 2009 Dagens fine: Fysio Sovet nesten hele natten Hjemmelaget pizza Strikking, teppe og tv Vesla i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. november 2009 Forfatter #880 Del Skrevet 4. november 2009 Så bra at fysio fekk retta på saker og ting. Det er veldig deilig at hun gjør det, blir litt lettere å være Nótt med bekkenløsning da. Og nå er jo ikke den så ille at jeg ikke kan fungere, jeg må bare ta hensyn til kroppens signaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg