Anamelona Skrevet 2. november 2009 #841 Del Skrevet 2. november 2009 Du får en vannmann! Vannmenn er fiiiine! Babymelona! Trenger ikke mer bevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #842 Del Skrevet 3. november 2009 En ny dag! Jeg har fått en vakker gave. En ny dag som kun er min. Det er opp til meg å velge hva jeg bruker gaven til. Dagen står der i min dørsprekk, venter på å komme inn. Full av blanke, rene sider med all verdens farger til. Hvordan kan jeg best utnytte denne gaven jeg har fått? Jeg må velge varme farger, ikke farge arket grått. Jeg vil bruke dagens timer til å være positiv. Glede mennesker jeg møter Gi oppmuntring og smil. Uansett så må jeg huske at når dagen er forbi, har de ting jeg sa og gjorde tråkket opp en sti. Det er opp til meg å styre hvor den stien fører hen. Ønsket er at du som ser den kan se sporet av en venn….. Ukjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #843 Del Skrevet 3. november 2009 I natt har jeg nesten ikke sovet. Sovnet vel nesten ikke før etter at Mannen hadde gått på jobb. Sånn går det når man hoster og hoster og hoster og hoster. Synes synd på Mannen som skulle opp tidlig og på jobb, jeg kunne jo bare bli i senga og sove når det endelig roet seg. Ringte jobben i 8-tida for å si at jeg holdt meg hjemme resten av uka pga forkjølelsen, fikk da høre: "Er du også syk?? Du får holde senga og ha god bedring!" Så visst flere som er syke der, ikke annet å vente egentlig - selvom det ikke er SI som er ute og går. Sov til kl 11, da ringte Mannen og lurte på hvordan det gikk med meg - han ble kjempe lei seg da han skjønte at han vekket meg. Men like greit å stå opp og spise litt da. Nå 2 timer senere er jeg supersliten igjen. Orker liksom ikke å gjøre noe som helst akkurat nå kjenner jeg. Og til alle som er innom boka mi: Jeg beklager lite kommentering i bøkene deres, jeg leser og følger med, men overskuddet til å kommentere er ikke så mye tilstede i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. november 2009 #844 Del Skrevet 3. november 2009 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. november 2009 #845 Del Skrevet 3. november 2009 Kjenner til dette med overskudd. Er lite av det her og for tida. Nå har halsen og nesa eskalert i vondhet. Det klør og kiler i nesa, er snørrete og sår i halsen. G var skikkelig eddik i går, er litt bedre i dag, og jeg er fremdeles litt oppgitt over ammingen. Heldigvis har jeg fått tilbud om ammehjelp, som jeg har takket ja til, så får vi se hvordan det går. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. november 2009 #846 Del Skrevet 3. november 2009 Høres ikke bra ut. Er det ikke noe du kan ta for å dempe hosten litt? God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #847 Del Skrevet 3. november 2009 Da har jeg prøvd å sove litt på senga, og det gikk særdeles dårlig. Hver gang jeg holdt på å sovne begynte jeg å hoste. Har ikke overskudd til noe akkurat nå, burde ta oppvasken, men det orker jeg bare ikke. Mannen skal gå innom apoteket på veien hjem og høre om det er noen form for hostesaft jeg som gravid kan ta, men har mine tvil om han kommer hjem med noe for å si det sånn. Om ikke annet skal han kjøpe halslinser så jeg får litt lindring for en sår hals. Jeg har tilbudt meg å sove på barnerommet i natt slik at han skal få sove så får vi se om det blir noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #848 Del Skrevet 3. november 2009 Sitter og ser på Lotusbarn sine sider, de har høstsalg og jeg lurer på å slå til å et par av bæretingene der. Kango-wrap eller kanskje en Close carrier. Hva tror dere??? Saeria min bære-guru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. november 2009 #849 Del Skrevet 3. november 2009 et tips jeg syns funker veldig godt når man hoster fælt men kke kan ta hostesaft er sitronsaft. fersk altså.. det hjelper hvertfall for en stund håper du føler deg bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #850 Del Skrevet 3. november 2009 Mannen har fått tak i hostesaft jeg kan ta litt av - håper bare det hjelper i natt når jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #851 Del Skrevet 3. november 2009 Dagens fine: En god kopp te Mannens pasta Min kjære i natt "Sovet" lenge Den lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2009 #852 Del Skrevet 3. november 2009 Asså... Du kan få kjøpe Chicco bæresæle av meg hvis du vil. Den er lite brukt og du kan få den billig hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 3. november 2009 #853 Del Skrevet 3. november 2009 Huff håper at du blir bedre snart. Eg har tatt vaksinen, så håper eg slipper unna. Det går omgangsjuke på K sin jobb. Håper vi slepper unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. november 2009 #854 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Håpar du får ei bedre natt i natt. Det er utrulig slitsomt å liggja og hosta heile natta. Spesielt når ein bekymrar seg for at han ved sidan av heller ikkje får sova før han skal på jobb. Eg hugsar godt "runden" min i sommar. Hosta, hosta, hosta og hosta heile nettene. Kom meg til legen og fekk hostesaft med morfin. Og kva gjer så den? Joda, den fører til at det kriblar like mykje i halsen, men den lammar hostemuskulaturen såpass at eg ikkje får "hosta frå meg"! Trøsta er at det går over - etter kvart. Føler virkelig med deg! Endret 3. november 2009 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. november 2009 #855 Del Skrevet 3. november 2009 Har lagt babytingene våre inn i kommodeskapet, så plutselig hvor lite klær og sånt vi faktisk har. Så da må vi bare begynne å tenke på å kjøpe inn sånt etterhvert. Eller venta på babygaver. Så rart å kjenne en liten kropp presse seg mot magen, slik at magen blir hard på et punkt og resten er myk. Kan kjenne forskjell på hodet, rygg og en liten kroppsdel som fot eller hånd (litt vanskelig å skille de to ennå). Vesla her har en favorittside og det er min høyreside, der presser tilstadighet en kroppsdel utover, akkurat nå var det nok mest sannsynlig rygg eller rompe. Hun trekker seg ganske fort inn igjen om jeg presser eller gnir tilbake. På en måte er det veldig rart og sært, men samtidig er det veldig deilig for det gir meg en god følelse av at alt er i orden. :rødme: :rødme: Så herlig! *gleder meg til det er min tur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 3. november 2009 #856 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg må virkelig holde meg for å ikke kjøpe masse gaver til dere Var på økonomisko igår og de hadde de søøøøøøøteste skoa, bittebittesmå svarte lakkpensko, såå søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #857 Del Skrevet 3. november 2009 Asså... Du kan få kjøpe Chicco bæresæle av meg hvis du vil. Den er lite brukt og du kan få den billig hvis du er interessert. Kan jeg få tenke litt på det??? Setter veldig stor pris på tilbudet. Huff håper at du blir bedre snart. Eg har tatt vaksinen, så håper eg slipper unna. Det går omgangsjuke på K sin jobb. Håper vi slepper unna. Jeg har tatt vaksinen, så dette kan være en av bivirkningene... Håpar du får ei bedre natt i natt. Det er utrulig slitsomt å liggja og hosta heile natta. Spesielt når ein bekymrar seg for at han ved sidan av heller ikkje får sova før han skal på jobb. Eg hugsar godt "runden" min i sommar. Hosta, hosta, hosta og hosta heile nettene. Kom meg til legen og fekk hostesaft med morfin. Og kva gjer så den? Joda, den fører til at det kriblar like mykje i halsen, men den lammar hostemuskulaturen såpass at eg ikkje får "hosta frå meg"! Trøsta er at det går over - etter kvart. Føler virkelig med deg! Har Cosylan som er sånn hostesaft med morfin, men det skal jeg absolutt IKKE ta. Kan ta litt Solvipect og det er det eneste. Eller venta på babygaver. :rødme: Så herlig! *gleder meg til det er min tur* Har du planer????? Blir snart din tur håper jeg. Jeg må virkelig holde meg for å ikke kjøpe masse gaver til dere Var på økonomisko igår og de hadde de søøøøøøøteste skoa, bittebittesmå svarte lakkpensko, såå søte! Søte rare lille deg - du må ikke ta helt av da vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 3. november 2009 #858 Del Skrevet 3. november 2009 Neida, synes bare det er gøy å gå og titte på alle disse små tingene. Og nå har jeg en unnskyldning til å gjøre det uten at Sondre blir nervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2009 Forfatter #859 Del Skrevet 3. november 2009 Neida, synes bare det er gøy å gå og titte på alle disse små tingene. Og nå har jeg en unnskyldning til å gjøre det uten at Sondre blir nervøs Hva sier Sondre nå da???? ----------------------------------------------------------------------- Selvom jeg ikke er i form har jeg lagt sammen det tørre tøyet på et stativ og tatt den "fest"oppvasken. Mannen sa at han skulle ta den, men ble bare liggende på sofan og jeg orket ikke tanken på at den skulle bli stående til i morgen. Sliten... Fikk to små kjoler hjem i posten i dag. En rød og hvit rutet og en hvit med en hvit liten bukse til. Gleder meg til vesla blir stor nok til å bruke dem. De er i størrelse 68, dvs 4-6 måneder, så jeg ser for meg at den røde og hvite kan være fin til 17.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2009 #860 Del Skrevet 3. november 2009 Bare å tenke i vei det, Nôtt! Bæresela ligger nå bare her i en skuff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg