Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Problematique

Neida, jeg satser på at vesla kommer piiiiittelittegrann for tidlig, slik at du akkurat rekker å få en steinbukk :fnise:

Bare tuller, håper jo selvfølgelig ikke at hun kommer for tidlig i det hele tstt! Akkurat til riktig tid :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg hjemme med god samvittighet! Du skal absolutt ikke presse degselv å gå på jobb hvor du må være ute mye og utsette deg for enda mere bakterier.

Så herlig med kjærestedag. Snille, søte mannen din. Blir nesten litt misunnelig jeg.

Utrolig at dere har snø. Her bare regner og regner det. Var 5 grader da jeg tok toget i morges, og var ikke spesielt kaldt da jeg var ute og gikk nå. Får håpe det smelter raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Du får en vannmann! Vannmenn er fiiiine! :nigo:

Vannmenn er herlige. :ler:

Neida, jeg satser på at vesla kommer piiiiittelittegrann for tidlig, slik at du akkurat rekker å få en steinbukk :fnise:

Bare tuller, håper jo selvfølgelig ikke at hun kommer for tidlig i det hele tstt! Akkurat til riktig tid :jepp:

Vil ikke ha steinbukk, mamma er steinbukk og jeg kjenner at det ikke er aktuelt å ha en mor OG en datter med samme stjernetegn. :redd:

Kos deg hjemme med god samvittighet! Du skal absolutt ikke presse degselv å gå på jobb hvor du må være ute mye og utsette deg for enda mere bakterier.

Så herlig med kjærestedag. Snille, søte mannen din. Blir nesten litt misunnelig jeg.

Utrolig at dere har snø. Her bare regner og regner det. Var 5 grader da jeg tok toget i morges, og var ikke spesielt kaldt da jeg var ute og gikk nå. Får håpe det smelter raskt!

Han er kjempe søt og snill, ble skikkelig overrasket da han sa at han skulle ta seg fri den dagen for å være sammen med meg. Og det uten å spørre om jeg tok meg fri, han bare bestemte at vi skulle være sammen hele dagen - bortsett fra når jeg er på yoga'n. :hjerte:

Det har sluttet å snø her nå, og nå regner det igjen så det som la seg blir borte. Litt glad må jeg innrømme at jeg er for det. :fnise: Snø kan få komme og ligge når vi er rett ved jul. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille på deg, jeg er steinbukk OG har mor som er steinbukk... :roll::fnise:

Lille venn du er da ikke rent steinbukk, du er født akkurat på grensen mellom skytte og steinbukk. Så sånn er det!! Dessuten har det noe med andre astrologi ting å gjøre også, som ascendant og sånn. Du er liksom ikke typisk steinbukk synes jeg, men mamma derimot. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg gjort det jeg hadde satt meg fore i dag og merker at formen ikke akkurat er grei. :lol: Har lagt babytingene våre inn i kommodeskapet, så plutselig hvor lite klær og sånt vi faktisk har. Så da må vi bare begynne å tenke på å kjøpe inn sånt etterhvert. Har ryddet bort oppvasken, og så ryddet jeg like greit bort kaffemaskinen vår. Den stod jo bare på benken og tok opp plass, vi bruker den når vi har venner eller familie på besøk som drikker kaffe, men det er jo slett ikke hver dag vi har slike folk på besøk. Nå er det vel ca 2 månder siden sist den var i bruk, så da fant jeg ut at jeg like greit kunne sette den inn i et skap. Måtte jo rydde litt da for å få plass til den, men det gikk fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Rydde bort kaffemaskin :sjokkert: Går det an da :klø:

:laugh:

Men skjønner veldig godt at du ikke ville ha den på benken når dere allikevel ikke bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydde bort kaffemaskin :sjokkert: Går det an da :klø:

:laugh:

Men skjønner veldig godt at du ikke ville ha den på benken når dere allikevel ikke bruker den.

Ja det går faktisk an. Er jo en sånn diger maskin med espressogreie og kaffetrakter, og siden jeg ikke drikker kaffe på daglig basis lenger (har ikke gjort det på noen år nå) så er det teit at den bare står fremme og blir fet og ekkel pga stekefett + at den tar sinnsykt mye benkplass og når man har lite av det i utgangspunktet er det greit å rydde den bort. Kan fint tas frem når vi får kaffedrikkende gjester. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Problematique

Hiv hele maskinen, og kjøp vannkoker og presskanne istedet! ;) Tar mye mindre plass, og vannkoker er jo alltid greit å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv hele maskinen, og kjøp vannkoker og presskanne istedet! ;) Tar mye mindre plass, og vannkoker er jo alltid greit å ha!

Vil nok ikke hive den, men vi får se hva vi gjør. Vannkoker og presskanne har vi faktisk. :fnise: Så har jo sånn sett dobbelt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart å kjenne en liten kropp presse seg mot magen, slik at magen blir hard på et punkt og resten er myk. :fnise: Kan kjenne forskjell på hodet, rygg og en liten kroppsdel som fot eller hånd (litt vanskelig å skille de to ennå). Vesla her har en favorittside og det er min høyreside, der presser tilstadighet en kroppsdel utover, akkurat nå var det nok mest sannsynlig rygg eller rompe. Hun trekker seg ganske fort inn igjen om jeg presser eller gnir tilbake. På en måte er det veldig rart og sært, men samtidig er det veldig deilig for det gir meg en god følelse av at alt er i orden. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :):klem:

Likte kommentaren til mannen din! :jepp: Han har helt rett :)

Jeg må si situasjonen til TS der var ganske tragisk.. Hun er gravid, så klart legger man på seg. Det er ille når kjæresten kommer og sjekker fettet, hvem gjør sånn?! :forvirret:

Her har det også snødd, men det regner jo bort igjen med engang! :ler: Ikke noe koselig vær for tiden, blåser, regner og snør litt.. Snøen kan komme i slutten av november, og det er greit når den har lagt seg og ikke er bare slaps :jepp:

Og mannen din er veldig koselig som tar seg fri for å være med deg på kontroll og etterpå! :happy:

Håper du har en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...