Gjest Problematique Skrevet 29. oktober 2009 #761 Del Skrevet 29. oktober 2009 Åååh jeg har også lyst på omelett idag! Men jeg greier ikke lage det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. oktober 2009 #762 Del Skrevet 29. oktober 2009 omlett er min nemesis! jeg får det bare ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. oktober 2009 #763 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Oi, endelig noe jeg kan si at jeg faktisk får til å lage Jeg synes omelett er det letteste som går an, men så har jeg jo da også lagd det i noen år! Kanskje det bare krever trening? Håper det gikk fint på yoga i dag Endret 29. oktober 2009 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #764 Del Skrevet 29. oktober 2009 Åååh jeg har også lyst på omelett idag! Men jeg greier ikke lage det Kan sikkert lage det når du er her i slutten av januar så kan du "lære" om du vil. Oi, endelig noe jeg kan si at jeg faktisk får til å lage Jeg synes omelett er det letteste som går an, men så har jeg jo da også lagd det i noen år! Kanskje det bare krever trening? Håper det gikk fint på yoga i dag Synes ikke det er vanskelig i det hele tatt jeg heller. Det gikk veldig bra på yoga'n, men bekkenet protesterte når jeg skulle skifte stillinger så er ikke helt god i dag for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #765 Del Skrevet 29. oktober 2009 *blogg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #766 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Dagens fine: Begynt på julegan til niese L Strålende og kaldt høstvær - deilig Gravid yoga Fått litt mer ting til den lille Mannen Endret 29. oktober 2009 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #767 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvis du sjelden Hvis du sjelden har følt gleden over å gjøre en vennlig handling, har du forsømt mye, og mest av alt deg selv A.Neilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #768 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da er jeg våken og har stått opp, det var hardt i dag. Var på do i 5-tida og holdt på å sovne der jeg satt. Og hadde mumlet noe om at Mannen måtte legge seg å sove og spise pølsene sine da jeg kom tilbake i senga. Jeg vet hvorfor jeg sa det for jeg drømte at han skulle ha noe som ble kalt for pølseføtter og det hadde han gledet seg til. Har drømt så sinnsykt mye rart i natt som sagt. Drømte også at jeg var innlagt på sykehuset og gikk rundt der med flere av barna fra barnehagen, og så fant jeg ut at jeg skulle registrere meg på fødeavdelingen for jeg nærmet meg jo termin. Det var da 10 uker igjen til termin, men jeg klarte å få det til å bli 3. Og da ble det stor ståhei på fødeavdeingen for jeg var jo ikke stor nok osv... endte med at jeg ble sendt til hasteultralyd og røntgen for å sjekke hvordan det sto til. Og jeg bare gikk rundt og smilte fjollete for jeg visste at alt vra bra for det var en liten en som turnet fælt i magen da. + at jeg visste jo at det var 10 uker igjen og jeg skjønte ikke hvorfor de bablet om 3 uker. Som sagt en travle natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. oktober 2009 #769 Del Skrevet 30. oktober 2009 Høres ut som om det skjer masse artig i hodet ditt på natterstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #770 Del Skrevet 30. oktober 2009 Høres ut som om det skjer masse artig i hodet ditt på natterstid! Litt slitsomt faktisk, for jeg blir jo så sliten av sånne netter. Føler ikke at jeg har sovet egentlig, selvom det er morsomme drømmer å tenke tilbake på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #771 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vurderer å bestille meg en multitube i ull for å dekke glippen mellom ullundertøy og bukse, men de kommer ikke i sort. og de fargene jeg kan få tak i funker liksom ikke helt synes jeg. MEN så vil jeg jo ikke fryse da, og føler at jeg har behov for en slik. Så da er valget en grønn eller en rød. Hva synes dere???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 #772 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg drømte i natt om en kinesisk dame som kidnappet mennesker som hun kokte suppe på! Går det ann å drømme noe slikt sjukt, eller? fredag idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. oktober 2009 #773 Del Skrevet 30. oktober 2009 Stemmer for rød multitube! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 30. oktober 2009 #774 Del Skrevet 30. oktober 2009 Og jeg stemmer for grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2009 #775 Del Skrevet 30. oktober 2009 en av hver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #776 Del Skrevet 30. oktober 2009 en av hver? Det har jeg ikke råd til... Må tenke litt på det tror jeg og se om jeg finner noe lignende i sort - er det som passer best faktisk. -------------------------------------------------------------------- Da her jeg tatt den mye omstridte og omtalte vaksinen og håper at det var den rette avgjørelsen - nå er det i hvertfall for sent å gjøre noe med. Er sliten etter bassengtreningen i dag og ble litt svimmel da de satte sprøyten, men var sikkert fordi jeg da hadde tatt den avgjørelsen og var sliten før jeg kom dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. oktober 2009 #777 Del Skrevet 30. oktober 2009 Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #778 Del Skrevet 30. oktober 2009 Litt søvn er alltid godt. Nå har jeg sovet en times tid og spist litt igjen. Innimellom føler jeg at jeg ikke gjør annet enn å spise. Nå skal jeg snart avgårde og treffe dreia. Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. oktober 2009 #779 Del Skrevet 30. oktober 2009 Litt søvn er alltid godt. Nå har jeg sovet en times tid og spist litt igjen. Innimellom føler jeg at jeg ikke gjør annet enn å spise. Nå skal jeg snart avgårde og treffe dreia. Spennende!! Men ikkje forvent at eg er like utkvilt! Gjett om eg kjem til å gjera noko bra førsteinntrykk... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #780 Del Skrevet 30. oktober 2009 Men ikkje forvent at eg er like utkvilt! Gjett om eg kjem til å gjera noko bra førsteinntrykk... :gjeiper: Er ikke superuthvilt jeg heller Det er lenge mellom hver gang jeg er det. Og regner ikke med at du har fått slappet av før vi møtes - vet jo hvorfor du er her nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg