Nótt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #421 Del Skrevet 11. oktober 2009 hvordan hårfarge? høres ut som en fin helg! Det ble en veldig mørk rød - blandet to farger for å få den jeg ville ha. Nótt, nótt du er så heldig du skal få et lite knótt, og vi gleder oss veldig! om den blir like grei og snill som deg, så er vi jammen heldig! Herlig lite dikt på en søndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #422 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) *poff borte* Endret 12. oktober 2009 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. oktober 2009 #423 Del Skrevet 11. oktober 2009 Herlig hårfarge og mage Hva slags farger/merke er det? Jeg bruker en mørkebrun med litt rødt i, Loreal Excellence Creme er det, men er ute etter noe med mer rødt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. oktober 2009 #424 Del Skrevet 11. oktober 2009 Høres ut som svigers er engasjert i mageboeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. oktober 2009 #425 Del Skrevet 11. oktober 2009 Mage!! Elsker som vanlig håret ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #426 Del Skrevet 11. oktober 2009 Herlig hårfarge og mage Hva slags farger/merke er det? Jeg bruker en mørkebrun med litt rødt i, Loreal Excellence Creme er det, men er ute etter noe med mer rødt :klø: Fargene jeg brukte var fra Schwarzkopf, Live XXL nr 43 - red passion og nr 48 red night. For ca to månder siden farger jeg med kun nr. 43 og det ble litt for orangerødt synes jeg så nå blandet jeg to farger og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #427 Del Skrevet 11. oktober 2009 Høres ut som svigers er engasjert i mageboeren. Svigers er engasjerte ja, i hvertfall svigermor. Svigerfar prøver å skjule det mere. Mage!! Elsker som vanlig håret ditt! Jeg elsker det selv akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. oktober 2009 #428 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så fin du er på håret Og ikke minst vakre magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #429 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så fin du er på håret Og ikke minst vakre magen :rødme: Jeg er veldig fornøyd med håret ja. Og magen den er der den Vokser seg større for hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. oktober 2009 #430 Del Skrevet 11. oktober 2009 åh så fiiin du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. oktober 2009 #431 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nå begynner du virkelig å få mage ja! :rødme: Tenkte kanskje å få tatt de bildene i begynnelsen av desember, når du har ordentlig kjempestor mage Jo større mage, jo finere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. oktober 2009 #432 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så fin du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #433 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Tenk positive tanker! Tenk positive tanker Si positive ord Gjør positive handlinger Og det positive gror! -ukjent- Endret 12. oktober 2009 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #434 Del Skrevet 12. oktober 2009 åh så fiiin du er Så fin du er! Søte dere er. Nå begynner du virkelig å få mage ja! :rødme: Tenkte kanskje å få tatt de bildene i begynnelsen av desember, når du har ordentlig kjempestor mage Jo større mage, jo finere bilder I begynnelsen av desember høres greit ut det, du får finne ut når det passer best for deg - har ingen planer for desember ennå. -------------------------------------------------------------------- Det er mandag morgen og jeg er supertrøtt, har sovet veldig lite i natt og skjønner ikke hvorfor. Må innrømme at det frister særdeles lite å dra på jobb i dag. Har mer lyst til å krype ned i senga og sove litt, vaske klær, dusje, strikke ferdig blondekanten og montere den på teppet før Mannen kommer hjem og vi skal på UL. Men istedenfor skal jeg på jobb og ha avdelingsmøte hvor vi skal kartlegge de siste ungene i barnegruppen. Blir nok en fin dag når jeg bare kommer igang. Er bare supertreig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #435 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da har jeg kanskje strikket ferdig blondekanten. Må sjekke når jeg kommer hjem fra jobb i dag, nå må jeg nemlig komme meg dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. oktober 2009 #436 Del Skrevet 12. oktober 2009 Håper formen din er bedre nå vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. oktober 2009 #437 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og der oppdaget jeg at du har fått ny dagbok Men nå har jeg skannet igjennom hele så har jeg fått med meg litt av det som har foregått i livet ditt i det siste. Så ikke at det sto noe sted, så da spør jeg her: Vet dere om det er gutt eller jente enda? Regner med at det hadde stått med store bokstaver når dere fant ut, men kanskje jeg klarte å overse det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #438 Del Skrevet 12. oktober 2009 Håper formen din er bedre nå vennen Formen er ikke helt i toppform. Ganske så slækk egentlig, men ikke syk. Bare sinnsykt sliten. Og der oppdaget jeg at du har fått ny dagbok Men nå har jeg skannet igjennom hele så har jeg fått med meg litt av det som har foregått i livet ditt i det siste. Så ikke at det sto noe sted, så da spør jeg her: Vet dere om det er gutt eller jente enda? Regner med at det hadde stått med store bokstaver når dere fant ut, men kanskje jeg klarte å overse det... Vi vet ikke hva det blir nei. Er ikke så sikker på at det hadde stått med så store bokstaver heller, vet nemlig ikke om vi hadde villet offentliggjøre det om vi visste det. ----------------------------------------------------------------------- Da har jeg kommet meg hjem fra jobben og jeg er supersliten, men skal prøve å ikke sove på sofan i håp om at jeg får sove i natt. Er ikke syk, bare veldig sliten i kroppen + at bekkenet ikke er helt med. Tror jeg skal trappe ned antall dager på jobb, siden jeg har aktiv sykemelding så spiller det liksom ingen rolle om jeg er der eller ei egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2009 #439 Del Skrevet 12. oktober 2009 fine, fine magen.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. oktober 2009 #440 Del Skrevet 12. oktober 2009 Får håpe du har fått slappet av litt etter jobben da Hvordan gikk det på ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg