Gå til innhold

Jobbsøking i disse tider....


aline

Anbefalte innlegg

Gjest redstar

Jeg søker på varehandel/butikk, salg&service, resturant/reiseliv og ellers er jeg ganske åpen får alt.. er SÅ lite stillinger her i rogaland, vet ikke hvordan det er med resten av landet men er iallefall ikke mye å finner her i Rogaland, og om jeg evnt finner en stilling så er det jo oppimot 50 stk som har søkt på denne stillingen... Blæææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redstar: Det er mange ledige stillinger innen "oljå" i Rogaland, bl.a. rene arkiverings- og dokumentkontrollerstillinger etc. som ikke krever kontorfaglig eller ingeniørbakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redstar: Det er mange ledige stillinger innen "oljå" i Rogaland, bl.a. rene arkiverings- og dokumentkontrollerstillinger etc. som ikke krever kontorfaglig eller ingeniørbakgrunn.

Er det ?? Er det vanskelige jobber? Eller mange søkere til slike jobber kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ?? Er det vanskelige jobber? Eller mange søkere til slike jobber kanskje??

De fleste slike stillinger går gjennom bemanningsbyrå. Er man normalt oppegående og i overkant systematisk, samt har gode datakunnskaper, er det ikke spesielt vanskelig jobb.

Jeg vet at de sliter med finne nok folk til støttefunksjonene på flere større prosjekter der borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering, Alline? ;)

Her har det ikke skjedd stort...

Jeg har fått jobb!!! :D to faktisk!! :)

ble faktisk en veldig hektisk uke forrige uke, løp i intervjuer hver dag, i tillegg til å ha masse å gjøre på jobben, så overtid pga det... vanskelig å velge, for flere var faktisk interessert og kom med interessante tilbud... noe som fikk meg til å føle meg veldig priviligert!!! :)

Men jeg tok ett valg, eller to faktisk, og tror det blir bra.

Nå er det bare å bli ferdig her jeg er, så forhåpentligvis litt fri, før begynner i ny jobb + ekstrajobb. :)

lykke llykke til til dere andre også, det jeg fant ut, var at ting tar fryktelig lang tid nå om dagen. Så det som kom i forrige uke, var stort sett jobber jeg hadde søkt for når jeg skrev denne tråden først!! det vil si at det tok sin tid fra jeg sendte søknad, til jeg ble innkalt på intervju..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...