Gå til innhold

Madmartigans Mystiske Mysinger...


Madmartigan

Anbefalte innlegg

Nemmen, hva skjedde? :tristbla:

Ja hva skjedde egentlig...?

For det første gikk vel ting altfor fort egentlig... Og det var egentlig ikke så veldig rart, for sånn i utgangspunktet var det full klaff - og det var gjensidig... Sistgang jeg hadde den følelsen var påsken `95... så så ofte blir jeg nesegrus...

Men så dukket det opp litt trøbbel da... Jeg har jo mine feil og mangler, som sikkert spilte inn... Men det som vel var utslagsgivende var hennes.... noe bortimot legning... som kræsjer litt med meg, og min livsinnstilling... Hun - litt for spess på enkelte områder - jeg - litt mer A4... Så hun tok konsekvensen, og avlyste hele greia, nesten før det hadde begynt... Vi hadde noen flotte dager sammen, men... det er antageligvis historie...

Jeg har vel hatt min tristeste helg på mange mange år... Tøft å holde maska overfor junior...

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Usj, så utrolig kjedelig da :( Spesielt siden du ikke har følt sånn for noen på lenge.

Det skal neimen ikke være lett, alltid. Sender litt :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk... Kom godt med den der... :)

Håper det ikke blir så lenge til neste gang nei... Hmmm... Da er jeg nærmere midten av 50-åra... Huffda... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Kjærligheten kjenner ingen alder, sies det. Men jeg håper og tror at du slipper å vente så lenge. Du virker jo som en oppegående og morsom fyr, og det pleier damene å like ;) Så får jeg håpe at du finner ei du kan like også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...