Gå til innhold

Madmartigans Mystiske Mysinger...


Madmartigan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og sånn for å leve opp til forrige innlegg - litt pludring...

Og hadde det bare vært pludring. Har en litt tung kveld her. Holder egentlig på å skrive på et innlegg jeg skal holde i morgen kveld, men tankene er vel et helt annet sted. Har hatt problemer med en betennelse i øyet, noe som har gitt meg mye hodepine. Var hos øyelegen i dag, og... enten tidlig langsynt, og trenger et ekstra par briller med svakere styrke... Eller... tja... Rusla ut med rekvisisjon til MR av den store kvisa mellom skulderbladene... Urk...Håper det ikke tar altfor lang tid før jeg får time - og svar på bildene....

Av det mer positive: :)

For aller første gang skal jeg på Halloweenparty i år - bare det flasker seg med barnevakt (og det ser sånn ut..) Antrekket er bestemt, og det blir bare konge! Jeg stiller nyklipt - dvs helt bar... Påkledningen blir livkjole m/ gullknapper og alt tilbehør... Lakksko... Svart skinnfrakk i okse forhud m/ oppslått krage... Skallen skal sminkes helt hvit, og jeg tror jammen jeg drar på med blodrød lebestift... og hoggtenner i innerlomma.... :nigo: Party party!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Lykke til med legebesøk. Det går nok heeeeelt fint :)

Det kostymet høres både kult og skummelt ut. Tror jeg hadde blitt smånervøs hvis jeg møtte deg i et mørkt smug i den munduren :sjenert:

Også :skya: vi litt for party!!

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som så ofte på lørdager (og søndager for den saks skyld...) nytes det her i heimen nå en lengre gresk frokost... Første kanna med kaffe er unnagjort snart... :)

Men snart må jeg vel til pers. Kjøkkenet bærer preg av at jeg måtte ha litt mat da jeg kom hjem i natt. Matlaging med støttepromille - ikke vakkert.. :))))

Ikke at jeg var full heller egentlig... bare en kledelig liten snurr... som seg hør og bør etter middag med gutta, og en liten (bitteliten) sving innom byen... Rakk akkurat - selvfølgelig - å miste siste banen hjem... Møtte en bekjent i bakken opp mot Egertorvet, og måtte jo skravle litt... Så da ble det taxi.. "hehehehe"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du passer på meg Purple, for dette sklir jo helt ut... ;)

Over en uke siden siste innlegg jo!

Hjemme og passer på soffan i dag. Ble sendt hjem fra jobben av sjefen... Greide å vri/ strekke meg litt merkelig i går - skulle bare sette fra meg en tallerken... Litt "kilen" i ryggen på morgenen i dag... 1 1/2 time i møterom, og alt hadde låst seg. Ser ut som om jeg har hjort i buksa når jeg beveger meg...

Men jeg hadde en veldig koselig helg da. Pappa-helg.. :D

Tok med tøtta - som etter hvert gjerne vil være med å bestemme sjøl - ut og shoppet vinterklær på fredag... Fikk en liten bonus der. Hun ville heller være sammen med meg enn å dra på fjellet sammen med ex-svigers... :)) Selv om jeg er veldig glad for at de tar henne med hit og dit... De er utrolig fine å ha, siden mine egne foreldre er borte... Uansett litt pluss da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God bedring med ryggen. Håper det går fort over :)

Høres ut som du har en pappajente. Veldig koselig det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt MR av skallen i dag... Hadde jeg ikke klaus fra før av, så har jeg det ihvertfall nå... Det var noe ubehagelig. 20 min uten å røre seg inne i trommelen, med en verkende rygg i tillegg... Huff..

Men men - unnagjort ihvertfall...

Og et par artige mennesker å følge med på på venterommet...

Håper jeg aldri blir så gammal et jeg blir senil... Det satt et eldre par der.. Hun grei nok - men noe irritert på gubben... Han slafsa matpakke (ikke slafs!), pella busemenner, og spurte hvert femte minutt om de kom til å rekke bussen hjem...

Og en kjempehomo... Satt med knærne pent samlet (hvordan greier de det?), og så så strigla ut... Bare måten han bladde i avisen på var en studie verdt...

Helt til han la den nye skinnende bootsen opp i høyden - på kneet - og viste fram prislappen under... Glemt å ta bort den tydeligvis - og kjøpt på salg gitt...

Imaget sprakk litt... Huffa... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Purple Haze

Godt at MR gikk fint da. Vet at den maskina ikke er veldig festlig å oppholde seg i :frown:

Jeg er også sånn som observerer mennesker på venterom, kafeer osv. Mange er en skikkelig studie :lol:

Også :danser: vi for å få tilbake så mye på skatten! Det må jo være flott, nå som julen nærmer seg veldig raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Datekveld....spent på hvordan det gikk jeg da ;)

Det ble ikke Date"kveld" Purple... Det ble faktisk hele dagen...

Lunsj, shopping(!), middag +++ ... Klaffet veldig bra.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...