Gå til innhold

~ Jeg krever å få vite... ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

...samtlige brukeres fulle navn og adresse, begge foreldres navn, fødselsdato og person-nummer, samt KG-passord!!!

:roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar det på PM, jeg!

...og så vil jeg helst være alene om å sitte på disse opplysningene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne var jo morsom.

Tror ikke det bare er meg som irriterer meg litt over fake profiler , men ikke så mange som spør direkte.

Men hadde vært en grei deal for meg hvis alle måtte oppgi fullt navn i profilene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det får du alldeles ikke, jeg foretrekker å være løgnaktig og utsvevende, slik som enkelte andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på om alle følger Lea's eksempel!

Siden det er jeg som lurer så fælt - er det ikke jeg som burde få dem da??

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som takk er denne Livets datter frekk nok til å påstå at jeg har et siffer for mye i personnummeret mitt :evil: .

Nåja.. du får prøve å bruke navnet til å søke frem det du vil finne ut da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som takk er denne Livets datter frekk nok til å påstå at jeg har et siffer for mye i personnummeret mitt :evil: .

Det blir jo vanskelig å "finne" deg dersom tallene ikke stemmer, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg heter vulpes vulpes, og jeg er født på Jyske Rev. Det gjelder også begge mine foreldre. Jeg er født i beste yngletida for rever, det herrens år min mor fikk sin første valp.

Nummer 1234567890+ er tatovert i venstre øre. Samme nummer er begge foreldrene mine merket med, det er visstnok konsesjonsnummeret til bonden. Kontonummeret hans er 0101.05.0X0X0.

Jeg tror muligens jeg kan kjøpes fri på kausjon... nei, auksjon heter det vel, men da tror jeg kanskje jeg er flådd først og du blir flådd etterpå, men det er bare en overgang.

Sånn.

Din tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje enkel -- men jeg forstår faktisk ikke problemene med at noen personer kanskje er oppdiktede her inne, og gidder hvertfall ikke irritere meg over det.

Om noen dikter opp en profil og skriver en form for "roman" - eller om det er virkelig - får vel være forfatterens sak.

Det er ingen som "tvinger" noen til å lese dagbøker - det gjør vi kun fordi vi er interesserte - eller i noen sammenhenger - vel kanskje mer korrekt -nyskjerrige. Om vi ikke "liker" eller tror på det som står i dagbøkene .. er det jo bare å la vær å lese.

At noen mener at de har rett til/burde få bekreftet om en en person er virkelig eller ikke er bare dumt... - men jeg synes ikke det ville være greit å legge ut fullt navn/adresse i profilene da den relative anonymiteten i diskusjonsforumet i mange sammenhenger vil kunne skape en "ærligere" diskusjon - da mange av oss ikke ønsker å utlevere alt for mange detaljer under fullt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husk også å melde ifra om når du går i hi, Revetispa!

Så slipper jeg å bruke unødig med tid på å hetse deg hvis du ikke er tilstede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje enkel -- men jeg forstår faktisk ikke problemene med at noen personer kanskje er oppdiktede her inne, og gidder hvertfall ikke irritere meg over det.

Om noen dikter opp en profil og skriver en form for "roman" - eller om det er virkelig - får vel være forfatterens sak.

Det er ingen som "tvinger" noen til å lese dagbøker - det gjør vi kun fordi vi er interesserte - eller i noen sammenhenger - vel kanskje mer korrekt -nyskjerrige. Om vi ikke "liker" eller tror på det som står i dagbøkene .. er det jo bare å la vær å lese.

At noen mener at de har rett til/burde få bekreftet om en en person er virkelig eller ikke er bare dumt... - men jeg synes ikke det ville være greit å legge ut fullt navn/adresse i profilene da den relative anonymiteten i diskusjonsforumet i mange sammenhenger vil kunne skape en "ærligere" diskusjon - da mange av oss ikke ønsker å utlevere alt for mange detaljer under fullt navn.

Jeg mener ikke at man skal oppgi navn på folk her da - men man kunne jo evnt. ha navn i det man oppretter en profil. De opplysningene man gir ser er jo selvsagt anonyme for brukere av KG. Men det er forsåvidt ingen big deal for meg - jeg bare nevnte det som en kommentar ifm. denne tråden. Det er greit at man har det moro på min bekostning her. Jeg har nok kanskje dratt min irritasjon for langt i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...