Gå til innhold

Endelig!


Gjest Skya

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b
Det var tilfeldig at jeg skrev det her, altså. Det passet liksom så greit siden diskusjonen blant annet dreide seg om disse barene. Dere får slåss om dem :fnise:

Fight fight fight fight fight!!! :slåss:

.. å, dere ble venner igjen jo.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fight fight fight fight fight!!! :slåss:

.. å, dere ble venner igjen jo.. :sjenert:

Hvorfor kaste bort energi på å krangle og sloss når man kan bruke den på å trene i stedet? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestemt meg for virkelig å ta opp løpinga igjen. Alt ble bare kluss etter den omgangssyka jeg hadde tidligere i år hvor jeg aldri fant igjen nok energi til å løpe.

Nå har jeg energien, det er bare formen som mangler. Men et sted må jeg starte. Så nå skal jeg bare drikke opp kaffen min og så skal jeg bort på senteret og trene intervaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5: Flinka! Intervaller er jo egentlig veldig gøy!! :Nikke:

Ja, det er det. Og så er det litt lettere å presse seg når man vet man snart er ferdig. 4x4 og en halvtime totalt er jo ingenting! Perfekt for min rastløse kropp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY hvor tungt dette var. Merker at jeg har hatt noen måneders opphold + at jeg har røyka litt i den tida ja. Men nå skal jeg trene for fullt og røyken er atter engang stumpa! :tommelopp:

Måtte ha dobbelt så lange pauser som vanlig, men jeg kom da meg gjennom det til slutt. Brukte vel ca 35 min. på selve intervalltreninga, men gikk lenge både før og etter så økta ble på 50 min. til sammen.

Makspuls: 187 Gjennomsnittspuls: 158 Kalorier forbrent: 450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!! I gang igjen!!! :tommelopp: Jeg ble så inspirert av kondistreninga di sist du var i siget, så nå skal jeg følge med og la meg inspirere igjen!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Husker ikke i hvem si dagbok jeg fant oppskrifta. Men jeg har nettopp bakt grove muffins og de er grisegode! Så tusen hjertelig takk til vedkommende! :blomst:

Det MÅ jo være min dagbok :fnise: De er veldig gode, ja - og ikke minst fryktelig praktiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det MÅ jo være min dagbok :fnise: De er veldig gode, ja - og ikke minst fryktelig praktiske!

Eller min, eller Mrs Shorty, eller lucy sin. Vi hadde muffinsbakemaraton ca samtidig. :ler:

Skya, sendte pakke i posten til deg i dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Eller min, eller Mrs Shorty, eller lucy sin. Vi hadde muffinsbakemaraton ca samtidig. :ler:

Joda, men den opprinnelige oppskriften dukket opp i min dagbok først. Så det, så! :lur::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens dere krangla om muffinser brukte jeg energien min på å trene. Eller iallefall noe av den.

Jeg elsker å trene sent på fredagskvelden. For da har jeg senteret nesten helt for meg selv og kan gjøre akkurat hva jeg vil. Og så liker jeg tanken på at mens andre sitter hjemme og ser på tv og pakker i seg mat så er jeg sprek. ;)

Men så heldig var jeg ikke idag. For jeg hadde ikke fått med meg at senteret har flyttet åpningstiden en time. Så da jeg kom så hadde jeg ikke en og en halv time på meg, bare en halv. Så da ble det en rask panikkpreget økt. Og jeg har fortsatt altfor mye energi igjen. :(

Vel, tallene er som følger:

Benkpress - 20kg 8 x 1, 30kg 6 x 2

Flyes med manualer, flatbenk - 8kg 6 x 3

Franskpress - 18,5kb 6 x 1, 13,5kg - 8 x 2

Cable pushdown - 15kg 6 x 3

STENGETID :trist:

Fikk meg et skikkelig sjokk på franskpressen da. Har aldri hatt problemer med 18,5 kg før. Jo, det er tungt, men fullt overkommelig å gjennomføre tre sett. Nå var det helt umulig. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba! Hva er makspulsen din? Blir lang og deilig kardioøkt på meg i morgen tenker jeg. :)

Den er på 206. Eller den var iallefall, nå går det sikkert nedover. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, men den opprinnelige oppskriften dukket opp i min dagbok først. Så det, så! :lur::)

Tusen takk for oppskriften!

Noen som har tips til fyll? Synes bare skinke blir litt kjedelig i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Fikk meg et skikkelig sjokk på franskpressen da. Har aldri hatt problemer med 18,5 kg før. Jo, det er tungt, men fullt overkommelig å gjennomføre tre sett. Nå var det helt umulig. :bond:

Tar nok ikke lang tid før du er oppe igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er på 206. Eller den var iallefall, nå går det sikkert nedover. :tristbla:

Hva er logikken i at maxpuls går nedover? Det eneste som påvirker maxpuls er alderen, maxpuls har ikke noe å si for formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...