Gå til innhold

Endelig!


Gjest Skya

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b
Nei, det har jeg ikke prøvd. Men tenkte å kjøpe sjokolade, tror det er den smaken jeg har størst sjanse for å like.

Vet du om noen nettbutikker som sender ut vareprøver?

Jeg TROR pf er litt snille på det, ellers ville jeg bare sendt ut en mail og spurt. Fortell at du skal handle endel og gjerne vil ha smaksprøver hvis det er mulig. Evt kan man jo spørre om det samtidig som man bestiller noe, så er kanskje goodwill'en litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da snakker vi skikkelig bryllupsgave til seg selv da! Solbrilleprat er alltid velkomment i min dagbok. Kan jeg få se bilde eller? :skya:

Her!! Nederste variant! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her!! Nederste variant! :skya:

Najs!

Skulle egentlig hatt meg et par slike selv jeg. De sportsbrillene jeg har fra Just Cavalli synger på siste verset nå. Men de har tålt mye da, har hatt de i mange år og de har vært med på mang en tur. Hvor mye måtte du gi for disse i Berlin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle jeg aldri ha gjort. :grine:

I morgest kom jeg meg nesten ikke opp av senga. Og når jeg først gjorde så dro jeg rett til legen. Så nå er jeg sykmeld, knasker piller og har treningsnekt. :grine:

Håper jeg blir raskt bra igjen, for dette gidder jeg ikke lenge. Selv om jeg har mine tvil, har på følelsen av at dette er en betennelse som sitter godt....

:( Så teit!! Håper du føler deg bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najs!

Skulle egentlig hatt meg et par slike selv jeg. De sportsbrillene jeg har fra Just Cavalli synger på siste verset nå. Men de har tålt mye da, har hatt de i mange år og de har vært med på mang en tur. Hvor mye måtte du gi for disse i Berlin da?

210 Euro. Så det er billigere på otticanet ;) Det er bare litt kult å ha PRADA MILANO med skrikende bokstaver på kontoutskriften min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

210 Euro. Så det er billigere på otticanet ;) Det er bare litt kult å ha PRADA MILANO med skrikende bokstaver på kontoutskriften min :ler:

Det har jeg full forståelse for gitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går ting sakte men sikkert. Er mye bedre enn jeg har vært, men er fortsatt ikke helt bra. Tviler egentlig på at jeg blir det og... Negativ, jeg? :sjenert:

Men jeg iallefall såpass at jeg skal på jobb i morgen da. Får bare prøve å se hvordan det går. Så får jeg bare være litt forsiktig når jeg gjør bevegelser som går mye på den vonde muskelen og sena.

Beinøkt blir det nok ikke med det første. Iallefall ikke i løpet av denne uka. :grine:

Men trener overkropp da. I dag har jeg hatt min siste allround-overkroppsøkt og til helga så er jeg i gang for fullt igjen! :tommelopp:

I dag ble det mange forskjellige øvelser og ganske lett belastning, så gidder ikke å logge. Ikke det at jeg husker alt heller. Men til helga skal jeg ta meg sammen, lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skynde meg å logge før jeg glemmer det, føler meg litt rusten på dette akkurat for øyeblikket.

Dagens økt var en helt grei økt. Merker jeg ikke er helt der jeg var, men er ikke så veldig langt unna heller. Gøy er det iallefall! :hoppe:

Chins m/bred grep, blå strikk:

6x4

Chins m/smalt grep, rød strikk:

6x3

Stående roing med stang:

30kg - 6x3

Bicepscurl:

18,5kg - 6x3

Omvendt bicepscurl:

10kg - 6x3

Shrugs m/manualer:

6kg - 10x3

Sidehev med manualer:

3kg - 10x3

Litt usikker på de omvendte bicepscurlene. Øvelsen er ny for meg så jeg måtte prøve meg litt frem. Og er ikke helt sikker hva den stanga jeg fant ut at det var best å bruke veier. Men tror det er 10 kg. Veier iallefall litt mer enn EZ og den vet jeg veier 8,5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig bra bryst og tricepsøkt idag. Var så skjelven i armene da jeg dro fra senteret at det var bare såvidt jeg fikk opp døra! :ler:

Benkpress:

20kg: 8

30kg: 6x4

Skrå benk m/manualer:

8kg: 8

10Kg: 6

9kg: 6x2

Flyes:

7kg: 6x3

Fransk press:

13,5kg: 6

18,5kg: 6x3

Dips m/blått strikk:

4-5-6-5-4

Nå skal jeg prøve å få i meg litt mat mens jeg ser kamp, ta en kjapp dusj i pausen og løpe bort på kinoen og se 'Jenta som lekte med ilden' etterpå.

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Åh, det er så deilig med slike økter!!! :) Jeg ser du tar 18 i franskpress, jeg lurer på om jeg skal kjøre på med det på tirsdag. Har ligget så ufattelig lenge på 13 kg (og det er jo fordi neste stang er på 18), men kanskje jeg skal utfordre meg selv litt nå.. Jeg kan ikke fordra EZ-stangen til franskpress, føler at jeg får helt feil grep og albuene stikker ut til siden med en eneste gang (selv om det ikke er for tungt). Nå ble jeg skikkelig inspirert!!! Takk :hug:

Håper jeg får tilsvarende økt på tirsdag som deg, ingenting er bedre! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig bra bryst og tricepsøkt idag. Var så skjelven i armene da jeg dro fra senteret at det var bare såvidt jeg fikk opp døra! :ler:

Herlig! Det er sjelden jeg opplever dette nå lenger, men i begynnelsen husket jeg at jeg ofte knapt klarte å f.eks ta sjampo i håret når jeg dusjet etter en bryst/triceps-økt. Godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Hadde en veldig bra bryst og tricepsøkt idag. Var så skjelven i armene da jeg dro fra senteret at det var bare såvidt jeg fikk opp døra! :ler:

Herlig! Det er sjelden jeg opplever dette nå lenger, men i begynnelsen husket jeg at jeg ofte knapt klarte å f.eks ta sjampo i håret når jeg dusjet etter en bryst/triceps-økt. Godt tegn :)

Jeg har hatt problemer med å låse opp skapet i garderoben, og jeg har faktisk sovnet i garderoben en gang også :ler: Hmm, nå fikk jeg lyst til å sette igang med PT igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt problemer med å låse opp skapet i garderoben, og jeg har faktisk sovnet i garderoben en gang også :ler:

Behagelige garderober på senteret, eller?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behagelige garderober på senteret, eller?? :ler:

De er ikke akkurat behagelige nei. Særlig ikke når du detter av en allerede rimelig ubehagelig benk og ned på steinhardt gulv fordi du er så sliten at du dupper av mens du skifter. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt problemer med å låse opp skapet i garderoben, og jeg har faktisk sovnet i garderoben en gang også :ler: Hmm, nå fikk jeg lyst til å sette igang med PT igjen!

De er ikke akkurat behagelige nei. Særlig ikke når du detter av en allerede rimelig ubehagelig benk og ned på steinhardt gulv fordi du er så sliten at du dupper av mens du skifter. :gjeiper:

:hoho:

Så sliten har jeg aldri vært. Og tror aldri jeg kommer til å bli det heller. Selv hvor sliten kroppen er etter trening så er jeg som en Duracell-kanin på speed. Helt til jeg kommer hjem og sette ræva i sofaen og kaster beina på bordet. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så deilig med slike økter!!! :) Jeg ser du tar 18 i franskpress, jeg lurer på om jeg skal kjøre på med det på tirsdag. Har ligget så ufattelig lenge på 13 kg (og det er jo fordi neste stang er på 18), men kanskje jeg skal utfordre meg selv litt nå.. Jeg kan ikke fordra EZ-stangen til franskpress, føler at jeg får helt feil grep og albuene stikker ut til siden med en eneste gang (selv om det ikke er for tungt). Nå ble jeg skikkelig inspirert!!! Takk :hug:

Håper jeg får tilsvarende økt på tirsdag som deg, ingenting er bedre! :nigo:

Hvilken stang bruker du da?

Jeg har prøvd både rett stang, en manual, en vektskive og EZ-stanga og vender alltid tilbake til sistnevnte.

18,5 kg var grisetungt i dag, tok i så fælt at jeg fikk dotter i ørene. Og det var det og den påfølgende dipsinga som tok knekken på meg. Lenge siden jeg har trent triceps slik. Og det kjenner jeg forsåvidt idag, er grisestøl i tricepsen mens brystet er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så deilig med slike økter!!! :) Jeg ser du tar 18 i franskpress, jeg lurer på om jeg skal kjøre på med det på tirsdag. Har ligget så ufattelig lenge på 13 kg (og det er jo fordi neste stang er på 18), men kanskje jeg skal utfordre meg selv litt nå.. Jeg kan ikke fordra EZ-stangen til franskpress, føler at jeg får helt feil grep og albuene stikker ut til siden med en eneste gang (selv om det ikke er for tungt). Nå ble jeg skikkelig inspirert!!! Takk :hug:

Håper jeg får tilsvarende økt på tirsdag som deg, ingenting er bedre! :nigo:

Hvilken stang bruker du da?

Jeg har prøvd både rett stang, en manual, en vektskive og EZ-stanga og vender alltid tilbake til sistnevnte.

18,5 kg var grisetungt i dag, tok i så fælt at jeg fikk dotter i ørene. Og det var det og den påfølgende dipsinga som tok knekken på meg. Lenge siden jeg har trent triceps slik. Og det kjenner jeg forsåvidt idag, er grisestøl i tricepsen mens brystet er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Det er sjelden jeg opplever dette nå lenger, men i begynnelsen husket jeg at jeg ofte knapt klarte å f.eks ta sjampo i håret når jeg dusjet etter en bryst/triceps-økt. Godt tegn :)

Idag har jeg skikkelig problemer med å få satt opp håret i hestehale. Og verre blir det nok i morgen... :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...