Gå til innhold

Endelig!

Gjest Skya

Anbefalte innlegg

:Nikke: Vann er best. Ush.. blande med melk? :gjeiper: Jeg blander aldri med melk. Dyrt blir det også.

Dyrt du liksom fru blom, hva med kostnaden på proteinpulveret. ;) Men kanskje du glemte ironiflagget? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lucy d-.-b
Dyrt du liksom fru blom, hva med kostnaden på proteinpulveret. ;) Men kanskje du glemte ironiflagget? :laugh:

Ironi? Har jeg aldri hørt om..

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delite sjokolade har sjokoladebiter i seg, jeg synes det er litt søtt og kvalmende, men jada, det smaker for all del godt. Tror det hadde vært hakket bedre uten bitene. Vaniljen har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Her må jeg jo følge med :bolledeig:

Å basere proteininntaket på pulver i stedet for barer er ikke så dumt nei... De 2goodbarene er jo magiske, men har jo når alt kommer til alt samme næringsinnhold som vanlig sjokolade tilsatt ekstra protein ;) Mye sukker og mye fett. Ikke at noen av delene er så ille i moderate mengder, men definitivt ikke noe å bygge et kosthold på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Å basere proteininntaket på pulver i stedet for barer er ikke så dumt nei... De 2goodbarene er jo magiske, men har jo når alt kommer til alt samme næringsinnhold som vanlig sjokolade tilsatt ekstra protein ;) Mye sukker og mye fett. Ikke at noen av delene er så ille i moderate mengder, men definitivt ikke noe å bygge et kosthold på.

Helt enig! Det er et alternativ når man ellers ville tatt en sjokolade, men ikke istedet for en banan eller en yogurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Vann er best. Ush.. blande med melk? :gjeiper: Jeg blander aldri med melk. Dyrt blir det også.

For ikke å snakke om hvor fjasete og upraktisk det er i garderoben :Nikke: Vann duger til det meste synes jeg! ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment

Jeg sliter litt med 2good-barene med peanøttsmak for tiden. I sommer var dette den desidert beste smaken, men jeg har på en eller annen merkelig måte gått lei. Nå for tiden kan jeg ikke spise dem uansett, pga. dietten. Så jeg har 7 stk. liggende som noen kan få for prisen av frakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med 2good-barene med peanøttsmak for tiden. I sommer var dette den desidert beste smaken, men jeg har på en eller annen merkelig måte gått lei. Nå for tiden kan jeg ikke spise dem uansett, pga. dietten. Så jeg har 7 stk. liggende som noen kan få for prisen av frakten.

*rekke opp en hånd*

:nigo: Men jeg kjøper de jo! De er ganske dyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rekke opp en hånd*

:nigo: Men jeg kjøper de jo! De er ganske dyre!

Stemmer for at Shorty får kjøpe de og så får jeg kjøpe av henne en bare for å smake om jeg liker det! Siden det er min bok og greier mener jeg! :skya:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte akkurat det samme. :ler:

Når man bruker så mye på pulver så kan man jammen meg spandere på seg en slant melk og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delite sjokolade har sjokoladebiter i seg, jeg synes det er litt søtt og kvalmende, men jada, det smaker for all del godt. Tror det hadde vært hakket bedre uten bitene. Vaniljen har jeg ikke prøvd.

Høres ikke ut som noe for meg! :kvalm:

Nå høres jeg skikkelig sær ut. Men jeg er egentlig ikke det altså. Jeg spiser ALT (bortsett fra de røde korna i fetaosten og risgrøt...). Men det når det kommer til drikker, spesielt proteindrikker så er jeg skikkelig pinglete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg jo følge med :bolledeig:

Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe de inn for å ta en på lørdag. Men jeg vet med meg selv at hvis jeg liker de og har slike liggende så blir det fort lørdag minst annenhver dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment
*rekke opp en hånd*

Oooog... solgt! Du får distribuere videre til dem du måtte ønske (Skya, for eksempel). Send meg en PM, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for at Shorty får kjøpe de og så får jeg kjøpe av henne en bare for å smake om jeg liker det! Siden det er min bok og greier mener jeg! :skya:

Du får jo selvsagt kjøpe de hvis du ønsker de... jeg skummet kanskje litt fort igjennom.. oppfattet ikke helt at du ville smake på de. Smake får du uansett, og kommer først i køen til å kjøpe, hvis du vil :) For, ja, det er jo din bok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo selvsagt kjøpe de hvis du ønsker de... jeg skummet kanskje litt fort igjennom.. oppfattet ikke helt at du ville smake på de. Smake får du uansett, og kommer først i køen til å kjøpe, hvis du vil :) For, ja, det er jo din bok. :)

Jeg vil bare ha en jeg. Som jeg skrev i sta, kan ikke ha sånt liggende. Da eter jeg meg sikkert ihjel! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest fragment
For, ja, det er jo din bok. :)

Det var tilfeldig at jeg skrev det her, altså. Det passet liksom så greit siden diskusjonen blant annet dreide seg om disse barene. Dere får slåss om dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tilfeldig at jeg skrev det her, altså. Det passet liksom så greit siden diskusjonen blant annet dreide seg om disse barene. Dere får slåss om dem :fnise:

Jeg vil gjerne kjøpe og Skya kan fååååå!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke i hvem si dagbok jeg fant oppskrifta. Men jeg har nettopp bakt grove muffins og de er grisegode! Så tusen hjertelig takk til vedkommende! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...