*Enigma* Skrevet 21. september 2009 #41 Del Skrevet 21. september 2009 Det er gjerne verre 2. dagen ja. Men er det ikke litt deilig også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. september 2009 #42 Del Skrevet 21. september 2009 Det er gjerne verre 2. dagen ja. Men er det ikke litt deilig også da? Kjempedeilig! Mye bedre enn å føle at man har hatt den kjempeøkta og ikke kjenne noe dagen derpå, DET er kjedelig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 21. september 2009 #43 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg bruker rett stang, kan ikke fordra å ha hendene skjevt. Det er så rart hvordan man har forskjellige preferanser på det der, misa elsker EZ over alt på jord, jeg blir rasende bare jeg må vurdere å bruke den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 22. september 2009 #44 Del Skrevet 22. september 2009 Vil gjerne følge deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. september 2009 #45 Del Skrevet 22. september 2009 Kjempedeilig! Mye bedre enn å føle at man har hatt den kjempeøkta og ikke kjenne noe dagen derpå, DET er kjedelig det! Veldig kjedelig, selv om det å ikke være støl nødvendigvis er et tegn på at man ikke har tatt i, så vil man jo gjerne kjenne det i musklene dagen etterpå. Jeg bruker rett stang, kan ikke fordra å ha hendene skjevt. Det er så rart hvordan man har forskjellige preferanser på det der, misa elsker EZ over alt på jord, jeg blir rasende bare jeg må vurdere å bruke den.. Jeg foretrekker også rett stang. Kan ikke fordra EZ-stanga på triceps. Da tar jeg heller manualer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. november 2009 #46 Del Skrevet 4. november 2009 Trekker opp meg selv fra side 2, for nå er jeg i gang med noe som kan skrives om igjen. Har blitt litt til og fra med treninga i høst. Har hatt en dritthøst uten like, men nå begynner det å gå bedre. Har trent innimellom, men egentlig bare for å få tankene over på noe annet. Har ikke hatt struktur på noe egentlig. Men nå er det slutt på det, nå skal jeg bare se fremover. Idag har jeg trent intervaller ute fra morgenen av og nå tenkte jeg kanskje å ta ei styrkeøkt på senteret, må bare få i meg litt mat først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. november 2009 #47 Del Skrevet 4. november 2009 Sliter forresten litt med det ene låret når jeg trener dype knebøy. Får noen ganger vondt helt nederst på fremsida etter økta. Er på det samme beinet hvor jeg har slitt med betennelse i lysken. Lurer på om det kan ha noen sammenheng? Får prøve å varme opp ekstra godt og tøye godt fremover og se om det bedrer seg. Ikke noe gøy å trene når det resulterer i vondter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. november 2009 #48 Del Skrevet 4. november 2009 Forsøk å stå på små vektskiver med hælene og se om det gjør noen forskjell? Jeg er foreløpig så stram i lysken/hofteleddsbøyeren at jeg trenger skivene for å komme dypt nok uten at det svir i lysken ved hver rep. Når jeg får tøyet meg myk og god skal skivene vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. november 2009 #49 Del Skrevet 4. november 2009 Tror nok absolutt det har en viss sammenheng Tipset fra lucy fungerer veldig bra! Kjipt om sånne vondter skal hindre deg fra å komme ordentlig i gang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. november 2009 #50 Del Skrevet 4. november 2009 Forsøk å stå på små vektskiver med hælene og se om det gjør noen forskjell? Jeg er foreløpig så stram i lysken/hofteleddsbøyeren at jeg trenger skivene for å komme dypt nok uten at det svir i lysken ved hver rep. Når jeg får tøyet meg myk og god skal skivene vekk Tror nok absolutt det har en viss sammenheng Tipset fra lucy fungerer veldig bra! Kjipt om sånne vondter skal hindre deg fra å komme ordentlig i gang igjen. Tusen takk for tips. Har prøvd å trene i sko med demping, men det var ikke noe forskjell. Skal jeg bruke flate sko + vektskiver eller dempede sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. november 2009 #51 Del Skrevet 4. november 2009 Hadde forresten en kjempebra økt idag. Skulle egentlig trene bryst og triceps, men benken var opptatt da jeg kom så da ble det rygg, biceps og mage i stedet. Chins med rød strikk - bredt og smalt grep - husker ikke antall repetisjoner, men var over 5 hver gang x 3 Stående roing - 30 kg 6 x 3 Bicepscurl - 18,5 kg 6 x 3 Omvendt bicepscurl - 13,5 kg 4 x 3 Landmines - EZ + 10 kg 10 til hver side x 3 Planken og sideplanken- 30 sek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. november 2009 #52 Del Skrevet 4. november 2009 Tusen takk for tips. Har prøvd å trene i sko med demping, men det var ikke noe forskjell. Skal jeg bruke flate sko + vektskiver eller dempede sko? Jeg bruker vanlige joggesko, de er nok litt bygget bak og med demping, men ikke som vektløftersko. De fleste jeg kjenner som bruker skiver bruker joggesko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. november 2009 #53 Del Skrevet 4. november 2009 Da skal jeg prøve det på fredag tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 4. november 2009 #54 Del Skrevet 4. november 2009 Der var du også! Vet du, er det en ting jeg kan relatere til, og det er å hele tiden være småsyk/ha småvondt/gå til lege. Dessverre. Føler meg ofte som en hypokonder, og blir nesten glad de gangene jeg får et eller annet som synes på utsiden. :gjeiper: Men, sånn er det bare, og jeg har heldigvis blitt flinkere å forholde meg til det. Håper at dine vondter går fort over! Nå som jeg har lest gjennom boken din har jeg noen kommentarer: Den testen på proteinbarer leste jeg også på ca samme tidspunkt, og prøvde i et par uker å få tak i de som fikk 6, altså EasyBody. Fant de til slutt på PF-utsalget i Oslo sentrum, men pijuuuu. Nå hadde disse garantert ligget i varmen og blitt kald i flere omganger, så det kan være derfor, men det var nå veldig støvsmak også. De desidert beste barene jeg har smakt, er PVL 2good, og spesielt Cookies 'n' Cream, den er FANTASTISK god! Men de norske nettbutikkene er utsolgt hele tiden (selvfølgelig), så nå sjekker jeg utlandet, siden jeg ikke gidder vente lenger. Ang. proteinpulver så har jeg alltid brukt PF sitt whey med sjokolade, men ble etter hvert ganske kvalm av (støv)smaken... bestilte derfor to bokser med delite, som lucy nevnte, med skogsbærsmak og bringebær (to ulike altså). Blandet først med ekstra lett melk, som jeg alltid har gjort, og fytterakkern det smakte grusomt! Konsistensen var forferdelig, skikkelig tjukk og kvalmende. Ble råskuffet, men så foreslo lucy at jeg skulle blande med vann (som jeg aldri har gjort fordi det var piju - trodde jeg). Blandet i vann er delite superdigg!! Kan faktisk ta en shake som godteri. Jeg sender deg gjerne en smaksprøve hvis du ikke allerede har bestilt, bare send meg navn og adresse på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. november 2009 #55 Del Skrevet 4. november 2009 Der var du også! Vet du, er det en ting jeg kan relatere til, og det er å hele tiden være småsyk/ha småvondt/gå til lege. Dessverre. Føler meg ofte som en hypokonder, og blir nesten glad de gangene jeg får et eller annet som synes på utsiden. :gjeiper: Men, sånn er det bare, og jeg har heldigvis blitt flinkere å forholde meg til det. Håper at dine vondter går fort over! Nå som jeg har lest gjennom boken din har jeg noen kommentarer: Den testen på proteinbarer leste jeg også på ca samme tidspunkt, og prøvde i et par uker å få tak i de som fikk 6, altså EasyBody. Fant de til slutt på PF-utsalget i Oslo sentrum, men pijuuuu. Nå hadde disse garantert ligget i varmen og blitt kald i flere omganger, så det kan være derfor, men det var nå veldig støvsmak også. De desidert beste barene jeg har smakt, er PVL 2good, og spesielt Cookies 'n' Cream, den er FANTASTISK god! Men de norske nettbutikkene er utsolgt hele tiden (selvfølgelig), så nå sjekker jeg utlandet, siden jeg ikke gidder vente lenger. Ang. proteinpulver så har jeg alltid brukt PF sitt whey med sjokolade, men ble etter hvert ganske kvalm av (støv)smaken... bestilte derfor to bokser med delite, som lucy nevnte, med skogsbærsmak og bringebær (to ulike altså). Blandet først med ekstra lett melk, som jeg alltid har gjort, og fytterakkern det smakte grusomt! Konsistensen var forferdelig, skikkelig tjukk og kvalmende. Ble råskuffet, men så foreslo lucy at jeg skulle blande med vann (som jeg aldri har gjort fordi det var piju - trodde jeg). Blandet i vann er delite superdigg!! Kan faktisk ta en shake som godteri. Jeg sender deg gjerne en smaksprøve hvis du ikke allerede har bestilt, bare send meg navn og adresse på pm. Kjenner meg så godt igjen i det du skriver om vondtene altså. Er litt sånn selv jeg. Er livredd for at de rundt meg skal tro jeg er en hypokonder som bare klager og klager og klager. Men per nå er jeg 100% smertefri og det satser jeg på at vedvarer. *bank i bordet* Ja, det var den proteinjungelen ja. Har bestemt meg for at det blir pulver, ikke barer. Tenkte å kjøpe de 2good barene med peanøtt, men om de er så godt som man sier så vet jeg at jeg vil knaske i meg den på null komma niks, som snop, og det er ikke det jeg er ute etter. Får heller unne meg noen sånne den dagen jeg får god råd. Og så sitter jeg igjen med pulveret. Har nesten bestemt meg for å gå for sjokolade eller vanilje. Men smaker gjerne om du gidder å sende, kan jo hende det faller i smak. Jeg og tenker slik at melk må være det beste, men kanskje det er vann som er tingen... Men det forrige pulveret jeg prøvde blanda jeg i alt, var like jævlig uansett. Har du forresten smakt delite med vanilje eller sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. november 2009 #56 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg laga Biff Chop Suey fra bunnen av med denne oppskrifta idag, og det ble utrolig godt, anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 4. november 2009 #57 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Det er bare å sende på pm, så får du pakke i posten. Hvis det ikke hadde vært for at lucy overbeviste meg om at pulveret kom til å smake bedre med vann, hadde det gått i søpla. Rart at det skal være så stor forskjell, men da jeg prøvde med melk så skummet det veldig også, slik at det var 1-2 cm med tjukt skum på toppen. Blæ. Har ikke smakt med vanilje eller sjokolade, men kan tenke meg at begge er nydelige! (Det burde nødvendigvis være bedre enn annet pulver, med den prisen.) Endret 4. november 2009 av Icere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 4. november 2009 #58 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg laga Biff Chop Suey fra bunnen av med denne oppskrifta idag, og det ble utrolig godt, anbefales!! Skal garantert prøves! Den så veldig enkel ut også. Jeg liker best å kjøpe store kjøttbiter og skjære opp selv, ikke fordi det er billigere, men fordi det alltid er så mye fett på ferdigoppskjært. Er ikke redd for de ekstra kcal'ene, men jeg kan ikke fordra smaken og konsistensen. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. november 2009 #59 Del Skrevet 4. november 2009 Skal garantert prøves! Den så veldig enkel ut også. Jeg liker best å kjøpe store kjøttbiter og skjære opp selv, ikke fordi det er billigere, men fordi det alltid er så mye fett på ferdigoppskjært. Er ikke redd for de ekstra kcal'ene, men jeg kan ikke fordra smaken og konsistensen. :gjeiper: Den var ganske enkel og. Jeg hadde oppi litt ekstra grønnsaker jeg da, så droppa jeg risen. Og så byttet jeg ut svinekjøttet med biff av storfe. Hater sånne fettete kjøttstykker selv jeg. Pleier å kjøpe store stykker når jeg er i Sverige og kutte de opp og fryse de i porsjonspakninger. Renere kjøtt og MYE billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. november 2009 #60 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis det ikke hadde vært for at lucy overbeviste meg om at pulveret kom til å smake bedre med vann, hadde det gått i søpla. Vann er best. Ush.. blande med melk? :gjeiper: Jeg blander aldri med melk. Dyrt blir det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg