Gå til innhold

prøve og bli gravid nå?


Gjest Gjest_talin_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_talin_*

hei!

jeg har jobbet på sykehuset som vikar i 1 år nå og har nettopp fått utsatt arbeids perioden til 31 desember og samt fått en tilbakemelding av arbeidsgiver om at når den perioden er over er det store tjangser for og få denne stillingen som fast etterpå,det var ingenting og bekymre seg over (siden jeg nå har småhintet om at jeg gjerne vil ha fast stilling på avdelingen i en tid.

MEN

jeg og min forlovede er veldig klare til og prøve og få barn og har gjerne lyst og prøve og bli gravide, men er dette et dårlig tidspunkt?

jeg tenker på at jeg gjerne vil være i fast jobb når permisjonen er over etter at jeg har fått barn så jeg vil ikke bli gravid uten og vite at jeg har en jobb og komme tilbake til etter permisjonen.

men jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta og bli gravid så jeg tenker på at OM jeg nå skulle bli gravid i p1 eller p2, hvor står jeg da om jeg blir gravid?hvor populær blir jeg da om jeg skal ha fast jobb?dvs, de trenger 1 vikar (til!) det var vært mye inn og ut i avd) for og erstatte meg...

kan arbeidsgiver nekte meg stillingen om jeg skulle bli gravid før jul?

bør vi vente til jeg har fått jobben med og prøve? (du vet jo aldri hvor lang tid det tar og bli gravid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...