Gå til innhold

Gjør store peniser vaginaen løsere?


Gjest Gjest_Hans_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hans_*

Tittelen sier sitt. Er det slik at kvinner som "venner seg til" store peniser, i fremtiden ikke klarer å nyte gjennomsnittet igjen?

Synes jeg ofte hører om damer som drømmer om store peniser, og når de en gang får det, drømmer de seg tilbake til det igjen. "Once you go black, you never go back" på en måte. Har damer opplevd å bli "ødelagt" for andre menn?

Det er ment som et seriøst spørsmål.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_jente20_*

Om en jente har regelmessig sex med en med diger en så tror jeg med ganske stor sikkerhet at dama vendes til den på en måte. MEN om hun slutter å ha sex med denne, vil vaginaen stramme seg til igjen etter en stund.

Snakker om erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nina_*
Om en jente har regelmessig sex med en med diger en så tror jeg med ganske stor sikkerhet at dama vendes til den på en måte. MEN om hun slutter å ha sex med denne, vil vaginaen stramme seg til igjen etter en stund.

Snakker om erfaring

Samme her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil bli løsere for en stund, men hvis musklene er som de skal vil jo vaginaen "trekke" seg sammen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestkvinne
Tittelen sier sitt. Er det slik at kvinner som "venner seg til" store peniser, i fremtiden ikke klarer å nyte gjennomsnittet igjen?

Synes jeg ofte hører om damer som drømmer om store peniser, og når de en gang får det, drømmer de seg tilbake til det igjen. "Once you go black, you never go back" på en måte. Har damer opplevd å bli "ødelagt" for andre menn?

Det er ment som et seriøst spørsmål.

Takk på forhånd.

Nei det er ikke mulig å bli " løsere " av en stor penis . Men som gutter merker forskjell på en stram skjede og slapp skjede - så merker vi jentene også forskjellen på en liten og stor pikk .Er vell mer riktig å sammenligne det slik .

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullete svar! Jeg har null ønske om å være "som en 17åring", en jentunge kan like gjerne være "slækk" som en voksen kvinne. Uten å ha født barn.

Sex har bare blitt bedre for hver unge, og nå har jeg 4. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Jeg synes at det er lettere å føre inn noe stort nå enn det var i begynnelsen..og jeg har ikke hatt mye sex, men har onanert litt med forskjellige str av dildoer. Og i begynnelsen syns jeg det var litt strevsomt / ubehagelig å føre inn de store, men nå går det greiere.

Betyr det at det har blitt utvida??? Vil jo ikke det.

Men kan fortsatt putte inn noe tynnere og kjenne det (hvertfall hvis jeg kniper da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelen sier sitt. Er det slik at kvinner som "venner seg til" store peniser, i fremtiden ikke klarer å nyte gjennomsnittet igjen?

Jeg er 35, og her får du et seriøst svar fra meg:

Jeg er vant til menn med store...og det er nå utenkelig for meg å gå tilbake til de små/gjennomsnittlige. Slik er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilli_*
Tittelen sier sitt. Er det slik at kvinner som "venner seg til" store peniser, i fremtiden ikke klarer å nyte gjennomsnittet igjen?

Synes jeg ofte hører om damer som drømmer om store peniser, og når de en gang får det, drømmer de seg tilbake til det igjen. "Once you go black, you never go back" på en måte. Har damer opplevd å bli "ødelagt" for andre menn?

Det er ment som et seriøst spørsmål.

Takk på forhånd.

Hvis man bruker muskler, blir de strammere eller slappere? Store ting i skjeden er faktisk bedre enn knipeøvelser, og mye morsommere. Hvis man liker å bli stimulert av noe stort, hjelper det ikke men noe lite. Det sier seg selv. Det beste hadde vært om både menn og damer kunne droppe penisfikseringen og kose seg med andre store ting. Du kommer langt med en velvoksen squash ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bruker muskler, blir de strammere eller slappere? Store ting i skjeden er faktisk bedre enn knipeøvelser, og mye morsommere. Hvis man liker å bli stimulert av noe stort, hjelper det ikke men noe lite. Det sier seg selv. Det beste hadde vært om både menn og damer kunne droppe penisfikseringen og kose seg med andre store ting. Du kommer langt med en velvoksen squash ;-)

Så mannnen får stå på sidelinja han da altså? :klø:

btw: så blir man trangere av knipeøvelser

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Så mannnen får stå på sidelinja han da altså? :klø:

btw: så blir man trangere av knipeøvelser

Tror de fleste kvinner helst vil ha en ekte pikk ...

Dildo og grønnsaker er da en dårlig erstatning ...he he

Nei takk - ekte saker er best .Glad jeg er trang nok til å nyte de fleste pikk størrelser : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja om du har sex daglig med en over normen stor penis vil vaginaen bli løsere da den tilpasser seg, men om man slutter så vil den med tiden trekke seg en del sammen igjen og med litt knipeøvelser så er den go som ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
ja om du har sex daglig med en over normen stor penis vil vaginaen bli løsere da den tilpasser seg, men om man slutter så vil den med tiden trekke seg en del sammen igjen og med litt knipeøvelser så er den go som ny.

Noen kvinner liker jo fisting aller best ...Det skulle i hvertfall føles " stort nok " for dem - å få en hell mannehånd inn der ...

Tror nok de som driver med fisting - kan bli løse der etterhvert .

Men finns vell neppe pikker på den størrelsen - så tviler sterkt på at selv den største pikk - vil gjøre noen videre enn de allerede er fra før .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter min erfaring blir man ikke regelrett "løsere", men musklene nedentil kan strekke seg lengre, og dermed ta i mot større utstyr.

Det tok min eks nesten to måneder før hun var vant til mitt utstyr, men da passet vi utrolig godt i lag. Jeg har fortsatt regelmessig kontakt med henne, og hadde det ikke vært at vi bor i forskjellige byer - hadde vi hatt regelmessig sex og. Hun savner følelsen av "hånd i hanske" (og selvfølgelig har vi muligens litt lyst å finne tilbake igjen :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagina tilpasser seg penis etter tid, dersom det ikke er ytterpunkter som møtes. Men jeg har hørt historier om enkelte som har møtt ekser etter en god stund fra hverandre, og de virkelig kjenner forskjell fra sist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort knipeøvelser hele livet (fra jeg var liten, fordi det var godt), men måtte nesten slutte med det da jeg begynte å ha sex med min nåværende kjæreste. Jeg har etterhvert vent meg til hans størrelse, som ikke er kjempestort i det hele tatt, men litt over gjennomsnittet og jeg var veldig trang fra før. Heldigvis tar han mye hensyn til meg, så jeg ikke blir sår. :) Jeg tror jeg skulle klart å venne meg til en mindre en i fremtiden om nødvendig, det er vel bare å ta opp igjen daglige knipeøvelser og evt. trene med kuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...