Gå til innhold

til dere gutter/menn; er anal sex bedre en normal sex


Gjest Gjest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gutt_*

hei

Jeg har aldri prøvd anal sex, men er veldig sugen på å prøve dette....veldig pirrende å tenke på, må jo føles en del trangere en musa!?

Jeg har ikke hatt så mye sex, men de gangen jeg har hatt det, så har jeg nesten blitt litt skuffa....er lissom så lite motstand;må nesten si at sex er oppskryt(hvis det ikke er snakk om en person man virkelig elsker da) Kanskje jeg bare er litt for liten til å kunne nyte normal sex, juniors mål er kun 14-15cm og 10-12 cm i omkrets(husker ikke helt, et sted mellom der tror jeg)

Så derfor vill jeg spørre dere andre menn her på forumet, er anal sex mye "bedre", føles det mye trangere!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest A. Caron
hei

Jeg har aldri prøvd anal sex, men er veldig sugen på å prøve dette....veldig pirrende å tenke på, må jo føles en del trangere en musa!?

Jeg har ikke hatt så mye sex, men de gangen jeg har hatt det, så har jeg nesten blitt litt skuffa....er lissom så lite motstand;må nesten si at sex er oppskryt(hvis det ikke er snakk om en person man virkelig elsker da) Kanskje jeg bare er litt for liten til å kunne nyte normal sex, juniors mål er kun 14-15cm og 10-12 cm i omkrets(husker ikke helt, et sted mellom der tror jeg)

Så derfor vill jeg spørre dere andre menn her på forumet, er anal sex mye "bedre", føles det mye trangere!?

For det første, det du kaller "normal sex" (som jeg antar du i dette tilfellet relaterer til vaginal sex), omfavner egentlig alle tenkelige former for sex, også anal sex, da ingenting er unormalt så lenge begge parter liker, nyter og er klare for den aktuelle varianten av sex.

For det andre, anal sex KAN være både bra og ikke bra. Det kommer helt an på hvorvidt begge parter er lystne på, og klare for dette. Du kan mao ikke regne med at dette blir suksess før også jenta di finner det spennende, interessant og lystbetont, OG faktisk har/får sansen for det.

De fleste jenter er i utgangspunktet skeptiske til anal sex, og inntil hun er klar for å virkelig prøve dette må nok du belage deg på å vente med denne opplevelsen.

Og den dagen det skjer, har du en stor oppgave foran deg med å utføre din del av dette på en måte som ikke skremmer jenta di fra å noensinne ville nærme seg dette igjen.

Først når hun har fått sansen for, og gir uttrykk for å ha nytelse av anal sex, kan du begynne å nyte din del av dette. Kjører du derimot bare på i ditt tempo fra første stund, er det garantert å bli kun med den ene gangen...

Hvorvidt anal sex blir vellykket er i høyeste grad beroende på hvor godt partnerne kjenner hverandre og hverandres preferanser, og i hvor stor grad man greier å fri seg fra mange tabuer som ligger i veien.

Og "mye bedre" synes i allefall jeg blir en feil måte å beskrive anal sex på. Derimot kan man si at man ved anal sex på reportoiret får et temmelig utvidet spekter å variere sexlivet med, og dermed flere arenaer å hente nytelse fra.

Så ja, anal sex kan være svært bra. Men slett ikke ubetinget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra skrevet, A. Caron.

Personlig er det ikke det at det er så trangt som er det viktigste. Det er nok det at det er litt "dirty" - pluss at jeg har en total fetish for denne delen av kvinnekroppen. Det at madammen får ekstremt sterke orgasmer med en pikk i rumpa og noe annet i fitta hjelper selvsagt også :-)

Endret av Rimmern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...