Gå til innhold

liker dere kvinner veldig muskeløse mannelår!?


Gjest Gjest_mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mann_*

hei

Det er slik at jeg født med veldig muskeløse lår/bein, og dette fører til at jeg kanskje får litt mindre V form!!(er ikke noe fett, bare slik at det er sagt)

Jeg trener styrke, både bein og overkropp, så ryggen min er bredere en hoftene, men alikevel så virker låra mine relativt kraftige i forhold til resten av kroppen!!

Så spørsmålet er, liker dere kvinner bare en kraftige overkropp og mindre "dominerende" bein, eller syntes dere også at muskeløse lår er sexy!? Musklene får også kanske rompa mi til å se litt større ut, men bruker derimot ikke mer en 34 i livet, så burde ikke være alt for galt!?

Det nærmeste jeg kan sammenligne meg med, er vell kanskje en sykklist eller en skøyteløper!!

Ellers så ser jeg ok ut og er 186cm høy=)

PS. jeg sliter såpass med selvbilde av meg selv pgr av dette, er blant annet derfor jeg er litt redd for å danse med jenter på byen...føler lissom at jeg er alt for kraftige fra hoftene og nedover, noe som gir litt mindre V form,; jeg vet jo at jenter liker den klassiske V formen!!

Er nesten litt sugen på å poste noen bilder her(av meg selv) for å få frem poenget mitt, men det er vell kanskje ikke lov!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil heller ha mannebein og -lår med muskler enn mannebein og -lår som ser ut som (hvite) pipestilker. Det kan faktisk trekke utrolig mye ned det skal jeg si deg; en kjekkas som spankulerer rundt på tynne utrente ben = æsj!

Så du trenger ikke ha dårlig selvbilde i mine øyne, tvert der om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri tenkt spesielt over. Pipestiler, store muskuløse lår, midt i mellom, jeg elsker det uansett. Menn er generelt digg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store mannelår er deilig. :hjerter:

Jeg har aldri vært opptatt av denne V-formen bakfra hos menn. En god rumpe og skikkelige lår er herlig å gi seg i kast med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ha mannebein og -lår med muskler enn mannebein og -lår som ser ut som (hvite) pipestilker. Det kan faktisk trekke utrolig mye ned det skal jeg si deg; en kjekkas som spankulerer rundt på tynne utrente ben = æsj!

Så du trenger ikke ha dårlig selvbilde i mine øyne, tvert der om!

Men det blir ikke litt feil proposjoner da, for jeg syntes selv at beina mine blir litt "dominerende" ovenfor overkroppen!!! Ikke misforstå, jeg har ikke en liten overkropp og smale skuldere, men alikevel så er låra/beina mine ganske "dominerende"!!

Er spesielt øverste delen av låra mine....kanskje det også er hoftene mine som er litt for brede, og det VET jeg at kvinner ikke liker hos menn!!

Blir det helt feil å poste et bilde eller!?Jeg vill gjerne få avklart dette, uansett om det blir positive eller negative svar!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*

Min gode mann, ser du at du oppfører deg som ei jente? De tingene du bekymrer deg for er slike saker damer bekymrer seg for.

Vær vennlig og kjenn på hva du har mellom beina og oppfør deg deretter.

Mitt tips er at du aktiverer en form for kardiovaskulær trening i tillegg til styrketreningen. Det høres ut som du kan ha godt av å få i gang blodsirkulasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir ikke litt feil proposjoner da, for jeg syntes selv at beina mine blir litt "dominerende" ovenfor overkroppen!!! Ikke misforstå, jeg har ikke en liten overkropp og smale skuldere, men alikevel så er låra/beina mine ganske "dominerende"!!

Er spesielt øverste delen av låra mine....kanskje det også er hoftene mine som er litt for brede, og det VET jeg at kvinner ikke liker hos menn!!

Blir det helt feil å poste et bilde eller!?Jeg vill gjerne få avklart dette, uansett om det blir positive eller negative svar!?

Jeg tror du synes beina dine blir dominerene i forhold til resten, fordi du fokuserer for mye på de. Så for deg er de for fremtredende. Et hvert annet menneske, deriblant kvinnemennesker, vil antagelig ikke legge merke til annet enn en normalt utseende mann!

Selv om det kanskje kan se sånn ut i det første svaret mitt, så er ikke manners bein noe jeg ser spesielt etter eller på. Det er heller sånn at jeg legger nok litt merke til det dersom en mann har unormalt tynne stælkete hvite ben. Og det har jo ikke du, så jeg gjentar meg selv: du trenger ikke ha dårlig selvbilde! Du høres fin ut!

Endret av Disturbed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merket at skikkelig bein og rumpemuskulatur er noe negativt i den forstand at det er turnoff for damene :)

Derimot har jeg fått en kommentar om jeg måtte flytte beinet mitt fordi det var så tungt, en gang hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gode mann, ser du at du oppfører deg som ei jente? De tingene du bekymrer deg for er slike saker damer bekymrer seg for.

Vær vennlig og kjenn på hva du har mellom beina og oppfør deg deretter.

Mitt tips er at du aktiverer en form for kardiovaskulær trening i tillegg til styrketreningen. Det høres ut som du kan ha godt av å få i gang blodsirkulasjonen.

Jada, vet at dette er litt "kjerring" oppførsel...men detter noe jeg har vært litt "plaget" av i flere år!!

Har merket flere ganger på dansegulvet at kvinner har mistet litt interessen etter at de har "studert" hoftepartiet/lårene mine litt!! Dette har skjedd såpass mange ganger, at jeg tror ikke det er innbilling!!!

Kunne ønske jeg hadde litt smalere hofter/mindre lår, slik at jeg også fikk sikkelig V form...for det er IKKE noen hemmelighet at det er det jenter liker!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*
Har merket flere ganger på dansegulvet at kvinner har mistet litt interessen etter at de har "studert" hoftepartiet/lårene mine litt!! Dette har skjedd såpass mange ganger, at jeg tror ikke det er innbilling!!!

hehe, jeg garanterer deg at det er ikke på grunn av hoftene din at de mister interessen.

Mennesker er bare smarte dyr, og i naturen er det kun den sterkeste som får seg fitte. Denne regelen gjelder strengt tatt ikke fult ut i vårt samfunn, men hunkjønn forblir hunkjønn. De blir klamme i hakket av mannlig oppførsel.

Jeg råder deg til å skifte fokus til hva som virkelig gjelder. indre velvære. Det er umulig å virke attraktiv på damer hvis man ikke er komfortabel med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil heller ha mannebein og -lår med muskler enn mannebein og -lår som ser ut som (hvite) pipestilker. Det kan faktisk trekke utrolig mye ned det skal jeg si deg; en kjekkas som spankulerer rundt på tynne utrente ben = æsj!

Så du trenger ikke ha dårlig selvbilde i mine øyne, tvert der om!

Og derfor behøver man kanskje ikke si ÆSJ til andre kroppstyper heller? For de trenger vel heller å få et dårlig selvbilde pga slike kommentarer.

Det har jeg aldri tenkt spesielt over. Pipestiler, store muskuløse lår, midt i mellom, jeg elsker det uansett. Menn er generelt digg! :)

Slik tenker vel jeg også... Jeg har vært kjempeforelseket i tynne og runde, muskuløse og utrente.

TS, jeg synes ikke du skal bekymre deg for dette. Men post gjerne bilder, hvis du føler for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor behøver man kanskje ikke si ÆSJ til andre kroppstyper heller? For de trenger vel heller å få et dårlig selvbilde pga slike kommentarer.

Slik tenker vel jeg også... Jeg har vært kjempeforelseket i tynne og runde, muskuløse og utrente.

TS, jeg synes ikke du skal bekymre deg for dette. Men post gjerne bilder, hvis du føler for det. :)

Poster et bilde jeg, driter i om dette er "kjerring" oppførsel!! Ingen her inne som vet hvem jeg er uansett(håper bare ikke morra mi henger her derimot, men tviler)

http://i193.photobucket.com/albums/z119/or..._photos/002.jpg

Syntes nesten at beina mine ser korte ut, pgr av bredden/størrelsen låra og hoftene mine har!! Faen, vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre for å forandre mitt selvbilde på dette punktet!!

(føler meg litt dum nå,men gir egentlig f**** for tiden)

Innlegget er endret iht KGs regler.

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjest_*
f*****, feil bilde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mulig å slette dette innlegge eller!??

Må se forfra, er foran det ser "merkelig" ut, siden jeg har mest masse på fremsiden av lårene!!

UFF, når føler jeg meg som en total IDIOT!!!!!!(får ikke mer selvtillit av å oppføre meg som dette egentlig....som en "kjerring")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du ser flott ut, jeg! :)

Jer veldig glad i muskuløse lår og legger på menn, synes det er kjempesexy.

Dessuten var det da ikkeno' i veien med formen din. Tydelig, men ikke overdrevet v-form, akkurat som det skal være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker deg fra en litt eldre tråd her inne.. Og slapp av, du ser HELT normal ut. Det er bare inni hodet ditt. :) Du har ikke brede hofter. Det eneste som er feil her er at du tenker for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...