Gå til innhold

Jeg trenger hjelp med min venninne II


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Utseendet til Bruden er kjempeviktig, kom ikke her og si noe annet.

Jeg skal ha en Rebbechi silkekjole med en liten tilhørende jakke til og matchende sko, enkelt og pent, men jeg skal ta en stilig hatt da, pyntet med ett rosa silkesjal.

Oppgitt kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Ha Ha, nå får du jammen gi deg. Hatt i ett Bryllup er helt i orden.

Du har jammen lave standerder. Hva pleier du å gå i når du skal pynte deg?

Oppgitt kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, vi burde jo ha skjønt at Milla og oppgitt kvinne er samme person!

Synes hatt er for mye pyntet.

Hvorfor ikke ha en enkel kjole i bryllupet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er en enkel kjole, se hva jeg skriver da. Men siden kjolen er så enkel skal jeg ha hatt til.

Nå har jeg to bryllup på rappen, grå kjole i det ene og den isblå i den andre siden det er ett finere bryllup.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt er faktisk ikke spesielt pyntet i det hele tatt, det er bare vi normenn som ikke er vant til hatter. Hatt kan man faktisk bruke til hva som helst så lenge det IKKE er for pyntet. "Pent antrekk" vil være den perfekte dresskode for hatt. Bikker det derimot over til mørk dress/smoking er løpet kjørt.

Lykke til videre med venninnen din, Milla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Beklager Milla, men din fremtreden og personlighet irriterer meg voldsomt! Etter å ha lest dette om kjolen og om din venninne, synes jeg det hele er kvalmt!1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-02-28 14:31 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja Milla -da fikk jeg rett (se tidligere innlegg) om at du er O.K (tabbe med å undertegne med Milla... icon_smile.gif).

Framgangsmåten synes jeg like lite om. Den virker overkjørende på meg -og å presse folk til avgjørelser er vel ikke akkurat å gi dem valgfrihet???

Det virker på meg som du leker Gud hva skjønnhet og antrekk angår -både for deg selv og ikke minst for andre. Fint at du bryr deg, men pass på hva andre mener også!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nå hadde jeg planer og og avsløre at det var jeg som var Oppgitt kvinne da, tror nok de fleste hadde skjønt det allerede.

Milla

*nei til bart og svarte sko til brudekjole*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Milla; din opptreden med at du skal være to ulike mennesker her inne synes er tåpelig! Og speselt når du skriver under med Milla i et innlegg her, og senere later som om du skulle skrive til Milla. Nei, rydd opp litt med deg selv og tenk deg om før du skriver ting her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Milla; jeg håper for din del at du blir mer voksen og ordentlig før du skal gifte seg en gang! Din opptreden på KG gir inntrykk av at du er en umoden og egoistisk kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare slutte å svare Milla. Hun får det jo akkurat som hun vil. Hun vil provosere og vi lar oss provosere. Slutt å svare på de tåplige innleggene hennes. Hun lever i sin egen lille verden tror jeg.

Overse sizo Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare minne deg om en viss Milla som høylytt kritiserte folk som brukte forskjellige nick på det gamle diskusjonsforumet.

Snakk om å sitte i glasshus, Milla icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg syns du gjør en fin jobb med å hjelpe venninnen din selv om jeg sikkert har endret litt mening etter jeg fant ut hvem du var...

Men den fremgangsmåten din synes jeg ikke noe om! knekke et menneske på den måten da! Fy så slemt! Og at moren hennes var med på det! hjelpe meg, jeg er glad jeg ikke har familie og venner som ville knekt meg på den måten!

Men bortsett fra akkurat dette synes jeg det er fint du bryr deg og vil hjelpe til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...