Gå til innhold

Roxannys prøvedagbok...


Roxanny

Anbefalte innlegg

:troest:

Du har en helt fantastisk måte å beskrive alt på :jepp:

Ville bare si lykke til, det går helt sikkert bare bra denne gangen :klem:

Hei FrkHøne, takk for koselig kommentar:)

har tittet på dagboken din, vi får håpe på at både jeg og du får en posetiv graviditetstest i julegave i år.

*ønske seg morgenkvalme av nissen* :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei FrkHøne, takk for koselig kommentar:)

har tittet på dagboken din, vi får håpe på at både jeg og du får en posetiv graviditetstest i julegave i år.

*ønske seg morgenkvalme av nissen* :nissegutt:

:fnise:

Har ikke tenkt over at jeg muligens kan vær morgenkvalm i jula! :ler:

Er jo litt kjipt med tanke på all den gode maten man får i jula :sukk:

Men men.. Vil myyye heller være morgenlkvalm pga en graviditet enn kvalm fordi man har spist ALT for mye :fnise:

Vi får krysse alt for at det klaffer for oss begge til jul! Hadde vært verdens beste julegave isåfall. :nigo:

Lørdags- :hug: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Snart kommer nissen..

Folk stresser, de løper, svetter og oppfører seg som om det eneste saligjørende er å få kjøpt mest mulig på kortest mulig tid, de tenker ikke på at i ett vindu vendt mot gaten sitter noen å ser..ser og ler av deres kamp mellom 10 poser og 2 hender...

Jeg er meg selv igjen, sorgens kalde grep har sluppet litt av taket i mine skuldre, ett savn etter det som kunne vært er fortsatt, men mye lettere.

Det hjelper så utrolig å lese om andre, å lese om at man ikke er alene, at man ikke er håpløs.

Pågangsmote er på plass igjen, ting føles riktig :)

Er i dag 1 dag over IKM, skulle vært det i allefall i følge min gamle syklus, men vet jo ikke når denne kommer på banen igjen…

Etter MA/SA blødde jeg kraftig i 1 uke, begynte prøvinger rett etter dette og fikk 2 uker senere brun utflod, trodde det var mensen som kom ekstremt tidlig, men var lysebrunt og varte kun 3 dager…festeblødning? Mer sannsynlig hormoner, men håpet ble tent :)

Vil ikke håpe for mye og for tidlig, men hva skal man gjøre når det ene symptomet etter det andre smått dukker opp :sukk:

har den siste uken vært kvalm, er varm- men fryser, små murringer i magen, brystene har ikke vært ømme, men begynner å bli det nå av den stadige klemmingen :gjeiper:

Kan det virkelig være en ny spire allerede? Eller er det TR som kommer på julebesøk?

Vil så utrolig mye fortelle min mor på lillejuleaften at hun skal bli mormor igjen, vil se gleden i hennes fjes slik jeg så sorgen når vi mistet, vil ha en jul full av forhåpninger å glede, med ett nytt liv på vei og drømmer om året som skal følge.

Kjære nissefar hold tante rød langt borte, jeg har vært snill i år og ønsker meg ingen bil, båt eller hytte, alt jeg ønsker er bare en liten test med 2 striper på…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Prøvedagboken er herved stengt

Det er ikke alltid man kan få det man ønsker,noen gang mister man det man får, andre ganger er det vanskleig å nå.

Mitt ønske ble først oppfylt, så mistet og nå, nå må det settes til side..

på grunn av arbeids situasjon må prøvingen stoppe hos oss,en helg med heftige diskusjoner og med dette som eneste løsning, det er vanskelig, det er vondt.

Å få ett barn er det eneste som har betydd noe i lang tid nå, nå må disse tankene skyves til siden, ja vist er det det mest fornuftige med tanke på fremtiden, men vanskelig det er det.

Jeg skulle vært 5 måneder på vei nå, skulle kjent spark skulle hatt en stor mage skulle vært lykkelig.

men slik skulle det ikke bli.

Jeg ønsker alle her inne lykke til med prøvingen, det kan være en vanskelig vei å gå, men målet er verdt reisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjære Roxanny - for en fantastisk vakker dagbok du har her. Jeg håper virkelig du kommer tilbake snart :klemmer:

Ikke gi opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Tilbake...........

Det beste i livet kommer når man minst forventer det er det en sannhet eller kun en trøst..

Jeg er i dag 6 dager på overtid…

Årsaken til dette kan være så mye, sen eggløsning, manglende eggløsning, stress, hormoner etc etc..eller det kan være en liten spire. Tørr ikke teste - har absolutt ingen tro på at det er en spire,

vi har som tidligere fortalt utsatt prøvingen noen måneder, men nå?

kan mannen ha vært litt uheldig å satt i gang noe uplanlagt, lite sannsynlig, men ikke helt usannsynlig.

Jeg vet jeg bør teste og få usikkerheten ut av veien, men en test er som ett tveegget sverd, på den ene siden vil jeg være gravid på den andre siden er jeg redd for å være gravid.

Redd for å drømme, planlegge og ønske for så å ende opp med ett tomt savn igjen..

Tenker at hvis jeg er gravid, så skal jeg holde meg borte fra alt av forum og graviditets sider, ta vare på den lille i magen, men ikke bygge livet rundt han fra første stund, men det er en tanke dømt til å bare forbli en tanke..

Finner meg selv søkende etter symptomer på nettet, kan de alle, men må lese de om og om igjen, forsikrer meg selv i det ene øyeblikket om at jeg har mange og i det andre øyeblikket at det jeg føler er kun pga pms.

Blir irritert på meg selv, hvorfor sitter jeg her å skriver, hvorfor underbygge håpet ytterligere, for så å falle lavere når håpet blir knust.

Skjer det ikke noe i løpet av morgendagen så blir det test resultatet er det skjebnen som styrer.

Endret av Roxanny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...