Gå til innhold

Maling av hus. Herregårdsstil. "Frostrøyk"?


Gjest Gjest_Merete_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Merete_*

Vi skal i gang med å male vårt hus. Har herregårdsstil på huset, og ønsker alt helt lyst. Ønsker ikke hvitt, men et skille mellom vinduskarmer og vegger.

Har sett på Frostrøyk. Noen som er kjent med denne?

Ser for oss Frostrøyk på vegger, og antikkhvit (Bomull tror jeg den heter...) rundt vinduene. For et skille vil det vel bli, selv om Frostrøyk er meget lys?

Og jeg ønsker IKKE grått hus, og Frostrøyk er vel egentlig ikke lys-grå selv om den er grålig? Og ønsker heller ikke "gult" hus.

Ønsker en lys, lys farge på huset som ikke er for grå og ikke for gul og ikke for rosa. Ikke så lett det her......

Noen som har erfaring med denne fargen, eller evt. andre farger som kunne passet?

Takk, takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal i gang med å male vårt hus. Har herregårdsstil på huset, og ønsker alt helt lyst. Ønsker ikke hvitt, men et skille mellom vinduskarmer og vegger.

Har sett på Frostrøyk. Noen som er kjent med denne?

Ser for oss Frostrøyk på vegger, og antikkhvit (Bomull tror jeg den heter...) rundt vinduene. For et skille vil det vel bli, selv om Frostrøyk er meget lys?

Og jeg ønsker IKKE grått hus, og Frostrøyk er vel egentlig ikke lys-grå selv om den er grålig? Og ønsker heller ikke "gult" hus.

Ønsker en lys, lys farge på huset som ikke er for grå og ikke for gul og ikke for rosa. Ikke så lett det her......

Noen som har erfaring med denne fargen, eller evt. andre farger som kunne passet?

Takk, takk

Jeg har malt huset mitt i Frostrøyk med Letthet på listverket. Er svært fornøyd med fargen :)

Anbefaler deg å male fargeprøver på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...