Gjest KateW Skrevet 24. august 2009 #41 Skrevet 24. august 2009 Forelskelse i seg har dessverre aldri vært nok. Vi lever i en praktisk verden der personlighetene også må være kompatible så det er mulig å samarbeide til felles beste. I tillegg må man jo f.eks kunne bo og leve i sammen etc. Men det hjelper ikke det skapte grann om der ikke er følelser.
Steinar40 Skrevet 24. august 2009 #42 Skrevet 24. august 2009 Men det hjelper ikke det skapte grann om der ikke er følelser. Nei, begge deler må være tilstede i "stor nok" grad. Men følelser - altså ekte kjærlighet - er noe som typisk vil vokse seg sterkere når personlighetene passer i sammen og man deler livet i sammen. Forelskelse uten kompatible personligheter kan bare ende i katastrofe. Og når krybba er tom, så bites hestene hehe
Gjest Språket Skrevet 24. august 2009 #43 Skrevet 24. august 2009 Forelskelse uten kompatible personligheter kan bare ende i katastrofe. Og når krybba er tom, så bites hestene hehe Kunne aldri ha vært sammen med en mann med a-endelser.
Gjest KateW Skrevet 24. august 2009 #44 Skrevet 24. august 2009 Og når krybba er tom, så bites hestene hehe Næh, når krybba er tom har eselet spist Jesus...
Steinar40 Skrevet 24. august 2009 #45 Skrevet 24. august 2009 Kunne aldri ha vært sammen med en mann med a-endelser. Ja, da kan vi sikkert trygt gå utifra at vi absolutt ikke passer i sammen Og det er ikke a-endelsene som er problemet da hehe
Steinar40 Skrevet 24. august 2009 #46 Skrevet 24. august 2009 Næh, når krybba er tom har eselet spist Jesus... hehe Det spørs nok om ikke heller Jesus spiste eselet først da gitt
Gjest KateW Skrevet 24. august 2009 #47 Skrevet 24. august 2009 hehe Det spørs nok om ikke heller Jesus spiste eselet først da gitt Men da hadde ikke krybba vært tom...
Lotta35 Skrevet 24. august 2009 #48 Skrevet 24. august 2009 For min del spiller det ingen rolle om vedkommende er 5-10 år eldre eller yngre. Det er kjemi og føleser som er utslagsgivende. Alder er bare et tall.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #49 Skrevet 24. august 2009 For min del spiller det ingen rolle om vedkommende er 5-10 år eldre eller yngre. Det er kjemi og føleser som er utslagsgivende. Alder er bare et tall. Høres bra ut. Samtidig vil vel en kvinne på 30 og en mann på 50 merke forskjeller av og til, som er litt...generasjonsforskjeller kanskje. Men det betyr jo ikke at de ikke kan overkomme dette. Eksempler er Toralv Maurstad og hans 35 år yngre viv. Eller Arve Tellefsen og hans 30 år yngre kone. Eller i finansverdenen der menna har 20-40 år gamle yngre kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #50 Skrevet 24. august 2009 Går glatt 15 år nedover om en snakker kun sex Er ikke du 27?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #51 Skrevet 24. august 2009 Er ikke du 27? Ops, beklager. Glem det.
Steinar40 Skrevet 24. august 2009 #52 Skrevet 24. august 2009 Men da hadde ikke krybba vært tom... haha Men poenget er i hvert fall at vi lever i en praktisk verden. Og mitt inntrykk er faktisk at kvinner har fått med seg poenget med penger! Kanskje jeg har fått feil inntrykk? hehe
Steinar40 Skrevet 24. august 2009 #53 Skrevet 24. august 2009 For min del spiller det ingen rolle om vedkommende er 5-10 år eldre eller yngre. Det er kjemi og føleser som er utslagsgivende. Alder er bare et tall. Ånei du, alder er nok ikke akkurat bare et tall .....
Lotta35 Skrevet 24. august 2009 #54 Skrevet 24. august 2009 Ånei du, alder er nok ikke akkurat bare et tall ..... Å jo du... Det er kun et tall, hvis kjemi og tiltrekningen er der fysisk og mentalt. Ja selvfølgelig er det mange faktorer som skal til for å få et forhold til å fungere, men jeg har aldri latt alder være et hinder. Men selvfølgelig kan for stor aldersforskjell lage ekstra hindringer.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #55 Skrevet 24. august 2009 For min del spiller det ingen rolle om vedkommende er 5-10 år eldre eller yngre. Det er kjemi og føleser som er utslagsgivende. Alder er bare et tall. Du er 35: da slår Steinar til!
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2009 #56 Skrevet 24. august 2009 Er ikke du 27? Nei dessverre... Jeg er for gammel for Stjernedryss
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2009 #57 Skrevet 24. august 2009 Å jo du... Det er kun et tall, hvis kjemi og tiltrekningen er der fysisk og mentalt. Ja selvfølgelig er det mange faktorer som skal til for å få et forhold til å fungere, men jeg har aldri latt alder være et hinder. Men selvfølgelig kan for stor aldersforskjell lage ekstra hindringer. Drit i alder, om du ser ut som avateren din er alder det siste en tenker på men i den virkelige verden er ofte aldren en faktor som avgjør hvor god kjemien blir.
Gjest Stjernedryss Skrevet 24. august 2009 #58 Skrevet 24. august 2009 Nei dessverre... Jeg er for gammel for Stjernedryss Jaja, og jeg er ikke din type uansett, så det spiller da ingen rolle
Lotta35 Skrevet 24. august 2009 #59 Skrevet 24. august 2009 Drit i alder, om du ser ut som avateren din er alder det siste en tenker på men i den virkelige verden er ofte aldren en faktor som avgjør hvor god kjemien blir. Drit i om jeg ser ut som den, men når jeg er med den rette føler jeg meg som den Og ja, i den virkelige verden er det mange ting som avgjør, og alder er av og til et hinder, men det er andre kvaliteter som er mer avgjørende. ( for meg da)
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #60 Skrevet 24. august 2009 Føles feil om de er pensjonister i en alder av 55 og jeg er bare 30..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå