Gå til innhold

Høyre har faktisk en mening om kultur


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dette står å lese på Høyres hjemmesider:

om kultur: http://www.hoyre.no/temaer/kultur

Det var flott å lese. Inntil nå har jeg ikke hørt Høyre snakke om kultur. Min stemme går til Høyre, fordi jeg tilfeldigvis så på hjemmesiden deres at de mener noe om kultur, på en troverdig og sannferdig måte.

Jeg vippet mellom Venstre, FrP og Høyre: men da avgjør kulturspørsmålet, så min stemme går til Høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At et oikofobt og innvandringsliberalt parti som Høyre mener noe om kultur er egentlig et eneste stort paradoks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann på 44
At et oikofobt og innvandringsliberalt parti som Høyre mener noe om kultur er egentlig et eneste stort paradoks.

Det er mulig jeg er litt treg, men oiko vet jeg ikke hva betyr og heller skjønner jeg ikke hvorfor det å være innvandringsliberalt og mene noe om kultur skulle være noe paradoks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står å lese på Høyres hjemmesider:

om kultur: http://www.hoyre.no/temaer/kultur

Det var flott å lese. Inntil nå har jeg ikke hørt Høyre snakke om kultur. Min stemme går til Høyre, fordi jeg tilfeldigvis så på hjemmesiden deres at de mener noe om kultur, på en troverdig og sannferdig måte.

Jeg vippet mellom Venstre, FrP og Høyre: men da avgjør kulturspørsmålet, så min stemme går til Høyre.

:ler:

Ja, jammen står det dårlig til med Høyre, når de må drive skjult valgkamp på denne måten.

Som folkevalgt for Høyre har jeg sett hvor elendig det partiet er, og kommer aldri mer til å gi dem min stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann på 44
:ler:

Ja, jammen står det dårlig til med Høyre, når de må drive skjult valgkamp på denne måten.

Som folkevalgt for Høyre har jeg sett hvor elendig det partiet er, og kommer aldri mer til å gi dem min stemme.

Da har vi nok forskjellige meninger.

Jeg har også vært folkevalgt for Høyre og har ikke forandret politisk standpunkt eller preferanser.

For meg er partiet Høyre et godt parti med fornuftige folk og en komplett politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står å lese på Høyres hjemmesider:

om kultur: http://www.hoyre.no/temaer/kultur

Det var flott å lese. Inntil nå har jeg ikke hørt Høyre snakke om kultur. Min stemme går til Høyre, fordi jeg tilfeldigvis så på hjemmesiden deres at de mener noe om kultur, på en troverdig og sannferdig måte.

Jeg vippet mellom Venstre, FrP og Høyre: men da avgjør kulturspørsmålet, så min stemme går til Høyre.

jaha? og det er resonnementet?

alle partier mener noe om kultur, akkurat som de mener noe om vannkraft eller samferdsel.

alt som står i partiprogrammene er jo forsåvidt troverdig i den konteksten de setter det i - debatten handler jo heller mer om man mener dette kan fungere i praksis og hvilke effekter dette vil få i det langsiktige løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bilbo Sekker
Dette står å lese på Høyres hjemmesider:

om kultur: http://www.hoyre.no/temaer/kultur

Det var flott å lese. Inntil nå har jeg ikke hørt Høyre snakke om kultur. Min stemme går til Høyre, fordi jeg tilfeldigvis så på hjemmesiden deres at de mener noe om kultur, på en troverdig og sannferdig måte.

Jeg vippet mellom Venstre, FrP og Høyre: men da avgjør kulturspørsmålet, så min stemme går til Høyre.

Nå må du ikke blande kultur med importerte forbruksvarer da. Høyre er et markedsorientert parti, og i den sammenheng så må de selvsagt ha en mening om og legge forholdene til rette for kulturmarkedet også.

Hvilket kulturprodukt er det som er in i år forresten? Er det kabbala, Puff Daddy eller latexklær? I fjor var det vel cross dressing og black metal som var så moderne at det nesten ikke var til å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...