Gå til innhold

The L Word - noen som har sett SISTE sesong


Gjest Obladi

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har altså sett siste episode i sesong 6, og det er visstnok siste episode ever. Uten å røpe noen ting i første omgang, lurer jeg på om det er flere som har sette denne, for jeg vil gjerne høre hva andre tenker om den.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har altså sett siste episode i sesong 6, og det er visstnok siste episode ever. Uten å røpe noen ting i første omgang, lurer jeg på om det er flere som har sette denne, for jeg vil gjerne høre hva andre tenker om den.

:)

Har sett den siste sesongen, og er i grunnen litt skuffet over hele sesongen, og ikke minst avslutningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant! Jeg ble også skuffa, og skjønner ikke hvorfor de røpet utfallet i siste episode allerede i sesonstarten.. Hvorfor skulle de absolutt gjøre Jenny såå fæl, og uten å "ordne" opp i det på en skikkelig måte..

Har du forresten noen teori om hvem som gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant! Jeg ble også skuffa, og skjønner ikke hvorfor de røpet utfallet i siste episode allerede i sesonstarten.. Hvorfor skulle de absolutt gjøre Jenny såå fæl, og uten å "ordne" opp i det på en skikkelig måte..

Har du forresten noen teori om hvem som gjorde det?

Jeg tror at det hele var en ulykke. Hun falt ned, slo seg og druknet. Kan ikke tro at noen av karakterene hadde grunnlag for å drepe henne, eller at de var så onde at de ville gjort det.

Sesongen ble veldig rotete og rar, mye skulle ordnes, og mye skulle ødelegges. Trist at det ble slik. Hadde heller vært kjekt å fått en sesong hvor de fikk en ny start eller fortsettelse på livene sine. Ikke sånn som nå hvor man (i alle fall jeg) lurer på hva som var meningen med sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil også helst tro at det var en ulykke, spesielt fordi de hele tiden fokuserte på det rekkverket som mangla.

Og hele den historien om Max som ble gravid, nei... det ble litt fjernt for min smak. Og jeg ble litt lei meg for at det ikke ordnet seg bedre for Alice, stakkars.

Ellers leser jeg rykter om en spin-off, som bygger på Tashas karakter, men tviler på at det er noe jeg gidder å følge med på. (etter den store nedturen med Joeys spin-off)

Jaja, det er jo bare en serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladesaus
Og hele den historien om Max som ble gravid, nei... det ble litt fjernt for min smak.

Det kom nok med fordi det var en stor mediesak på den tiden med en mann i usa som var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vil også helst tro at det var en ulykke, spesielt fordi de hele tiden fokuserte på det rekkverket som mangla.

Og hele den historien om Max som ble gravid, nei... det ble litt fjernt for min smak. Og jeg ble litt lei meg for at det ikke ordnet seg bedre for Alice, stakkars.

Ellers leser jeg rykter om en spin-off, som bygger på Tashas karakter, men tviler på at det er noe jeg gidder å følge med på. (etter den store nedturen med Joeys spin-off)

Jaja, det er jo bare en serie :)

Jeg likte det at Max ble gravid, spesielt siden dette er noe nytt at transseksuelle får barn. Og selvsagt kommer det med i serien siden Thomas (mannen som ble gravid) var en stor nyhet for et par år siden.

Jeg hørte rykter om en spin-off med Alice, The Farm eller noe i den dur tro jeg den skulle hete. Men tror ikke det ble noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns serien har vært morsom, men avslutningssesongen ble litt merkelig.. Helt OK, men ikke like bra som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Helene_*

Det kommer sikkert en sesong til.. det kan jo ikke bare slutte sånn :( det kan ikke slutte som et mysterium.. jeg er helt sikkert på at det kommer en sesong til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer sikkert en sesong til.. det kan jo ikke bare slutte sånn :( det kan ikke slutte som et mysterium.. jeg er helt sikkert på at det kommer en sesong til ;)

Det kommer ikke en ny sesong. Det har skaperen av serien sagt. Synes det er like greit, da serien tapte seg noe de siste sesongene.

Men det kommer en serie, en slags dokumentarserie om lesber i LA (tror det skal være fra LA), som skal hete noe sånt som The real l-word. Det er samme dama som har laga the l-word som skal lage denne dokumentarserien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det sluttet litt for brått egentlig, likte ikke helt måten siste episode endte på. Og hvorfor måtte de absolutt drepe enda en i serien?

Skulle ønske ikke 6. sesong var den siste, men men, lite man kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...