Gå til innhold

Da damene dro 2009

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vaffelduden sørget iallefall for å bade vaflene i fett. Way to go. For en fjompenisse! Han ser jo alltid like himmelfallen ut. Kan han snakke? Har bare sett han glane inn i kameraet, men ikke si noe.

Har da hørt at han har snakket også jeg da. Og han lagde vafler for første gang i sitt liv. Mannen er 81 år da. Og hun der klagekjerringa burde ikke fått en vaffel spør du meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hun der klagekjerringa burde ikke fått en vaffel spør du meg.

Enig. Makan til uforskammet dame. Samme når de hadde bingo, de kom ikke med noen vennlige tips til en nybegynner som aldri hadde lest bingotall før, de bare satt og klaget og sukket.

Skrevet

Er det bare meg som reagerer på den uskikkelige jentungen som hyler og gjeiper og er trassig ved matbordet?

Skrevet
Er det bare meg som reagerer på den uskikkelige jentungen som hyler og gjeiper og er trassig ved matbordet?

Nei, jeg har også reagert kraftig på henne... Hva i alle dager?! Hva er det de fikk til med hun eldste som er blitt borte med hun yngste?

Makan til ufordragelig unge..!!!

Skrevet

Nei

Skrevet
Nei, jeg har også reagert kraftig på henne... Hva i alle dager?! Hva er det de fikk til med hun eldste som er blitt borte med hun yngste?

Makan til ufordragelig unge..!!!

Ja noe så vanvittig gjennomført trassig?! Skjønner ikke at hun ikke blir satt på plass heller? Hun slipper jo unna med det...

Gjest Gjest_Siw_*
Skrevet
Ja noe så vanvittig gjennomført trassig?! Skjønner ikke at hun ikke blir satt på plass heller? Hun slipper jo unna med det...

Barnet kan jo ha det vanskelig for det vi vet. Det er ikke sikkert hun trives med å være på tv heller.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
Barnet kan jo ha det vanskelig for det vi vet. Det er ikke sikkert hun trives med å være på tv heller.

Mora sa jo i første episode at hun var vanskelig i matveien... Ser ut som hun generelt er vanskelig :lur: Hun trenger en "oppstrammer" :jepp:

Skrevet

jeg prøver, jeg prøver så hardt jeg bare kan, men....

han er så utrolig stusselig han som ikke jeg husker navnet på!

Han som er sammen med hun Hilde, og som alltid må sitte med puta hennes og porselensdukkene.

Uff...

Skrevet
jeg prøver, jeg prøver så hardt jeg bare kan, men....

han er så utrolig stusselig han som ikke jeg husker navnet på!

Han som er sammen med hun Hilde, og som alltid må sitte med puta hennes og porselensdukkene.

Uff...

Roger heter han, tror jeg.. Uffamei, for en stusselig fyr! Hva gjorde han før han fikk dame egentlig?!

Skrevet

Er det ikke litt dårlig gjort overfor han lille gutten å vise på tv at han kaster smokken og bruker bleie når han er seks år?

Skrevet
Er det ikke litt dårlig gjort overfor han lille gutten å vise på tv at han kaster smokken og bruker bleie når han er seks år?

tror ikke han var 6.

Faren sa at han skal begynne på skolen, men han sa ikke at guttungen skulle på skolen nå.

Skrevet

Han sa jo at han hadde like mange smokker som hvor gammel han var.. 6 smokker = 6 år.

Synes det er litt lite unger med, gørr å se Roger sippe over dama si..

Skrevet

Bare det AT han bruker smokk og bleie når han er fem år er ganske ille synes nå jeg!

Er han seks? :sjokkert:
Hørtes ut som om han snart ble seks år, for meg.

Jeg synest han var kjempeflink jeg :)
Ja, han var flink! Han skjønte vel selv at han var for stor for det? Lurer på om han går i barnehage?

Jeg synes det er litt skremmende å se. Hadde han gått i min barnehage hadde jeg blitt bekymret.

Skrevet

Savner humoren og de gode kommentarene fra i fjor jeg... Synes det er litt kjedelig :sjenert:

Skrevet

Ja det er. ikke så mange friske kommentarer som det var ifjor. Kanskje folkene er annerledes enn de på Husøy? De våget å slippe seg litt løs og virket litt livligere.. Og så synes jeg at dialekten er litt vanskelig å forstå! :goodbye:

Skrevet
Savner humoren og de gode kommentarene fra i fjor jeg... Synes det er litt kjedelig :sjenert:

Ja, denne utgaven er litt tam synes jeg...

Skrevet

Tenkte jeg også på... :forvirret:

Jeg synest han var kjempeflink jeg :)

DET var han - ingen tvil om det!!

Synes også det er litt kjedelig i år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...