pulverheksa Skrevet 15. september 2009 #21 Skrevet 15. september 2009 Han på nærbutikken og kona er de nyforelska? For meg fremstår de som ganske umodne med sipping både seint og tidlig. Hun er på ferie i 10 dager, ikke på vei til skafottet
Gjest Gjest_Stressa_* Skrevet 15. september 2009 #22 Skrevet 15. september 2009 Han på nærbutikken og kona er de nyforelska? For meg fremstår de som ganske umodne med sipping både seint og tidlig. Hun er på ferie i 10 dager, ikke på vei til skafottet Tragiske typer! Han så helt lost ut der han satt i sofaen og så på dukkene hennes på skapet Og hun satt på hotellet og sippa..Hvorfor reiste hun da? : Jeg likte i grunnen han som skulle vaske hos den eldre mannen(som så veldig skeptisk ut ) Han prøvde i allfall, men tror han fikke seg noen aha-opplevelser ja.
pulverheksa Skrevet 16. september 2009 #23 Skrevet 16. september 2009 Ikke rart gamlingen var skeptisk. Han som vasket holdt jo på å rasere huset... Han er jo mest vant til å være gjete rein, klart det er en stor overgang. Simlene har ikke så mye nips stående rundt omkring
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #24 Skrevet 16. september 2009 Hvorfor lager de ikke programmet : Da mennene dro? Der skulle damene gjort mannejobber i noen uker. Hadde vel blitt for politisk ukorrekt, tv-stasjonene hadde blitt boikottet, feministene hadde gått i protesttog osv. osv...
MarianneE Skrevet 16. september 2009 #25 Skrevet 16. september 2009 Hvorfor lager de ikke programmet : Da mennene dro? Der skulle damene gjort mannejobber i noen uker. Hadde vel blitt for politisk ukorrekt, tv-stasjonene hadde blitt boikottet, feministene hadde gått i protesttog osv. osv... Ikke overvurder deg selv nå, da.... Jeg litt over de som drev nærbutikken. Ble litt pinlig der han satt og strøk over en hjertepute fordi den var hennes... Leste i Her&Nå hvor de to er i en reportasje. Han sier så flott at han var 26 og falt for henne da hun var 14. Det hadde jeg holdt kjeft om hvis jeg var han....
pulverheksa Skrevet 16. september 2009 #26 Skrevet 16. september 2009 Jeg litt over de som drev nærbutikken. Ble litt pinlig der han satt og strøk over en hjertepute fordi den var hennes... Leste i Her&Nå hvor de to er i en reportasje. Han sier så flott at han var 26 og falt for henne da hun var 14. Det hadde jeg holdt kjeft om hvis jeg var han.... Jeg hadde også holdt godt kjeft... Han er virkelig snål
Poppzy Skrevet 17. september 2009 #27 Skrevet 17. september 2009 Syns det er kjedelig jeg Var mye morsommere i forrige sesong. Det er min mening da. Kommer ikke til å se så mye på det. Og så "hater” jeg å høre trøndersk på tv! :dåne:
Fun Light Skrevet 17. september 2009 #28 Skrevet 17. september 2009 Jeg så ikke så mye på dette i fjor jeg, men har bedre vibber denne runden.. I forrige runde var det så utrolig mange spesielle damer som tok altfor mye plass og irriterte meg mer enn de underholdt meg etterhvert..
MissStiles Skrevet 22. september 2009 #29 Skrevet 22. september 2009 Jeg må le litt av bingoen på aldershjemmet. De klager og klager over at det går for tregt.
-Carrie Skrevet 22. september 2009 #30 Skrevet 22. september 2009 Herregud for noen fjortiser de der to.. sier hadet tusen ganger og griner hver gang de snakker
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #31 Skrevet 22. september 2009 jeg kjenner meg veldig godt igjen. ikke så lett å være fra hverandre. noen er mer knyttet til hverandre enn andre er.
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 22. september 2009 #32 Skrevet 22. september 2009 Herregud for noen fjortiser de der to.. sier hadet tusen ganger og griner hver gang de snakker Jeg klarte ikke å se på det, måtte bare trykke over til en annen kanal..off..blir flau! Bingoen var morsom, liker han fyren som hele tiden ser i kameraet, han som står og steiker vafler nester episode...
Antoinette Skrevet 23. september 2009 #33 Skrevet 23. september 2009 Jeg har fortsatt store problemer med å se underholdningsverdien i dette programkonseptet. For det er det "Da damene dro" blir presentert som- underholdning! For meg virker det som om TV2 er ute etter å bekrefte alle fordommer om menn som udugelige hjemme og det klarer de jommen meg til gangs. Barna får ikke riktig stell og de får ikke skikkelig mat. Grandiosa og cola er ikke "middag". Mennene er fomlete, de kjenner åpenbart ikke sitt eget hus men det verste er at de er svært usikre og ukomfortable rundt sine egne barn.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #34 Skrevet 23. september 2009 Jeg har fortsatt store problemer med å se underholdningsverdien i dette programkonseptet. For det er det "Da damene dro" blir presentert som- underholdning! For meg virker det som om TV2 er ute etter å bekrefte alle fordommer om menn som udugelige hjemme og det klarer de jommen meg til gangs. Barna får ikke riktig stell og de får ikke skikkelig mat. Grandiosa og cola er ikke "middag". Mennene er fomlete, de kjenner åpenbart ikke sitt eget hus men det verste er at de er svært usikre og ukomfortable rundt sine egne barn. Enig. De har forøvrig det samme programmet på BBC (men i engelsk versjon, selvsagt). Jeg synes ikke det er morsomt, jeg synes det er tragisk (og ja, jeg blir tvangseksponert for det ettersom de andre i kollektivet synes det er sååå gøy).
*Heart* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #35 Skrevet 28. september 2009 Jeg synes nesten gjengen fra Husøy var et hakk bedre.
MarianneE Skrevet 29. september 2009 #36 Skrevet 29. september 2009 synes det er artig, jeg. Javel så gjør mannfolka det litt anderledes enn det vi damene gjør det, men det er vel ingen som har sagt at vi gjør det perfekt heller....
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #37 Skrevet 29. september 2009 Går ikke barna på skole i kommunen? I fjor så vi jo at Husøymenn - og eldre barn underviste i skolen, men det gjør vi ikke i år. Dessuten var jo noen større elever med på barnehageturen som ble vist i dag. Noen som vet?
Gjest bare bea Skrevet 29. september 2009 #38 Skrevet 29. september 2009 Vaffelduden sørget iallefall for å bade vaflene i fett. Way to go. For en fjompenisse! Han ser jo alltid like himmelfallen ut. Kan han snakke? Har bare sett han glane inn i kameraet, men ikke si noe.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #39 Skrevet 29. september 2009 Kjerringa som klagde på vaflene irriterer meg! "Bare klaging, i dag var det vaflene, forrige episode var det bingoen! Blæh!
Brukernavn Skrevet 30. september 2009 #40 Skrevet 30. september 2009 Kjerringa som klagde på vaflene irriterer meg! "Bare klaging, i dag var det vaflene, forrige episode var det bingoen! Blæh! Haha, jeg også irriterte meg grønn over henne. Grinebiter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå