Gå til innhold

Da damene dro 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tirsdag den 8.september er det sesongpremiere på Da damene dro. Denne gangen er de i Røyrvik.

Endret av *Heart*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. det blir spennende. Likte veldig godt gjengen fra Husøy. De ga så mye av seg selv.

Skrevet

hørte de skulle ha en oppdateringsprogramm fra Husøy.

Fint med ny sesong, artig serie!

Skrevet

Ja jeg likte også den serien. Så det blir morsomt med en sesong til.

Skrevet

Det skal vel komme en oppdatering fra Husøy, men tror ikke det er bestemt når enda.

Skrevet

Programmet begynner forresten kl 20:00.

• 2 uker senere...
Skrevet

I dag begynner det.

Lurer på om det er en gutt eller jente som er like herlig som Sander som vi fikk se i fjor.

Skrevet

jeg så reklame for dette programmet på discovry et eller annet (travel og living kanksje? :klø: ) om serien fra england...

jeg greier ikke helt å forestille meg at engelske bygdemannfolk er like sjarmerende som de norske i grunn :sjenert:

(her er vi forhåndsfømmende ja...)

Skrevet

Jeg så litt av dette i går....Fasinerte ikke akkurat stort i første omgang iallefall!

Men jeg måtte le litt av han med nærbutikken som ble så lei seg da dama dro. Hallo, det er 10 små dager det er snakk om! Get a grip man!

Samboer og jeg bodde tildels i to forskjellige land, og selv om det faktisk kunne gå et par måneder mellom hver gang vi var sammen gikk det faktisk bra! Nå som vi bor sammen på heltid hender det jeg drømmer om at jeg kunne pakket han avgårde på en måneds guttetur til Ulam Bator eller noe... :ler:

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet
I dag begynner det.

Lurer på om det er en gutt eller jente som er like herlig som Sander som vi fikk se i fjor.

Han (Sander) synes jeg faktisk synd i. Faren hadde jo tydeligvis aldri tatt hånd om sønnen sin tidligere. Lot ham gå i tissevåte bukser og få lite mat. Mora var nervevrak da hun ringte hjem fra Malta, og hulket og grein i telefonen da hun skulle snakke med sønnen sin. Greit nok at hun savner ham, det forstår alle.Men den lille gutten skal kanskje slippe å høre moren gråte ukontrollert i telefonen, og bekymre seg for hvorfor mamma var så lei seg. Håper virkelig at Røyrvik-damene har en litt mer moden tilnærming til dette konseptet, og at de klarer å være hjemmenfra i en hel uke uten å få nervesammenbrudd foran barna når de ringer hjem.

Skrevet

Denne runden med programmet appellerte mer til meg enn sist, hvis jeg skal uttale meg etter kun en episode!

Disse mannfolka virket ihvertfall litt kjent med hus og hjem og barn, og var ikke heeelt blank som mange var i forrige runde..

Jeg måtte også le av han på nærbutikken, han hadde jo ikke barn en gang som han skulle ordne og stelle for, mn likevel var han så lei seg! :ler:

"Ja ja.. The show must go on..."

Forresten en virkelig vakker bygd!

Skrevet

Enig i sist talende. De virket mer våken og oppegående. De hadde holdt litt mer på i huset. Men vi får se hvordan det blir etter hvert.

Skrevet

Er det noen som vet når den episoden går i reprise? :)

Vi var uten TV og nett hele tirsdag pga oppgraderinger.. :snurt:

Skrevet
Er det noen som vet når den episoden går i reprise? :)

Vi var uten TV og nett hele tirsdag pga oppgraderinger.. :snurt:

Det går i reprise søndag 13. sept klokken 15:00 :)

Skrevet
Denne runden med programmet appellerte mer til meg enn sist, hvis jeg skal uttale meg etter kun en episode!

Disse mannfolka virket ihvertfall litt kjent med hus og hjem og barn, og var ikke heeelt blank som mange var i forrige runde..

Jeg måtte også le av han på nærbutikken, han hadde jo ikke barn en gang som han skulle ordne og stelle for, mn likevel var han så lei seg! :ler:

"Ja ja.. The show must go on..."

Forresten en virkelig vakker bygd!

Kanskje han rett og slett var lei seg fordi han vil savne kona si og ikke det hun gjør i huset. Kanskje han er flink med det selv, men vil savne henne. Vel, det gjenstår jo å se :)

Skrevet

Blir spennende å følge denne gjengen videre. Synes det var så vondt å se Lotta som skrek da moren skulle reise. Kan ikke være lett å reise i fra et hjerte sykt barn.

Skrevet
Blir spennende å følge denne gjengen videre. Synes det var så vondt å se Lotta som skrek da moren skulle reise. Kan ikke være lett å reise i fra et hjerte sykt barn.

Så ikke ut som den mora brydde seg om sønnen.

bare datteren,sa ikke engang hade til sønnen sin.

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet
Så ikke ut som den mora brydde seg om sønnen.

bare datteren,sa ikke engang hade til sønnen sin.

Omg.....Du forstår at dette er tv, og at enkelte sekvenser kanskje klippes bort ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...