Gå til innhold

Hvor lenge datet dere før dere hadde sex?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det jeg derimot ikke skjønner er hvordan man kan gå så lenge å lure på om man er sammen eller ikke. I mitt hode så er man sammen eller så er man ikke sammen. Jeg kan være med på at noen uker med å bli kjennt er på sin plass, men lenger enn det? Funker ikke i min bok

Seriøst? Hva er alternativet, finne ut i første sekund om man skal være sammen/ikke sammen?

Jeg trenger måneder på å bli skikkelig kjent med en mann og for å vite helt sikkert at dette er en person jeg vil ha et fast og seriøst forhold med. Sex er en del av denne dating/bli kjent-perioden for meg.

Min nåværende hadde jeg sex med på 2.date (vi hadde jo møttes før noen ganger gjennom venner o.l. i ikke-romantisk setting da). Vi var som kjærester fra da, men det var ikke den "offisielle" betegnelsen før etter ca 3 måneder.

Selv når det er kjærlighet ved første blikk og jeg er så forelska at jeg tar mental salto hver gang jeg tenker på fyren så tar jeg ting helt med ro. "Samtalen" kan vente den, er det bra ting på gang så er man plutselig automatisk sammen en dag uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde sex etter ca 2 uker etter vi møttes (ble kjent gjennom nettet og hadde pratet der i ca 4 mnder når det skjedde) - ble offisielt sammen omtrent 2 uker etter det igjen - and still going :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjesten_*

Jeg traff min samboer gjennom 3 år på folkehøgskole.

<jeg var veldig usikker på hans intensjoner i begynnelsen så det gikk hele 3 mnd før vi gjorde noe.

Noe som viste at han var villig til å vente for han faktisk ville ha meg.

Vi har nå vært sammen i 3 år :)

Men det er meg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi datet i ca 6 uker før vi lå sammen :) men før det "holdt vi på" ganske lenge:) var godt kjent før det skjedde noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Første og første gangen.. Møttes for ti år siden, på en uteplass. Nach og kosing samme kveld. Snakket litt uken etter, ble med han hjem fredag(kun kos), ble med han hjem lørdag og hadde sex. Så ble det noe kluss og det ble ikke mer av det(verken han eller jeg var klar for et forhold og misforstod hverandre litt). Holdt kontakten 9år etter med lange samtaler og kyssing iblandt. Så for ett år siden møttes vi igjen på en festival(fredag), han overnattet og vi hadde litt sex morgenen etter, overnattet dagen etterpå også(ingen sex da). Datet hver dag fra søndag-torsdag, men hadde ikke sex eller overnatting før torsdag. han reiste hjem(andre siden av landet) fredag, og vi var kjærester da :) Nå, ett år etter er vi gift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi datet vel egentlig aldri, men ble kjent ca 6mnd før, og hadde vært på en god del fester sammen.. Ble litt klining et par uker før vi havnet i samme seng, og ble egentlig samme den natten.. Uten at vi noen sinne har pratet om at vi skal være sammen.. Det ble rett og slett bare sånn..

Har nå vært sammen i litt over 2,5år og har verdens nydeligste datter sammen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...