Muffin! Skrevet 4. januar 2011 #3601 Del Skrevet 4. januar 2011 Skjønner akkurat hva du mener. Har det sånn til tider jeg også. Håper du får en åpenbaring snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3602 Del Skrevet 5. januar 2011 Har ihvertfall funnet en arbeidsform som passer meg ganske bra for øyeblikket, og det er jo ikke verst bare det. Jeg har funnet ut at jeg må ta meg en liten rusletur ca en gang i timen, eller etter toppen halvannen time, for ellers begynner ryggen å krangle. Den krangler nok allerede, så om jeg skal klare å få ferdig masteroppgaven på tida må jeg nok bare lytte til kroppen og være litt grei med meg selv. Så får jeg heller være ekstra effektiv når jeg først sitter her. Burde kanskje legge inn litt færre kg-pauser, men nå tror jeg jeg skal satse på å innføre én ting om gangen her.. Får heller bli flinkere til det når rusleturen har blitt innarbeida som rutine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3603 Del Skrevet 5. januar 2011 Vi hadde en liten prat om hvordan vi vil ha det på lesesalen nå. Det var en annen som tok initiativ til det, og det passa meg utmerket. Alle var enige om at lydnivået har sklidd litt ut, unntatt frøken masekopp. Hun sa bare at det avhenger veldig av hvor man er i prosessen. Jeg kunne ikke dy meg, så jeg sa at det er jo veldig forskjell på hvor vi er, så det er forstyrrende for noen uansett. Tror ikke hun skjønte hva jeg mente... Jeg er uansett lei av å høre om hvor stressa hun er og hvor skummelt det blir å signere masterkontrakt. Jeg skrev under for nøyaktig to måneder siden, og er med andre ord kommet et stykke lenger i prosessen, men det var det visst null forståelse for. Ja ja, så lenge alle andre er enige skal det vel noe til at hun fortsetter å bable, enten hun tok hintet eller ei! Hadde vært en ting om det var skolerelatert, men når det stort sett handler om gårsdagens middag eller hva hun skal i helga blir det rimelig frustrerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #3604 Del Skrevet 6. januar 2011 Dusjen vår er ødelagt. Han godeste ringte utleier på mandag og fikk beskjed om at de skulle sende noen tirsdag formiddag. Det har enda ikke vært noen der. Nå må vi styre med gaffateip og diverse før vi får dusja, og det er utrolig tungvint. For ikke å snakke om det at noen på et eller annet tidspunkt skal låse seg inn i leiligheten, det liker jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. januar 2011 #3605 Del Skrevet 6. januar 2011 Irriterende med ødelagt dusj Får håpe de dukker opp snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3606 Del Skrevet 8. januar 2011 Det ble fort ordnings da jeg tok saken i egne hender. Jeg lot telefonskrekk være telefonskrekk, ringte og kjefta, og vips - ti minutter senere var vaktmesteren på plass og ordna det! Fin dag i dag. Rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3607 Del Skrevet 9. januar 2011 Passa meg i grunnen greit at forumet var nede i formiddag. Nå har jeg lagt bak meg to og en halv time på lesesalen, i tillegg til at jeg jobba litt med oppgaven hjemme i dag morges. Nå sier jeg meg fornøyd med egen innsats og drar hjem til han godeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. januar 2011 #3608 Del Skrevet 9. januar 2011 Så bra at lørdagen var fin, og at dusjen er i orden igjen. Flink du var som dro på lesesalen i dag. Håper du har en herlig søndagsettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3609 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Joda, søndagsettermiddagen kom og gikk den, og det har sannelig denne formiddagen gjort også. Var på lesesalen 07.15, og har fått gjort overraskende mye i dag! Ikke ofte jeg jobber så godt over så lang tid! Burde nok bli flinkere på det, for jeg tror det skal godt gjøres å sløve seg gjennom skrivingen av en masteroppgave.. Nå er det tid for en av mine regelmessige spaserturer rundt på skolen. Merker at ryggen ikke er altfor glad i effektive arbeidsøkter, for å si det sånn.. Endret 10. januar 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3610 Del Skrevet 11. januar 2011 Etter en produktiv og effektiv arbeidsdag kommer det nesten alltid en dårlig dag. Jeg har fått gjort litt i dag, men ikke så mye som jeg hadde håpet, ihvertfall ikke antatt timer tatt i betraktning. Men men, hvis jeg hadde vært supereffektiv hver dag hadde jeg jo vært ferdig med oppgaven lenge før tida, og det kan vi jo ikke ha noe av! Nå skal jeg snart på spinning for første gang på altfor lenge. Han godeste skulle egentlig vært med, men han ringte nettopp og sa at de hadde ringt fra jobben og at det var krise, så nå er han på jobb istedet. Heldigvis er jeg allerede på skolen, så veien til treningssenteret er ikke lang. Hvis jeg hadde vært hjemme er det nok en viss sjanse for at jeg hadde droppa treninga nå gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. januar 2011 #3611 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvordan gikk det på spinning i går? Håper du får en fin og effektiv dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3612 Del Skrevet 12. januar 2011 Det gikk finfint på spinning, selv om instruktøren hadde tapt seg litt siden sist.. Men absolutt deilig å være i gang igjen! Arbeidsdagen i dag kan det bli verre med. Han godeste er skikkelig dårlig, så vi har nesten ikke sovet i natt. Han har fått legetime 1340, så frem til det tror jeg jeg skal leke sykepleier istedet for å jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. januar 2011 #3613 Del Skrevet 12. januar 2011 Det gikk finfint på spinning, selv om instruktøren hadde tapt seg litt siden sist.. Men absolutt deilig å være i gang igjen! Arbeidsdagen i dag kan det bli verre med. Han godeste er skikkelig dårlig, så vi har nesten ikke sovet i natt. Han har fått legetime 1340, så frem til det tror jeg jeg skal leke sykepleier istedet for å jobbe. Oj, hva feiler det ham?? God bedring sendes han godeste via sykepleier-Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3614 Del Skrevet 12. januar 2011 Han har hatt sterke magekramper i hele natt, så han bare krøller seg sammen og ynker seg, regelmessig iblandet litt banning. Ikke særlig morsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. januar 2011 #3615 Del Skrevet 12. januar 2011 Uff, man skal ikke le av at andre er syke - men da jeg leste "krølle seg sammen" så trodde jeg du snakket om babyen, jeg. Og da ble jeg nesten litt imponert over at den kan å banne allerede Spøk til side: god bedring til Mazzi-mannen. Har nettopp vært syk jeg og, og jeg hadde også magekramper. Dere får "håpe" at det er omgangssyken og ikke noe mer alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3616 Del Skrevet 12. januar 2011 Vi håper jo egentlig det, men samtidig så hadde han omgangssyken i jula, så det spørs vel. Da er det et annet virus enn sist, i så fall. Skulle tatt seg ut om det lå ei og banna inni magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. januar 2011 #3617 Del Skrevet 12. januar 2011 God bedring til den blivende far! Å ha vondt i magen er det verste son finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3618 Del Skrevet 12. januar 2011 Skal bringe det videre. Det går heldigvis bedre nå, selv om han enda ikke har stått opp. Men på den annen side, hvorfor skal han det, når han har en kone som varter han opp med cola, druer og kjeks, samt laptop og fjernkontroll..? Nå har jeg vært ute en tur. Jeg fikk jobba effektivt med oppgaven i en time. Ikke akkurat lenge, men bedre enn ingenting, og det var visst alternativet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. januar 2011 #3619 Del Skrevet 12. januar 2011 Så snill du er Mazzi, hørtes ikke ut som om han har det noe særlig godt! Så god bedring til han Håper alt står bra til med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. januar 2011 #3620 Del Skrevet 12. januar 2011 God bedring til han godeste! han er heldig som har deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå