Disco Biscuit Skrevet 17. desember 2010 #3561 Del Skrevet 17. desember 2010 Håper at står bra til og at intervjuene dine gikk som smurt! Ha en trivelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3562 Del Skrevet 17. desember 2010 Alt står bra til her Har nettopp handla inn altfor mye sjokolade og diverse annet til julekonfektverksted. Da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg hadde glemt å handle middag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #3563 Del Skrevet 18. desember 2010 Fire slag julekonfekt står nå i kjøleskapet pent innpakket i cellofanposer med rødt bånd. Er rent imponert over meg selv, for det ser skikkelig proft ut! I kveld skal vi ut og spise, og så må jeg pakke, for i morgen går turen hjemover. Det er visst skikkelig drittvær i dag, og sånn skal det være en stund til, så jeg er litt spent på om jeg kommer meg hjem på planlagt måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. desember 2010 #3564 Del Skrevet 19. desember 2010 God morgen, og i tilfelle jeg ikke rekker det senere: god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. desember 2010 #3565 Del Skrevet 19. desember 2010 God tur hjem i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #3566 Del Skrevet 19. desember 2010 Takk for det. Er på flyplassen nå. Foreløpig et kvarter forsinkelser, men det kan nok fort bli mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3567 Del Skrevet 20. desember 2010 Kom meg faktisk hjem uten en eneste forsinkelse i går. Det hadde jeg ikke trodd! Rakk julekonserten jeg skulle på med Nordic Tenors. Det var helt fantastisk moro! Synd de hadde siste konsert i går, ellers hadde jeg fulgt med dem på resten av turnéen tror jeg! I dag står fire intervjuer på programmet. Gleder meg til å bli ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. desember 2010 #3568 Del Skrevet 20. desember 2010 Så bra du kom deg hjem helt etter planen! Det har jo vært nok av folk som har stått fast i helga, og som fortsatt ikke vet når de kommer hjemover, så da var det bra vær- og flygudene var med deg i går! Lykke til med dagens intervjuer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3569 Del Skrevet 20. desember 2010 Takk for det. Dagens intervjuer gikk finfint. Jeg kjente de fleste litt fra før, siden jeg jobba der i sommer, så det var bare kos. Fikk snakka litt med "sjefen" min også. Fikk en stor klem og han spurte hvordan det gikk med meg og mazzilusken, og så snakka vi lenge og vel om både privatliv og jobb/rekruttering. Ikke dumt! Nå har jeg bare ett eneste intervju igjen, og så er jeg feeeeerdig med datainnsamlinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. desember 2010 #3570 Del Skrevet 21. desember 2010 Kjekt med litt kontakter. Så bra du kom deg vel hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. desember 2010 #3571 Del Skrevet 21. desember 2010 Alt står bra til her Har nettopp handla inn altfor mye sjokolade og diverse annet til julekonfektverksted. Da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg hadde glemt å handle middag... Tidlig ammetåke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 21. desember 2010 #3572 Del Skrevet 21. desember 2010 Tidlig ammetåke? Mer fokus på det som er viktig her i livet, kanskje? Kos deg med julekonfekten og ha en kjempefin jul, Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #3573 Del Skrevet 22. desember 2010 Har visst tatt litt kg-juleferie. God jul til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. desember 2010 #3574 Del Skrevet 22. desember 2010 ...og en GOD JUL til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. desember 2010 #3575 Del Skrevet 23. desember 2010 GOD JUL til deg og mageboeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2010 #3576 Del Skrevet 23. desember 2010 GOD JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. desember 2010 #3577 Del Skrevet 23. desember 2010 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 24. desember 2010 #3578 Del Skrevet 24. desember 2010 Ønsker deg en riktig god jul Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #3579 Del Skrevet 25. desember 2010 Gårsdagen var fin, men litt spesiell. Første jul med ny "familie", så det var litt rart å se våre egne juletradisjoner satt i skyggen av noen andres, i mitt eget barndomshjem.. Men jeg kom meg gjennom, og fikk masse fint. I dag har jeg vært utrolig sliten etter en lang og intens dag i går. Tårene har pressa på hele dagen, og i formiddag måtte jeg ta meg en liten timeout i et par timer. De andre dro avsted etter middag, så nå er det bare jeg og han godeste som er igjen. Han ble syk rett etter at de dro. De siste seks timene har han kasta opp 10-15 ganger. Alle de andre hadde omgangssyke de siste dagene før jul, men heldigvis var alle friske i går. Uansett, han er helt slått ut stakkar... Han ligger på sofaen i natt for å være nærmere badet. Det gjør så vondt å se han sånn. Tidligere i kveld var han "mannesyk" og la på litt ekstra klaging om hvor fælt han hadde det, men etterhvert har han blitt mye dårligere (på ordentlig), og alt jeg ser er en redd liten gutt... Han blir så redd når han har så vondt, på grunn av en dramatisk sykehusinnleggelse for noen år siden. Jeg klarte nesten ikke å gå fra han, men likevel er det jo lite jeg kan gjøre. Har satt frem svakt blandet saft og salte kjeks, og får bare krysse fingrene for at han blir bedre i løpet av natta.. Jeg merker at det er litt mye for meg akkurat nå. Er veldig sliten etter en lang dag med nesten sammenhengende grining (kanskje ikke så ille, men det føles ihvertfall sånn) og mange tanker i hodet, i tillegg til sykepleieroppdrag på toppen av det hele. Jeg har forresten sluppet unna omgangssyka hittil. Har hørt om noen til som har sluppet unna selv om alle rundt har vært syke, og fellesnevneren har vært influensavaksina. Ikke vet jeg om det kan være noen sammenheng der, jeg krysser ihvertfall fingrene for at jeg slipper! Håper dere andre har en kjempefin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. desember 2010 #3580 Del Skrevet 25. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå